نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سایپا - استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کوروس آقازاده مربی سایپا اتهام عجیبی نسبت به دروازه‌بان این تیم در دیدار با استقلال مطرح کرد.

کوروس آقازاده در نشست خبری پس از دیدار با استقلال گفت: امروز مقابل یکی از تیم‌های بزرگ و خوب ایران بازی کردیم که مهره‌های فنی خیلی خوبی دارد و با توجه به اینکه برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کردند، بازی خوبی انجام دادند. تا دقیقه ۷۵ نمایش خوبی داشتیم، اما جریان مسابقه به سمتی رفت که متاسفانه پس از ضربه پنالتی، حمله کردیم ولی متاسفانه گل دوم را خوردیم.

او ادامه داد: سه مسابقه باقی مانده و تلاش حداکثری خودمان را انجام می‌دهیم تا جایگاه خوبی در جدول پیدا کنیم، اما با توجه به اتفاقاتی که برای تیم افتاد، یک سوالاتی امروز برای ما مطرح شد؛ تیمی که در ۹-۸ مسابقه آخر تحویل گرفتیم، شرایطی نداشتیم که جابه‌جایی بازیکن و اضافه کردن یار جدید نداشتیم. مجبور بودیم با این نفرات کار کنیم تا شرایط نسبی را برای ارتقای آنها انجام دهیم.

مربی سایپا اضافه کرد: سوالی که برای ما به وجود آمده، این است که تیم سایپا را چه شخصی بسته؟ بازیکنانی که آمده‌اند با چه کیفیت و با چه ارقام بالایی وارد تیم شده‌اند؟

آقازاده یادآور شد: زمانی که ضربه پنالتی اتفاق افتاد، سرمربی ما به دروازه‌بان تیم می‌گوید به سمت چپ برو، پنالتی سمت چپ زده می‌شود، اما دروازه‌بان ما این کار را نمی‌کند! ما کم کم به یک سری قضایا مشکوک شدیم و این مورد را حتما بررسی می‌کنیم چون مسئله جدی است و باید ریشه‌یابی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • راز IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    تعجب نداره. هرسال همینجوری سهمیه به تیم کیسه میدن. حالا شانس شما بازیهای آخزش با شما بوده. تا آخر فصل همین خبره. خیالتون راحت. فکر کردی خودشون زحمت میکشن و سهمیه میگیرن؟ نه داداش از این خبرا نیست
    • راز برمَلا شد IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      باز خوب شد نگفته مدافع سایپا هم عمدا خطا کرد و داو پنالتی گرفت
    • حمیدرضا IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      شما چقدردیگهپررویید سوگولی وزیریان خوبه همه تیما از شما شاکین نیمه اول سال پنالتی داور نگرفت بررا استقلال ندیدی تو س بازی اخیر مث آلمینوم امتیاز ما داور خورد ندیدی همون س تا بازی امتیاز ما نمیگرفتن الان صدر بودیم ما خجالت بکشید گل آفساید امتیاز میگیرین امکاناتتون ده برابر استقلال و خوب فایلش هست ک گفت استقلال از بین میبرم بابامسعودتون.هر سال پنج تا شش ستاره تیم فراری میدادن یا مربی ک درست بود بعد شما تکون نمی‌خورد استخوان‌بندی تیمتون یکی دوتا نهایت اونم تو دوتا نیم فصل و چقدر کمک داوری دیگه همه اومدن گفتن ی جام برا این تیم بدین بقیه هم رقابت کنند نکنه همه تیما اشتباه میکنن ما ک‌نفقط نیستیم همه شاکین از ناعادلانه بودن اوضاع.شما با مهدوی کیا دایی کریمی کاظمیان رهبری فرد انصاریان جام نمیگرفتین یهو اونوقت با اومدن سلطانی براتون همه چی عوض شد با این بازیکنا.من نمی‌دونم اینجور قهرمانی چ لذتی داره براتون پارسال هم ک همینجور بود.
  • فوتبالی IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
    حیف از سایپا اگر سقوط کنه سایپا و همینطور پیکان کارخانه بازیکن سازی تهران هستن و خیلی از تیمها منجمله استقلال و پرسپولیس ازش بهره میبرن با توجه به اوضاع مدیریتی خوبی که داره باید از مربیان خوب و باتجربه و با ثبات استفاده کنن که متاسفانه اینطور نبوده
  • farid US ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    kamelan dorost migoyad, Saipa emrouz aslan khoub bazy nemikard mesleh bazy ghablyash

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی