کنفرانس خبری روبرتو مانچینی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبرتو مانچینی می‌گوید امیدوار است جامی که همراه با آتزوری به‌عنوان بازیکن نگرفته را به‌عنوان مربی در یورو ۲۰۲۰ کسب کند.

ایتالیا پس از ۹ سال به فینال جام ملت‌های اروپا رسیده و می‌خواهد با شکست انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۰ پس از ۵۳ سال جام را به رم ببرد.

روبرتو مانچینی سرمربی تاریخ‌ساز آتزوری در کنفرانس خبری درباره بازی فینال گفت: «فعلاً که آشفته نیستم، ممکن است فردا احساس دیگری داشته باشم. هدف لذت بردن و سرگرمی است، اما امیدوارم عملکردمان هم درخشان باشد. شرایط آسانی نداشتیم و با نمایش‌های خوب به اینچا رسیدیم. قبل از این که به تعطیلات بخواهیم برویم یک بازی سخت دیگر هم در پیش است. ما با هویت خودمان به فینال رسیده‌ایم و قصد تغییر آن را نداریم.»

مانچو ضمن تمجید از رقیب تیمش در فینال یورو ۲۰۲۰ هم گفت: «انگلیس در تمامی خطوط از ما قوی‌تر است. با این حال فوتبال بازی با توپ است و امیدواریم که فوتبال تکنیکی پیروز دیدار فینال باشد. انگلیس همیشه تیم خوب ولی بدشانسی بوده. این بازی فوق‌العاده‌ای در ورزشگاهی مملو از تماشاگر خواهد بود و این شگفت‌انگیز است. در هر صورت بدون تیمی فوق‌العاده به فینال نمی‌رسیدیم.»

مانچینی اهمیت دیدار فینال را هم اینگونه توصیف کرد: «این یکی از مهم‌ترین لحظات زندگی حرفه‌ای من است. در بسیاری از سطوح برای انگلیس بازی کرده‌ام و وقتی قهرمان رقابت‌های زیر ۲۱ سال اروپا نشدیم، لایق آن بودیم. ما نماینده ایتالیا هستیم و امیدوارم یکشنبه به موفقیتی که به‌عنوان بازیکن به آن نرسیدم، برسم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی