جزئیات ماجرای ویدیوی جنجالی کنعانی‌زادگان/ آن فرد با نیت قبلی به سمتم آمد .../ پرسپولیس دست خیلی‌ها را از قهرمانی کوتاه کرده است
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس معتقد است هیچوقت به هواداران تیم های دیگر توهین نکرده و نخواهد کرد

 امید یوسفیان؛ بعد از انتشار فیلمی از محمدحسین کنعانی‌زادگان در فضای مجازی، استقلالی‌ها مدعی شدند مدافع ملی پوش پرسپولیس به آنها توهین کرده است. بعد از شکایت مدیران باشگاه استقلال، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از این بازیکن دعوت کرد و محمد حسین چهارشنبه گذشته برای ادای توضیحات راهی کمیته اخلاق شد. کنعانی‌زادگان در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص حضورش در کمیته اخلاق، شایعه ۴ کارته بودنش در دیدار با فولاد، دربی پیش رو و سایر مسائل صحبت کرده است که در ادامه می‌خوانید.

اول از جلسه کمیته اخلاق برای ما بگو ...

جلسه خوبی بود. به خاطر فیلمی که در فضای مجازی از من پخش شد صحبت کردیم. یکسری سوالات مطرح کردند و من هم جواب دادم. حالا هم منتظرم ببینم کمیته اخلاق چه تصمیمی‌خواهد گرفت. باز هم می‌گویم من هیچ توهینی نکردم و از اینکه عده‌ای یک فیلم قدیمی را در زمان مسابقات حساس پرسپولیس با صداگذاری و استفاده از الفاظ زشت و توهین آمیز منتشر کرده‌اند بسیار متأسف هستم.

این فیلم چه زمانی گرفته شده است؟

فکر می‌کنم حدودا یک سال و نیم پیش گرفته شده و اینکه در این برهه حساس منتشر می‌شود و روی آن صداگذاری می‌کنند خیلی عجیب است. البته من می‌دانم هدفشان از این کارها چیست.

خب بگو از انتشار این فیلم چه هدفی دارند؟

قصدشان فقط حاشیه‌سازی برای پرسپولیس است. ما قهرمان سوپرجام شدیم، مدعی اول قهرمانی در لیگ هستیم و در جام حذفی هم شانس قهرمانی هستیم. پرسپولیس در چند سال اخیر همه جام‌ها را درو کرده و دست خیلی از تیم‌ها از جام کوتاه مانده است. به همین دلیل به هر کاری دست می‌زنند تا جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند. در زمین، حریف تیم ما نمی‌شوند و نمی‌توانند قهرمان شوند دست به این کارها می‌زنند و برای ما حاشیه‌سازی می‌کنند. من بازیکن تیم ملی هستم خیلی‌ها از ما الگو برداری می‌کنند. امکان ندارد به هواداران استقلال یا سایر تیم‌ها توهین کنم. من هم از کسانی که این فیلم را منتشر کردند شکایت کردم تا متوجه کار زشتشان شوند.

یعنی منظورت این است که آن فرد با نیت قبلی سراغ تو آمد؟

بله دقیقا همینطور است. اولا که من به این افراد هوادار نمی‌گویم چون هوادار واقعی این کارها را نمی‌کند. این هوادارنما با نیت قبلی سمت من آمد و فیلمبرداری کرد و هدفش هم کاملا مشخص بود.

بازی با فولاد چطور بود؟

به نظرم بازی خوب و درگیرانه ای بود. دمای هوا بالا بود و فولادی‌ها به آن آب و هوا عادت داشتند به همین دلیل راحت تر کار می‌کردند. فولاد تیم بسیار خوبی است و کیفیت بالایی دارد. با این حال ما هم چند فرصت برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم ٣ امتیاز را بگیریم ولی این اتفاق نیفتاد. خداراشکر روند شکست ناپذیری ما ادامه پیدا کرد و امیدوارم با برد در دیدارهای بعدی به قهرمانی در این فصل نزدیک شویم.

بعد از بازی فولادی‌ها مدعی شدند تو ۴ کارته بودی و نباید بازی می‌کردی. در این خصوص چه صحبتی داری؟

نه اصلا اینطور نیست و بازی کردن من کاملا قانونی بود. من در دیدار رفت با فولاد ۴ کارته شدم و در بازی با آلومینیوم اراک محرومیتم را پشت سر گذاشتم. بعد از آن فقط یکبار کارت گرفتم و مشکلی بابت بازی کردن نداشتم. این هم یکی دیگر از حاشیه سازی‌هایی است که برای ما درست می‌کنند. ما دیگر به این مسائل عادت کردیم.

ادامه لیگ را چطور می‌بینی؟

اواخر لیگ بازی‌ها سخت است و تیم‌ها به راحتی امتیاز نمی‌دهند. مثلا شما دیدید ماشین سازی که ته جدول است ٣ گل به مس رفسنجان می‌زند. رقابت برای قهرمانی خیلی حساس است ولی خداراشکر سرنوشت قهرمانی دست خودمان است و کاری به نتایج سپاهان و یا سایر تیم‌ها نداریم. جایی برای اشتباه کردن وجود ندارد و ما ٤ فینال سخت و حساس  پیش رو داریم. بدون اینکه تیمی را دست کم بگیریم و یا مغرور شویم بازی به بازی پیش می‌رویم و فقط به بردن بازی‌های باقی مانده فکر می‌کنیم. هدف ما از ابتدا قهرمانی بود و می‌خواهیم یک جام دیگر به هوادارانمان هدیه دهیم.

باید به مصاف آلومینیوم بروید. این دیدار را چطور می‌بینی؟

آلومینیوم در این فصل نشان داد چه تیم با کیفیتی است. با اینکه اولین فصل حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند ولی نتایج خوبی گرفتند. متاسفانه در بازی رفت به این تیم باختیم ولی قطعا برای جبران شکست دور رفت و البته گرفتن ٣ امتیاز این دیدار خانگی به میدان خواهیم رفت. بازی سختی خواهد بود ولی سعی می‌کنیم با پیروزی در این دیدار یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

در مورد دربی پیش رو چه صحبتی داری؟

دربی شرایط خاص خودش را دارد ولی قبل از مصاف با استقلال یک دیدار بسیار مهم با آلومینیوم در پیش داریم. بعد از بازی مقابل آلومینیوم به استقبال دربی می‌رویم و تلاش می‌کنیم آن دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

استقلالی‌ها اعلام کردند نگران داوری دربی هستند. نظرت در این رابطه چیست؟

من نمی‌خواهم درمورد داوری‌ها حرف بزنم بهتر است بگذاریم داور کارش را انجام دهد. داور هم مثل هرکسی می‌تواند اشتباه کند. اشتباه داوری از ابتدای فصل برای ما و تیم‌های دیگر رخ داده است و یک چیز طبیعی است. حالا اینکه بعضی از تیم‌ها ناکامی‌خودشان را گردن داور بیندازند چیز دیگری است. شما اگر از اول فصل اتفاقات داوری را در مورد تیم‌های مختلف بررسی کنید کاملا متوجه می‌شوید کدام تیم‌ها سود کردند و کدام تیم‌ها از داوری متضرر شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ ننگ فوتبال ایران و آسیا IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    مهندسی لیگ : همین فحاشی شما به هواداران استقلال در داخل ماشین شخصی ات باید چند جلسه محروم می شدی..ولی چی شد ؟؟چرا ماس مالی شد؟؟ بازی با فولاد ۴ کارته بودی و باید بازی ۳ بر صفر بنفع فولاد می شد ولی چی شد؟ مسولان لیگ گفتن اشتباه شده..!!یحیی مو مصنوعی به داوران حمله و فحاشی میکنه..ولی چی شد؟ چرا ماس مالی شد؟؟بازی سپاهان و پیکان هم بازیکن پیکان ۴ اخطاره بود و بازی باید ۳ بر صفر بنفع سپاهان می شد..بازی استقلال و الومینیوم اراک گل سالم استقلال رو نپذیرفتند وگرنه الان ۶ امتیاز با لنگ فاصله داشت..گل هند عبدی بازیکن لنگ به مس رفسنجان هفته دوم(لنگ- صنعت نفت آبادان) داور یه پنالتی باد آورده برای لنگ گرفت و لنگ بازی را یک بر صفر برد.!!!!!(در آن بازی آقای یحیی گل محمدی به داور توهین می کند و در ادامه کمیته انضباطی محرومیت ۴ جلسه ای برای یحیی در نظر گرفته بود که با کمک و حمایت مافیای لنگ محرومیت به ۱ جلسه کاهش می یابد) هفته سوم(لنگ - نفت مسجد سلیمان) دایو کاملا واضح سیامک نعمتی در محوطه جریمه و اعلام پنالتی برای لنگ!
    • مولر از برلین DE ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      خخخخخخخخخخخ فکر کنم شما در ایام دبستان مشق خوب می نوشتی!!!!!! مخصوصا بایرام مشقی!!!!!!!!!!!!! دلاوران مهر اباد..... کنفراس های برادران مجیدی..... حمله به اتوبوس.......ووووووووووووووووووو
    • ایرانی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      واقعا سکته روبزن خودت راحت کن پنجمین قهرمانی نوش جان پرسپولیسای محبوب.
  • لنگ ننگ فوتبال ایران و آسیا IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    هفته سوم(لنگ - نفت مسجد سلیمان) دایو کاملا واضح سیامک نعمتی در محوطه جریمه و اعلام پنالتی برای لنگ که خوشبختانه گل نشد.البته بیشتر دقایق بازی دست نفتی های بود که داور با سوتهای بی جهت بازی رو بنفع لنگ متعادل می کرد هفته چهارم (لنگ- پدیده شهر خودرو) دقیقه ۳۵ داور باید سرلک را بخاطر تکل خشن روی بازیکن پدیده اخراج میکرد و لنگ ۱۰ نفره میشد ولی در نهایت تیم لنگ با ناداوری بازی رو برد.. هفته بیست چهارم(لنگ -مس رفسنجان) گل ناسالم و خطای هند مهدی عبدی مهاجم لنگ که سه امتیاز تقدیم لنگ کرد هفته بیست پنجم(لنگ -گل گوهر) پنالتی تیم گل گوهر گرفته نشد. یه پنالتی مفت برای لنگ گرفتن که اصلا خطا نبود ضمناً چندین خطا بنفع گل گوهر در محوطه جریمه لنگ گرفته نشد. داوران در اغلب بازی های لنگ با سوت های پیاپی قصد دارن بازی ها رو بنفع لنگ متعادل کنن.
    • جابر IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      سلام شما اینقدر که بازی تیم محبوب پرسپولیس دنبال میکنی حواست تو جمع تیم خودت میکردی متوجه مشکلاتتون می‌شدی ....
    • MAMALI IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      ما میریم واسه قهرمانی پنجم البته از نوع پیاپیش شمام بشین نق بزن . مشتی به شعور دیگران احترام نمیزاری حداقل حرفی نزن که خودت رو ... جلوه بدی . متاسفم برای تو و هر کسی که مثل تو فکر میکنه، بجای مطالبه گری از تیم خودت افتادی به حرافی علیه تیم رقیب و این چیزیه که مدیران کیسه از شما توقع دارن که الحق شما به نحو احسن داری کاری که اونا میخوان رو انجام میدی با این رفتار شما استقلال سال های بعد هم جایگاش همین جاس
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    بازیکنان استقلال هوادارانشان را کتک زدند اصلا توییخ نشدند چه برسد به محروميت . اما الان کنعانی زادگان سریع آوردن برای کمیته انضباطی تا محرومش کنند . فرق پرسپولیس با الدوچرخه حکومتی این هست .
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    الدوچرخه ۳ بار قهرمان لیگ شده و هر سرجانی استقلال تلاش کند طرف مدیرعامل په قهرمانی اش هم در دوره بابا محمود بوده . بعدش میگن سلطانیفر و امیر عابدینی باعث قهرمانی پرسپولیس شدند . عابدنی فقط چنده ماه رئیس فدراسیون فوتبال بود از خرداد تا آبان . الان در چند ماه چطور می توانست پرسپولیس را قهرمان لیگ کند . یک سوال از استقلالی ها دارم . زمانی که عابدینی مديرعامل پرسپولیس بود شما ها انتظار داشتید برای قهرمانی استقلال تلاش کند . طرف مديرعامل پرسپولیس بوده خب معلوم برای قهرمانی پرسپولیس تلاش می کند . عابدینی از خرداد ۷۳ تا آبان ۷۳ رئیس فدراسیون بود . الان من نمی دانم چطور استقلالی ها میگن عابدینی در چند ماه باعث قهرمانی های پرسپولیس شد . خیلی این حرفشان غیر منطقی طرف چند ماه رئیس فدراسیون بوده بعدش میگن همه افتخارات پرسپولیس در دهه ۷۰ بخاطر عابدینی بوده . عابدینی از خرداد ۷۳ تا آبان ۷۳ رئیس فدراسیون بود
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    نوید مظفری: در این صحنه دو بازیکن سپاهان در مسیر توپ قرار دارند و گل مردود است. حسین عسگری: به نظر من این صحنه آفساید است چون اگرچه بازیکن ضربه نزده اما در مسیر حضور داشته و حتی یکی تلاش کرد که به توپ ضربه بزند. رسول فروغی: در این صحنه سه بازیکن در منطقه آفساید قرار دارند و دو تا می‌توانند در توپ اثر بگذارند که یکی تلاش می‌کند به توپ ضربه بزند و آفساید است. بابک داوری: بازیکن سپاهان که گل را به ثمر رساند موقع ضربه به توپ توسط همدسته در وضعیت آفساید بوده و گل مردود می‌باشد. نوذر رودنیل: گل کاملا آفساید است و داور باید این گل را مردود اعلام می‌کرد. حیدر سلیمانی: بازیکن سپاهان کاملا جلوتر از آخرین بازیکن پیکان بود و این مصداق آفساید است . داوران سپاهان را در کورس قهرماتی نگه داشتند
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    نمونه ای از کمک داوران یار سیزدهم کیسه به کاج . هفته دوم گرفتن پنالتی اشتباه برای کیسه و گرفتن آفساید اشتباه به نفع کیسه و خراب کردن موقعیت تک به تک تیم فولاد توسط داور با گرفتن آفساید اشتباه . هفته سوم بازی کردن میلیچ دوپینگی و نگرفتن ۱ پنالتی برای ماشین سازی هفته سوم . هفته پنجم نگرفتن ۱ پنالتی برای صنعت نفت و آفساید گرفتن گل سالم نفت آبادان . نمونه های دیگری از کمک های یاران سیزدهم کیسه یعنی داوران به این تیم . نگرفتن ۱ پنالتی ذوب آهن و اخراج نکردن بازیکن کاج. نگرفتن ۲ پنالتی برای آلومینیم اراک در بازی مقابل کاج . اخراج نکردن عارف غلامی در دربی نمونه هایی دیگر از کمک داوران به کیسه ، نگرفتن یک پنالتی واضح برای گل گهر سیرجان در بازی با تیم دوچرخه سواران . گرفتن آفساید اشتباه و خراب شدن موقعیت تک به تک تیم سایپا توسط داور در بازی با کاج . نگرفتن پنالتی برای تراکتور در دور رفت لیگ برتر
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    نمونه هایی دیگر از کمک داوران به کیسه . نگرفتن یک پنالتی واضح برای گل گهر سیرجان در بازی با تیم دوچرخه سواران . گرفتن آفساید اشتباه و خراب شدن موقعیت تک به تک تیم سایپا توسط داور در بازی با کاج . نگرفتن پنالتی برای تراکتور در دور رفت لیگ برتر ، نمونه ای دیگر از کمک داوران به الدوچرخه دایو مهدی قائدی مقابل گل گهر که منجر به گل استقلال شد اگر دایو قائدی خطا گرفته نمی شد استقلال گل نمی زد در بازی گل گهر مقابل استقلال خطایی که روی منشا در محوطه جریمه اتفاق افتاد را داور برای گل گهر پنالتی نگرفت در بازی جام حذفی استقلال و پیکان ، گل استقلال به پیکان آفساید بود و در بازی پیکان و استقلال در لیگ برتر هم یک پنالتی برای پیکان گرفته نشد و شیخ دیاباته هم اخراج نشد . کمک های داوران به کیسه تمامی ندارد
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    رسول فروغی : گل مهدی عبدی آفساید و هند نبود . یدالله جهانبازی : گل مهدی عبدی آفساید و هند نبود و توپ به سینه اش خورد . احمد صالحی : آفساید نبود و هند هم اتفاق نیفتاد و گل درست بود . سعید مظفری زاده : گل مهدی عبدی آفساید و هند نبود
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    سعید مظفری زاده : بازیکن مس باید اخراج می شد . احمد صالحی : بازیکن مس باید کارت قرمز می گرفت ‌. حیدر سلیمانی : بازیکن مس باید کارت قرمز می گرفت . نوید مظفری : بازیکن مس باید اخراج می شد . محمد فنایی : بازیکن مس باید اخراج می شد . رسول فروغی : بازیکن مس باید اخراج می شد
  • فرناز مجیدی TR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    فرناز مجیدی هستم.این بی ادب محمد حسین کنعانی زادگان بی تربیته به ما فحش داده .بی ادب رو تنبیه کنید اصن محرومش کنید تو دربی نباشه شاید ما ببریم بازی رو.با تشکر فرناز مجیدی هستم اععع دستم اوف شده.
    • مو مصنوعی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      راستی یو یو مو مصنوعی لنگ محمدی چرا گریه نمیکنه دیگه؟ هوچی گران لنگی بدبخت..جام های ناپاک تون رو هیچکسی دوزار قبول نداره..
  • اسی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    تیم حکومتی با نام داوری الان اومده اول. وگرنه اگه تیم حکومتی نبود که ۱ سالم قهرمان نمیشد. سپاهان امسال اول میشه اگه وزیر ورزش بزاره
  • هادی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    پرسپولیس که فعلا یه ستاره زیراستقلاله.
  • علی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    یه پیشنهاد به این دوست استقلالی می‌کنم که بجای وراجی کردن بهتره یکی دو ساعت دیگه هوا خنک شد برو بیرون با بچه های همسایه آلیسا آلیسا بازی کن بلکه شاید سوزش تنت خنک بشه
  • بابامسعود(پدر لنگ) IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    یه سوال از لنگیای بی منطق=اگه یه بازیکن استقلال به لنگیا فحش میداد اون وقت جریان چی میشد؟؟؟؟؟!!!!!به نظرم فدراسیون لنگی یه سال محرومش میکردن
  • وطنم US ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    یکی بیاد اون فیلمی که توش گفته بود تاابد استقلالیمو بهش نشون بده خخخخ
  • ادددد US ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    بعضیا میگن بازیکنای استقلال طرفداراشونو توی فرودگاه زدن اونا ادمای اجیر شده ی لنگ و زدن قابل توجهتونم بعدشم اگه کسی بخواد ناراحت شه طرفدارای استقلالم شماچرا کاسه ی داغ تر از اش میشین
  • دیوانه استقلال IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    بهتره تو آلیست بازی کنی به خاطرستاره رفتیدفینال آسیا که شانس شما اونشب ابری بودوستاره بهتون نرسید.
  • رضا IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    دم پرسپولیس وبازیکناش گرم همگی مردیدایدفع میشیم ۴جام رومیزیبریم حطا دست آسیایهاروازجام قطع میکنیم چه برسه تیمهای ایرانی
  • مهدی همدانی IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    فرناز خیلی شیطون بلایی! ناخن هات نشکنه شیطون بلا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی