نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
زمان بازگشت رادو به تهران اعلام شد/ گلر کروات به دربی می‌رسد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس پس از جنجال‌های اخیر سه شنبه به تهران می‌آید تا در تمرینات پرسپولیس حضور یابد.

بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس مدت‌هاست به دلیل اختلاف با مدیران این باشگاه و پرداخت نشدن مطالباتش در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس غایب است و در کشورش به سر می برد.

رادو که چندی قبل باشگاه پرسپولیس را تهدید به فسخ قرارداد و شکایت به فیفا کرده بود در نهایت با صحبت‌های یحیی گل محمدی و قولی که سرمربی سرخ پوشان به این دروازه بان داد به زودی به ایران بازخواهد گشت و در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند.

بالاخره یحیی گل محمدی خودش دست به کار شد تا بوژیدار رادوشویچ را راضی به بازگشت به تهران و تمرینات پرسپولیس کند. سرمربی پرسپولیس که در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر به شدت نگران احتمال مصدومیت یا محرومیت حامد لک دروازه بان اول تیمش است به رادو اعلام کرد مشکلاتش را بعد از ورود به ایران حل خواهد کرد. گلر کروات هم اعلام کرد به خاطر هواداران پرسپولیس و شخص یحیی گل محمدی به ایران برمی‌گردد.

آن طور که شنیدیم قرار است رادو سه شنبه  ساعت ۱۰ شب به سمت تهران پرواز کند و چهارشنبه هم برای مذاکره و گرفتن طلبش راهی باشگاه پرسپولیس شود. رادو همچنین قرار است همان روز در تمرینات پرسپولیس شرکت کند و اگر شرایط بازی کردن داشته باشد در لیست تیمش برای جدال با استقلال قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی