نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
عکس| سورپرایز ویژه برای ایرانی‌ها در طرح یورو ۲۰۲۰
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه بلیچر ریپورت در طراحی خود از اتفاقات یورو ۲۰۲۰ از علی دایی نیز یاد کرده است.

خبرورزشی - تورنمنت جذاب و فراموش نشدنی یورو ۲۰۲۰ بالاخره تمام شد و ایتالیا با کسب برتری برابر انگلیس در ضربات پنالتی، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. این تورنمنت اتفاقات عجیب به شکلی فراوان داشت؛ از حمله قلبی کریستین اریکسن در ابتدای جام تا حذف زودهنگام فرانسه و رسیدن انگلیس به فینال.

در این تصویر خلاصه ای از اتفاقات جالب رقابت های یورو ۲۰۲۰ به تصویر کشیده شده است. اما در گوشه سمت چپ تصویری از علی دایی، گلزن بزرگ و مشهور فوتبال ایران دیده می‌شود که در حال دست دادن با کریستیانو رونالدو است. ستاره پرتغالی اگرچه وداعی زودهنگام با تورنمنت داشت، اما از نظر فردی درخشان ظاهر شده و علاوه بر کسب عنوان آقای گلی، به رکورد ۱۰۹ گل علیی دایی نیز رسید و در کنار او به بهترین گلزن تاریخ رده ملی بدل شد.

سورپرایز طرح یورو ۲۰۲۰ برای ایرانی‌ها

اما در بخش های دیگر این طرح گرافیکی تصاویری از خوش و بش عجیب جورجیو کیه لینی و یوردی آلبا، تمرینات خاص تیم ملی انگلیس در استخر، لباس کریستین اریکسن و اشاره به حمله قلبی او، درخشش یان زومر برابر کیلیان امباپه و البته فرار این بازیکن از دست مت هوملس ،قهرمانی ایتالیا، پنالتی عجیب هوگو لوریس برابر پرتغال و مواردی از این دست اشاره شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    علی دایی دو رکورد بسیار بزگ داره که باید بهش توپ طلا بدن. یکی با اینکه 109 گل ملی زده و آقای گل جهان بوده اما نتونست در دو جام جهانی حتی یگ گل بزنه و یکی اینکه هرگز نتونست با لباس پرسپولیس به استقلال گل بزنه که این برای کسی که آقای گل جهانه تعجب برانگیزه. ولی تا دلتون بخواد به تیم های درجه 4 و 5 آسیا گل زده. اگه به کره هم گل زده کره تیم درجه 6 جهانه
    • تاج آسیا IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      جواب رونالدو به دایی و الان هم این طرح و البته مشخصاً طرح فیفا وقتی تعداد گل‌های ملی رونالدو به دایی رسید مشخصاً حکایت از بزرگی دایی داره. با حرفای افراد گمنام مثل من و دیگران، دایی بزرگ یا کوچک نمیشه اما؛ کره تیم درجه شیش؟! البته شیش معناهای زیادی برای من و دوستمون داره و شاید بخاطر همین سریع به ذهن دوستمون رسیده ولی دایی به تیمهای عربستان، کره و ژاپن هر کدام چهار گل زده و اگه قدرت این تیمها رو در مقایسه با ایران یکی بدونیم ، گلزنی و عملکرد دایی در مقابل این تیمها خیلی بهتر از عملکرد رونالدو مقابل ایران بوده. گل‌های رونالدو به جزایر فارو!(که احتمالا مالدیو بهش بیست تا می‌زنه! ) ، لوکزامبورگ، لتونی، لیتوانی، قبرس و ... کاملاً مشخصه . تعداد گل‌های رونالدو به ده تیم اول دنیا شیش هفت گل هس که به آلمان یکی، فرانسه دو تا از روی نقطه پنالتی در همین اخیرا زد، به برزیل و ایتالیا هم نتونسته. بازیکنایی که در کنار رونالدو بازی میکنن اصلا قابل مقایسه با بازیکنان کنار رونالدو نیستن و نهایتاً قدر دایی ها رو، رونالدو نامها می‌دونن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی