نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
هدیه ویژه به پرسپولیس/ قلعه نویی، منشا و ناظمی کار یحیی را راحت کردند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس باید در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک برود. این بازی حساس در حالی برگزار می‌شود که هفته گذشته گل گهر سیرجان طلسم شکست ناپذیری تیم منصوریان را باطل کرد و باعث کاهش روحیه اراکی‌ها شد.

آلومینیوم اراک از زمان هدایت علیرضا منصوریان در ۱۰ بازی جام حذفی و لیگ برتر به میدان رفته که در هیچ یک از بازی‌ها شکست نخورد و تنها در بازی یازدهم برابر گل گهر مغلوب شد.

طلسم شکست ناپذیری شاگردان منصوریان در حالی پایان یافت که این تیم در ۹۰ دقیقه معمول بازی با گل گهر به نتیجه تساوی رسیده بود ولی در وقت‌های تلف شده بازی داور یک پنالتی مشکوک برای گل گهر گرفت. در صحنه پنالتی توپ به دست بازیکن آلومینیوم برخورد می کند اما تشخیص پنالتی بسیار سخت است و از طرفی قبل از این حرکت بازیکنان آلومینیوم و منصوریان معتقد هستند منشا روی بازیکن این تیم خطا می‌کند. پنالتی مشکوک ناظمی برای تیم قلعه نویی فرصت مناسبی بود که سه امتیاز خانگی را با پنالتی منشا به دست آورند. منشا در نیم فصل دوم اولین گلش را زد تا قبل از بازی آلومینیوم با پرسپولیس فشار روانی روی تیم منصوریان بیاورد و با باخت راهی بازی حساس پرسپولیس شوند.

آلومینیوم اراک در کورس رقابت برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با چند تیم مثل گل گهر است و از دست دادن امتیاز در بازی رو در رو با یکی از رقبای اصلی کار را برای آن‌ها دشوار کرد. این تیم در حالی باید برابر پرسپولیس تلاش کند هر سه امتیاز را کسب کند که پرسپولیس هم به سه امتیاز بازی در کورس قهرمانی نیاز مبرمی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    پرسپولیس برای قهرمانی احتیاج به کمک‌هیچ کس جز خداوند نداره...
    • تاج کبیر IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      چرا داره داور و وزیر و.....
  • مسلم IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    ابر وبادو مه وخورشید فلک درکارند تا تو نانی بدست آری وله غفلت نخوری
  • کیسه کش منفور AE ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    تا حالا از پوکر می سوختند از این به بعد از گلات باید بسوزند واقعا دردناکه خدا صبرتان دهد
  • علی احمدی IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    نشد یه جا حرف پرسپولیس باسه ویه کیسه کش خودشو وسط نندازه ،آخه به تو چه،
  • فرهاد IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    چقدر سخته نداشتن ستاره اصل .
  • محمد IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    قدرت فوتبال را فقط در زمین بردن پرسپولیس را در زمین ببینید بی حاشیه قدرتمقدرتمند وقتی دفاع پاس گل می دهد و تا آخر بازی می ماند وقتی مربی که اسمش در لیست دارد کنندگان دان مرغ و چند میلیون دلار ارز دولتی گم شده در پرونده دارد و دوستان زیادی در این دریافت ها متهم هستند با یک فرار به حل و. وارد حاشیه سازی می شود و هزینه چند صد نفر را برای ایجاد بلوا در خیابان می دهد و پولپاشی می کند با احساسات پاک جوانان بازی می کند رفت و آمدها مشکوک دارد و از هوا داران متعصب سنگر حاشیه امن درست می کند برای بردن تیم مقابل دست به هر ترفندی می زند فوتبال را کثیف می کند اگر قهرمانی هم بوده با درایت ژنرال بوده و از درایت اسطوره حجازی سر مربی کنونی هرکاری که دلش خواست برای نابودی استقلال به کار بست حالا شده شاه استقلال بازیکنان را وادار کرد کم کاری کنند تا متعصب ترین بازیکن مربی استقلال محمود خان فکری با اشک تیم را ترک کنه که اگر می ماند الان این برای قهرمانی می جگید اگر کمااوند نبود در آسیا معلوم می شد مربی چه کاره است قهرمانی با بلوا هرگ
  • محمد IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    بازی را بازی کنانی می کنند که از دل و جان مایه می کنند نه دنبال حاشیه حاشیه سازی بهانه اول بازیکنانی است که باخت را توجیه کنند مگر دفاع تراکتور ۴ تا پاس گل به قآئدی نداده دوتاش گل شد مگه در فولاد پاس گل به مادری ندارم مگر دو تا پنالتی هدیه داور به تاج نبود بعد می رسید به آسیا ۶ تا گل یک جور از العین می خورند. اگر کمااوند نبود باخت پشت باخت بود ان هم تیمی که محمود فکری برایش زحم ا زیادی کشیده بود نه الان که حتما باید دفاع پاس گل به قآئدی بده یا پنالتی بگیرن باخت بهانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی