نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
مصدومیت شهریار مغانلو؛ پرسپولیس - آلومینیوم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهریار مغانلو مهاجم پرسپولیس در روزی که یکی از بهترین روزهایش بود به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خودش را به مهدی عبدی داد.

شهریار مغانلو که یک گل به آلومینیوم اراک زد و یک پاس گل شیک و برزیلی هم با پشت پا به مهدی ترابی داده بود بین دو نیمه این دیدار ۱۰ بخیه خورد.

او به دلیل برخورد با مدافعان آلومینیوم سرش شکسته بود نیمه اول را در زمین دوام آورد و بین دو نیمه هم سرش ۱۰ بخیه خورد تا بتواند به بازی ادامه دهد.

مغانلو در نیمه دوم تلاش زیادی کرد تا خودش را در این بازی دو گله کند اما اما پورحمیدی دروازه‌بان آلومینیوم شوت سنگین مهاجم بلندقامت پرسپولیس را با واکنشی عالی به بیرون فرستاد تا به بازیکن حریف اجازه دبل کردن را نداده باشد.

مغانلو که در نیمه اول و پس از برخورد با بازیکن آلومینیوم از ناحیه سر دچار شکستگی شده بود، در نیمه دوم هم در یک نبرد هوایی دوباره از همان ناحیه صدمه دید و مصدوم شد و برای مداوا به بیرون از زمین رفت.

سرمربی پرسپولیس بعد از اطلاع از شرایط مغانلو تصمیم به تعویض او گرفت اما این تصمیم سرمربی قرمزها با مقاومت مغانلو روبه رو شد و او به گل‌محمدی گفت که می‌تواند بازی کند اما یحیی تصمیمش را عوض نکرد و به مهاجم تیمش گفت که برود و روی نیمکت بنشیند.

جالب آن که شهریار مغانلو وقتی متوجه تعویض خودش شد از افرادی که او را با برانکارد به بیرون زمین می بردند درخواست عجیبی کرد.

مغانلو از آنها خواست برانکارد را روی زمین بگذارند چون می خواهد به بازی ادامه دهد. مهدی عبدی بازیکن تعویضی نیز هاج و واج مانده بود که چرا همبازی اش حاضر به ترک زمین نیست.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به این درخواست‌های مکرر و اصرار شهریار مغانلو توجهی نکرد و از او خواست زمین را ترک کند.

با توجه به اینکه عیسی آل کثیر از ناحیه همسترینگ مصدوم است و احتمال اندکی وجود دارد که به بازی حذفی روز پنج شنبه مقابل استقلال تهران برسد، حفظ شهریار مغانلو تصمیمی منطقی بود.

سر بانداژ شده شهریار مغانلو در اواخر بازی با آلومینیوم اراک در حال خونریزی شدید بود که ادامه آن می توانست برای مهاجم بلند بالای پرسپولیس خطرناک باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Omid US ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
    vaghean bazykoneh khoub va ensaneh khouby hast ke inghadr delash ba teamash hast, damesh garm va arezoyeh moafaghiat barayeh in bazykon

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی