نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کریستیانو رونالدو؛ بلژیک - پرتغال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو وقتی مشغول سپری کردن تعطیلات است، می‌تواند جایزه آقای‌گلی جام ملت‌های اروپا را به افتخاراتش اضافه کند.

این روزها کریستیانو رونالدو در سواحل اقیانوس آتلانتیک مشغول سپری کردن تعطیلات است، اما شاید در همین تعطیلات و وقتی روی آب‌ها به سر می‌برد هم یک جایزه به او تعلق بگیرد!

در یورو ۲۰۲۰، رونالدو و پرتغال در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل بلژیک شکست خوردند و ۲ هفته پیش به خانه برگشتند. با این حال کاپیتان تیم ملی پرتغال به لطف ۵ گل که ۳ گل آن از روی نقطه‌پنالتی و ۲ گل آن از حوالی شش‌قدم بود، در صدر جدول گلزنان یورو قرار گرفته است، چرا که یک‌پاس گل هم در دیدار مقابل آلمان برای دیوگو ژوتا ارسال کرد.

حالا در آستانه فینال یورو ۲۰۲۰، شانس آقای‌گلی رونالدو بالاتر هم رفته، چرا که هری کین ۴ گله و رحیم استرلینگ ۳ گله در صورت زدن ۲ و ۳ گل جایزه را از رونالدو می‌ربایند، اتفاقی که احتمال آن در فینال پرفشار و دشواری که انگلیس مقابل ایتالیا در پیش دارد، خیلی کم است. پاتریک شیک هم که در این مسابقات ۵ گل زده، با توجه به این که پاس‌گل نداده پایین‌تر از رونالدو قرار گرفته.

رونالدو با این که همراه پرتغالی به موفقیتی مشابه به یورو ۲۰۱۶ نزدیک هم نشد، اما از لحاظ فردی تورنمنت خوبی را سپری کرد. او در همین تورنمنت به علی دایی ۱۰۹ گله رسید و بهترین گلزن ملی تاریخ شد. علاوه بر آن با گذر از میشل پلاتینی و ۱۴ گله شدن بهترین گلزن تاریخ جام ملت‌های اروپا هم نام گرفت.

بیشتر بخوانید و ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عل IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    پنالدو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی