نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پیام هیئت رئیسه برای داوران؛ با همان دستمزد قبلی داوری کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بحثی در خصوص افزایش دستمزد داوران در نشست هیئت رئیسه فدراسییون فوتبال مطرح نشد!

خداداد افشاریان سرپرست کمیته داوران پیش‌تر به داوران وعده داده بود که دستمزد آنها را ۲۰۰ یا ۳۰۰ درصد افزایش خواهد داد! 

هم اکنون داور وسط برای قضاوت در لیگ برتر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای قضاوت در بازی لیگ یک ۹۰۰ هزار تومان می‌گیرد که در برابر نرخ تورم ناچیز است!

عدم طرح این موضوع در نشست هیئت رئیسه شاید به خاطر مشکلات مالی فدراسیون فوتبال باشد. البته فدراسیون فوتبال هر فصل درآمد خوبی از تبلیغات روی پیراهن داوران به دست می‌آورد که معمولا این پول در جاهای دیگر هزینه می‌شود. 

ابتدای فصل علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم تراکتور پیشنهاد داده بود هر باشگاه مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به داوران و پرداخت دستمزد آنها به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند که این پیشنهاد با استقبال مواجه نشد به این خاطر که در هیچ جای دنیا این پیشنهاد اجرایی نمی‌شود. 

نشست هیئت رئیسه دیروز برای کمیته داوران و داوران یک پیام مهم به همراه داشت. اینکه با همان دستمزد قبلی به کار خود ادامه دهید. این در حالی است که خبر رسیده فدراسیون فوتبال قصد دارد با اسپانسر داوران در فصل جدید  ۴۰ میلیارد تومان قرارداد امضا کند که این قرارداد در فصل پیش ۱۱ میلیارد تومان بود.

به نظر می‌رسد سطح کیفی داوری در بازی‌های لیگ برتر به اندازه دستمزد آنهاست و همین طور امکاناتی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد. با این میزان دستمزد ناچیز نباید انتظار زیادی از داوران داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی