نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
گابریل کالدرون
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گابریل کالدرون گفت: لیونل مسی رهبر فوتبال آرژانتین است؛ برای صحبت در مورد مسی نیازی به کلمات نیست، فقط باید بنشینید و بازی او را تماشا کنید و لذت ببرید.

تیم ملی آرژانتین توانست در دیدار نهایی کوپا آمریکا، با تک گل آنخل دی ماریا برزیل را شکست دهد و پس از ۲۸ سال قهرمان این رقابت‌ها شود.

گابریل کالدرون بازیکن اسبق تیم ملی آرژانتین در مورد قهرمانی آرژانتین در این رقابت‌ها صحبت هایی انجام داد که در زیر می خوانید:

*قهرمان شدن همیشه احساس خوبی است، علاوه بر این تیم ملی آرژانتین بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت، آنها هرکجا نیاز بود نشان دادند مردان لحظات سخت هستند. 

*در فوتبال پیروزی هرگز آسان نیست، شما تیم فرانسه را ببینید، آنها اصلی‌ترین مدعی قهرمانی در یورو بودند، با این وجود خیلی زود به خانه برگشتند. آرژانتین از سال ۲۰۰۴ تاکنون ۴ بار در فینال شکست خورده بود، یک بار هم سوم شد. بنابراین تیم ما به قهرمانی نزدیک بود، آنها فقط باید یک قدم کوچک برمی‌داشتند و این بار موفق شدند.

*لیونل مسی رهبر فوتبال آرژانتین است؛ برای صحبت در مورد مسی نیازی به کلمات نیست، فقط باید بنشینید و بازی او را تماشا کنید و لذت ببرید.

تصویر استثنایی از سرمربی سابق پرسپولیس با مارادونا/ مسی امروز حال دیه گو را درک می کند

*مارادونا در آسمان‌ها برای مسی خوشحال است

*پیروزی هرگز آسان نیست زیرا ما هم در دوران خودمان یک تیم عالی داشتیم. فوتبال آمریکای جنوبی همیشه متفاوت از اروپا است و در گذشته حتی متفاوت‌تر از امروز بود. در فوتبال پیروزی مهم ترین مساله است اما در سال های گذشته هیچ وقت برای گرفتن جام در کوپا نوبت به ما نمی رسید.

*مسی خوب درک می‌کند مارادونا برای پیروزی با تیم ملی آرژانتین چه فشاری به خودش وارد می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی