شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
۰ |
۰
فیروز کریمی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مقابل یک تیم پرمهره و دندان گرد عالی بازی کردیم.

فیروز کریمی در نشست خبری بعد از برتری مقابل گل‌گهر اظهارداشت: من قول داده بودم روز به روز بهتر شویم. نمی‌گویم روز به روز بهتر شدن یعنی بردن. شما این بازی را با ذوب‌آهن مقایسه کنید می‌بینید تغییرات مثبتی انجام شده است. ما مقابل یک تیم پرمهره عالی بازی کردیم. یکی دو صحنه می‌توانست منجر به گل ما شود اما فوتبال است و اگر قرار باشد همه فرصت‌ها به گل تبدیل شود دیگر فوتبال نیست. بچه‌ها جانانه کار کردند و فوق ایده‌آل به پایان رساندند. رقیب ما دندان گرد و چغر بود. خدا را شکر که بردیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: در این برد رسول خطیبی هم سهیم است و این نتیجه حاصل زحمات او هم محسوب می‌شود چرا که از تعلیمات خطیبی هم استفاده می‌کنیم. رسول خطیبی که در تیم بود من هم کنار او تلاش کردم. با این شرایطی که پیش آمد ما به آینده امیدوار شدیم.

کریمی در پاسخ به این سوال که در این دیدار شاهد بازی‌سازی تراکتور بودیم آیا هدف شما بهره‌گیری از بازیکنان سرعتی بود یا خواسته شما این بود با اداره بازی و کنترل گردش توپ به گل برسید، خاطرنشان کرد: می‌خواهید فردا بیایم تا ادامه سوال را بخوانید! یکی دو صحنه‌ای که صحبت کردم که می‌شد به گل تبدیل شود ما 5 نفره بودیم، حتی در یک صحنه ما 5 به 4 بودیم.

وی افزود: با توجه به اینکه تحمل خط دفاعی ما بالاست، سیستم دفاعی ما متمرکز است. نمی‌خواهم به گذشته برگردم اما می‌توانستیم در 3 بازی گذشته بدون گل باشیم. با وجود عباس‌زاده، فخرالدینی، سامان و ... باید بازی را جمع کنیم. شما در طول بازی ندیدید گل‌گهر تک به تک شود. حملاتی که داشتند طبیعی اما ضربه سر مرده بود.

سرمربی تراکتور یادآور شد: سیستم را طوری بازی می‌کنیم که تحمل بار دفاعی از این هم بهتر شود. ما برای بعد از تعطیلات برنامه‌های خاص داریم. من این برد را به طرفداران تراکتور تقدیم می‌کنم که از حضور در ورزشگاه محروم هستند. بازی خیر آنها و خانواده‌های بازیکنان پشت ما بود. تلاش می‌کنیم بازی بعد فوتبالی به مراتب بهتر نشان دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی