نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تعجب کردم که برای استقلال پنالتی گرفتند/ هفته‌ای که با پرسپولیس بازی‌ داشتیم، هفته‌ آسانی بود
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک پیشکسوت تیم استقلال می‌گوید این تیم باید تمرکز خود را حفظ کند و وارد حاشیه نشود تا بازیکنان، دربی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی ۲ بر صفر آبی‌پوشان پایتخت مقابل سایپا در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در نیمه اول این بازی، اتفاق خاصی رخ نداد. سایپا در این بازی دفاع خوبی کرد و استقلال هم با تغییراتی که در این بازی داشت، دنبال این بود سرعت‌ بازی را افزایش دهد. نیمه اول استقلال به خواسته‌اش نرسید و بازی سرعت لازم را نداشت اما در نیمه دوم آبی‌پوشان تغییراتی داشتند. فرشید اسماعیلی در این بازی نفوذهای خوبی داشت و موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد.

او ادامه داد: مهدی قایدی با گرفتن یک پنالتی موفق شد گره کار را باز کند. من تعجب کردم که برای ما پنالتی گرفتند چون در هر بازی برای ما ۲ پنالتی نمی‌گیرند. فشاری در این بازی روی دروازه استقلال نبود. شما اگر حتی در رده‌بندی جدول نگاه کنید، این بازی استقلال می‌توانست سایپا را شکست دهد.

این پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بازی‌های قبل از دربی بسیار سخت است. بازیکنان باید خودشان را حفظ  کنند تا دربی را از دست ندهند. به نظر من تیم استقلال تا اینجای کار فاصله خود را با تیم‌های بالای جدول حفظ کرده است.  

فریبا درباره دربی ۹۶ پایتخت تاکید کرد: وقتی که خودمان بازی می‌کردیم یا مربی بودیم، هفته‌ای که با پرسپولیس بازی‌ داشتیم، هفته‌ آسانی بود. چون بازیکنان تلاش  خود را انجام می‌دادند. بازی دربی یک بازی ماندگار است و به خاطر همین بازیکن حواسش به خودش است. من به تیم نزدیک نیستم ولی کادر فنی تجربه لازم را دارد. باید تیم تمرکز خود را حفظ کند و وارد حاشیه نشود تا بازیکنان، دربی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی