نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شادی گل بازیکنان انگلیس در دیدار مقابل دانمارک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی انگلیس موفق شد دانمارک را در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۰ شکست دهد تا برای نخستین مرتبه راهی فینال این تورنمنت شود.

دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۰ هم در ورزشگاه ومبلی لندن بین انگلیس و دانمارک برگزار شد که سه‌شیر با برتری ۲ بر یک در این دیدار فینالیست شد.

در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی به تناوب هردو تیم موقعیت‌هایی با شوت‌هایی که زدند داشتند، تا این که قفل دروازه انگلیس در این تورنمنت را دامسگارد شکست‌. ستاره دانمارک با ضربه ایستگاهی تماشایی توپ را به تور دروازه پیکفورد چسباند.

شادی گل دامسگارد؛ انگلیس - دانمارک

پس از گل دانمارک، انگلیس هجومی‌تر شد و دقیقه ۳۹ با پاس ساکا و ضربه اشتباه کیائر به سمت دروازه خودی به گل رسیدند.

شادی گل انگلیس؛ انگلیس - دانمارک

دقیقه ۵۵ ضربه سر مگوایر به گوشه دروازه اشمایکل رفت که سنگربان دانمارک با شیرجه‌ای عالی آن را مهار کرد. حملات انگلیس ادامه پیدا کرد و دانمارک عقب نشسته بود. در نهایت هیچ گلی در این نیمه رد و بدل نشد تا بازی به وقت‌های اضافه برود.

اولین فرصت خوب وقت‌های اضافه را هم انگلیس خلق کرد. شوت کین در دقیقه ۹۴ به زاویه مخالف را باز هم اشمایکل گرفت تا دروازه تیمش در این صحنه فرو نریزد. دقیقه ۹۸ هم شوت گریلیش را اشمایکل با مشت برگشت داد. استرلینگ در نهایت از حرکاتش یک ضربه پنالتی گرفت که دقیقه ۱۰۴ کین آن را به دستان اشمایکل کوبید، اما در برگشت گل دوم انگلیس را به ثمر رساند.

شادی گل هری کین؛ انگلیس - دانمارک

در ادامه انگلیس با کنترل بازی کمتر فرصت به دانمارک داد و نتیجه را حفظ کرد تا برای نخستین مرتبه فینالیست جام ملت‌های اروپا شود. دانمارک هم بازنده و تیم سربلند جام لقب گرفت. انگلیس در فینال روز یکشنبه حریف ایتالیا خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
    حیف از این بازیهای قشنگ با گزارشگری های مبتدی و بچه گونه که گزارشگر حتی قادر به کنترل احساسات خودش روی آنتن پخش مستقیم نیس، بیشتر بدرد گزارش کارتون فوتبالیستها میخورد! صدالبته مجریان ناکارآمد و جلالی که از انگلیسی که بعد از سالها رسیده فینال ایراد میگیره!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی