نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
تصاویر و متن حمله عجیب و تند دو مجری تلویزیون به یحیی گل‌محمدی
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

برنامه شب‌های فوتبالی به تصمیم جنجالی یحیی گل محمدی در آخرین نشست مطبوعاتی‌اش درباره دوربین‌های صدا و سیما واکنش بسیار تندی نشان داد.

یحیی گل محمدی با وجود این پیروزی شیرین و حیاتی مقابل آلومینیوم اراک از حضور دوربین‌های صدا و سیما در نشست خبری استقبال نکرد به طوری که پیش از این که نشست آغاز شود اعلام کرد دوربین های تلویزیونی بیرون بروند تا صحبت هایش را آغاز کند.

تصاویر این لحظه را در ویدیوی زیر ببینید:

علیرضا اشرف مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس بعد از اینکه دوربین های صداوسیما از سالن نشست خارج شدند اظهار داشت: همیشه برای رسانه‌ها احترام قائل هستیم، اما رفتاری که در مدت اخیر از سوی صداوسیما با باشگاه پرسپولیس شد دور از احترام بود. پرسپولیس و هواداران و اعضای تیم ناراحت شدند و این حق گل‌محمدی بود که بخواهد بدون حضوردوربین‌های تلویزیونی مصاحبه کند.

یحیی گل‌ محمدی نیز درخصوص دلیل اعتراضش به حضور دوربین‌های تلویزیونی در نشست خبری تصریح کرد: توضیحات کلی را مدیر رسانه‌ای تیم اعلام کرد. رابطه‌ای که بین صداوسیما و باشگاه ما وجود داشت خوب نبوده، اما نمی‌خواهم دلیل آن را گفته و وارد جزئیات شوم. در سال‌های گذشته ما همیشه با رسانه‌ها و صداوسیما تعامل خوبی داشتیم، اما امسال اتفاقاتی برای ما رخ داد که نمی‌شد تحمل کرد. همیشه می‌خواستند تیم ما را به گونه دیگری معرفی کنند که به دور از واقعیت بود و ما هم چنین تصمیمی گرفتیم.

با توجه به اینکه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس است و تصمیمش در این باره بازتاب زیادی دارد دو مجری برنامه شب های فوتبالی بلافاصله به این اقدام او پاسخ دادند و به حمایت از مجموعه متبوع‌شان پرداختند و سعی کردند از حقوق صدا و سیما در این جنگ احتمالی دفاع کنند.

محمد میر و سعید درخشنده دو مجری برنامه شب های فوتبالی با انتقاد از گل محمدی به او یادآور شدند که بخشی از موفقیت و تصویری که وی در حال حاضر در جامعه دارد وابسته به عملکرد صدا و سیما و بازنمایی مهارت‌های وی در دوران بازیگری و مربیگری است.

این اظهارات مجریان برنامه شب‌های فوتبالی را در ویدیوی زیر ببینید:

صحبت‌های کامل این دو مجری شب‌های فوتبالی به شرح زیر است: 

میر: آقای گل محمدی عزیز شما نمی‌توانید به یک خبرنگار دستور بدهید که دوربینش را خاموش کند یا از سالن بیرون برود چون نه پرسپولیس متعلق به شماست نه صدا و سیما متعلق به ماست.

ما همه برای مردم کار می‌کنیم و این چیزی است که یک بار بگوییم، واضح است. نکته دیگری وجود ندارد. ما نمی‌توانیم برای دیگران تعیین تکلیف کنیم چون بارها شده که به خبرنگارها و گزارشگرهای صدا و سیما گفته می‌شود دوربین‌هایتان را خاموش کنید و از این سالن بیرون بروید تا ما صحبت کنیم. اینطور نباید باشد. ما همه به هم نیاز داریم. پرسپولیس و استقلال به صدا و سیما نیاز دارند و متقابلا صدا و سیما تلاش می‌کند برنامه‌ریزی‌اش برای پوشش مسابقات این دو باشگاه باشد.

این داستان‌ها و این اتفاقات چالش‌ها را بیشتر می‌کند کما اینکه همه دوست دارند کنار هم کار کنند تا مردم خوشحال باشند. چون ما اشاره کردیم این ها همه متعلق به مردم است.

درخشنده: یک بحثی هم که آقای گل محمدی در چند وقت اخیر مطرح می‌کنند این است که در فلان برنامه فلان ادبیات استفاده شده است. شما از مجری انتقاد کردید، ادبیاتش را خیلی متناسب با انتظارات باشگاهتان ندیدید. البته بررسی شد و احساس شد این ادبیات شاید مناسب رسانه نباشد و با مجری به شکلی برخورد شد حتی به واسطه گفتن مطلبی که سرمربی محترم باشگاه پرسپولیس نپسندید، توبیخ شد و این یک بحث مجزا است.

اما دیگر ادامه دادن این بحث معنای دیگری پیدا می‌کند. فرهاد مجیدی، یحیی گل محمدی و همه ستاره‌هایی که در فوتبال ما رشد کردند، دیده شدند و به چشم آمدند اتفاقا توسط همین رسانه فرصت برای دیده شدنشان فراهم شده است. چطور آن زمانی که قرار است بازی باشگاهی‌تان پخش شود، بازی ملی‌تان پخش شود صدا و سیما و رسانه خوب است اما تا یک نقدی از جنابعالی و دوستانتان مطرح می‌شود سریع دوستان شمشیر را از رو می‌بندد. اینکه نمی‌شود. به هرحال رویه اشتباه وجود دارد یا رفتاری است که قابل نقد است، مطرح می‌شود و بررسی می‌شود و نکاتش گفته می‌شود.

نه سر جنگ وجود دارد و نه قصد داریم کسی را تخریب کنیم. برای ما به هیچ وجه این موضوع نیست. یک نکته را هم بگویم که این نقد مستقیما به سازمان لیگ وارد است. سازمان لیگ به هر حال یک سری قواعد پیش و بعد از مسابقه دارد و سرمربی موظف است حضور پیدا کند و رسانه‌های رسمی مجوزدار باید بازی را پوشش بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    فرافکنی یحیی گلمحمدی: همون طور که می دونید در بازی پرسپولیس با گل گهر و همچنین مس رفسنجان 4 امتیاز مهندسی شده به پرسپولیس دادن و این 4 امتیاز در کورس با سپاهان از اهمیت بسیار بالایی برخودار بود. حالا یحیی گلمحمدی برای اینکه افکار عمومی رو از این مهندسی ها دور کنه به مدیر عامل استقلال که دست نشانده بابا مسعوده حمله می کنه و به نوعی جنگ زرگری راه میندازه از 2 میلیارد پاداش به ماشین سازی صحبت می کنه و دوربین های صدا و سیما رو راه نمیده تا ذهن هوادارن فوتبال رو معطوف به حاشیه کنه. تا الان 21 امتیاز مهندسی شده در این فصل به پرسپولیس هدیه داده شد و تیم پرسپولیس رو از رتبه دهم جدول کشیدن آوردن صدر جدول. در دربی استقلال و پرسپولیس در نیم فصل اول پنالتی مهدی قایدی دقیقه 10 گرفته نشد تا پرسپولیس 2 بر صفر عقب نیفته و نیازه ( 1 امتیاز مهندسی شده) و در بازی برگشت پنالتی دقیقه 3 روی قایدی گرفته نشد تا پرسپولیس برنده دربی بشه (3 امتیاز مهندسی شده). شما م بینید 8 امتیاز مهندسی شده فقط برای 4 بازی اگه از پرسپولیس کم بشه هرگز پرسپولیس قهرمان این فصل نمی تونست بشه چه برسه اون 21 امتیاز
    • مجهول الهویه IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      سخنرانی نکن. تلویزیون بزرگترین بدهکار به تیم مورد علاقهء خود. اگه همه با هم همکاری کنن تلویزیون بی شخصیت دزد بدهکاریش رو میده ق مخشو میده به تیم‌ها. نصف بیشتر تیم مورد علاقه خودت حل میشه آخه شماها چرا اینقدر بی منطقید. چرا اینقدر در جبهه گرفتن علیه پرسپولیس عجله میکنید. در ضمن استاد شما که اینقدر داوری خوبه ریاضیات هم خوبه حساب کن ببین چند امتیاز به سپاهان و استقلال هديه شده.
    • مولر از برلین DE ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      صدا سیما بازی تیم حکومتی استقلال را چرا در اولویت پخش قرار می دهد.!!!!!! خوب اگه شبکه ورزش خوبه بازی استقلال را پخش کند!!!!!!!!!! مردم خواهان بازگشت پروفسور عادل هستند. !!!!!!!!!!
    • مجهول الهویه IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      حق پخش میده به تیم‌ها. فکر کنم همین منظورم بوده.
    • آرش 44 IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      شما مافیای خسروانی یادت رفته! یا زنده نبودی اون زمان؟! خسروانی همزمان رئیس تربیت بدنی و مدیر تاج بود! و وقتی دید فشار زیاده، رفت کنار> 25 سال تاجی ها با مهندسی خسروانی و سرودی و بقیه حکومت کردند و دکتر اکرامی و شاهین که به جایی وابسته نبود در مقابلشان ایستادگی کرد و بعد با دسیسه دوستان ارتشبدی ، شاهین را منحل کردند. اگر تاریخچه را نمی دانی، در جستجوگر گوگل بزن، دکتر اکرامی، و تمامی خدمات و ظلمهای که شده نشان داده می شود. حالا این چند سال هم با اون 25 سال حکومت خسروانی، در. استقلال از خودش دارد ضربه می خورد، سالهای که پدر پرسپولیس را در آوردند (1388 تا 95) یادتان رفت، این همه سال می توانستید قهرمان شوید ولی چی شد؟!
    • پرسپلیس IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      وقتی دری بریات خوندم معنی آسمون ریسمون بافی رو فهمیدم بسوزید برا لیگ جدید هم بسوزید برید دنبال همین حرفها ماهم دنبال تیم بستن برا فصل جدید 13
    • محمد IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      یه چیزی یادتون دادن بگین مهندسی شده پس برین بازیهای اللستقلال با دقت ببین مهندسی شده رو میفهمیم هر چند نرود میخ آهنی بر سنگ
    • صامت GB ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      اگرمن _که ازمردمم_تخواهم که صداوسیماسخنگوی من باشه کی رابایدببینم؟باباجان من نمیخواهم صداسیماخودش راوکیل ووصی من بدونه.کارخودشان رامیکنندوازمردم مایه میذارند.شمامردمی بودید نمی امدیدبه جای پخش یک بازی که مهن خرین بازی درراه قهرمانی بودنمی اندیدبازی راازشبکه3پخش کنیدکه هیچ نقشی درقهرمانی ندارد.
    • روزبه IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      استقلالی‌های حقیر از هر اتفاقی برای توجیه تحقیر چند ساله خوتون استفاده نکنید شما حقیر و بازنده اید و با این شیطنت‌‌ ها نه بزرگ میشید نه از عظمت پرسپولیس کم میشه حتی اخلاق باختن هم ندارید چون نه شخصیت قهرمانی دارید نه ورزشی فقط قابل ترحمید متاسفم که استقلالی هستید
    • صادق سرخ IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      به شما چ ربطی داره دوس داره تحریم کنه گیسه کشا رو (صداو سیما) خبرنگار اگه می خواد گوش کنه و بگه چی گفته دوربین صدا و سیما رو خواموش کنه فیلمم نگیر اقا یحیی دوست نداره تو صدا سیما این فیلم پخش بشه عادل صد برابر شما بهتر بود
    • مسعود IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      هرچنددوخط بیشترازچرت وپرتات نخوندم ولی شماکیسه کشادیگه ازمهندسی وبابا مسعود وداوری حرف نزنیدکه حال همه بهم میخوره. اینقدرمتوهم هستیدکه اولا هنوزنفهمیدید حریف پرسپولیس شمانیستید وفعلا سپاهانه! ثانیا اینقدردرتوهم به سر میبریدکه گل آفساید 45متری سپاهان به پیکان رو نمی بینید، و براثر همین توهم نمی بینید که حتی برای کسب مساوی جلوی تیم ته جدولی هم دارن بهتون پاداش میدن!!!
    • محمد IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      پرسپولیس باشخصیت ومردمی ایران همیشه قهرمان شیرآسیاقربونت.
    • خدا یعنی پرسپولیس IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      خواهشا شما کیسه کش ها از مهندسی حرف نزنید که شما ها نظام مهندسی هستید حق چند تا تیم خورده شد تا شما واسه سومی و سهمیه رقابت کنید
    • علی اکبر IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      چرا دروغ و تهمت می زنی اگر مدرکی و ادعایی دارید که با مهندسی بازی ها میحوان پرسپولیس رو قهرمان کنن چرا شکایت نمی کنید به قوی قضائیه که یه نهاد مستقله لابد قوی قضائیه هم پرسپولیسیه
    • Babak IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      دوست من چه میگویی؟با این شارلاتان بازی بجایی نمیرسید،باید گل بزنید،تلاش کنید،علم فوتبال یادبگیرید،خلاصه امتیاز را در زمین بدست می‌آوردند وآنهم در جلوی چشمان میلیونها تماشاگر فهیم فوتبال.
    • امیر IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      اقا ارش شما که میگی تیمسار خسروانی باعث نابود شدن شاهین شد سندی داری مدرکی داری؟حسین کلانی که موقع انحلال شاهین زنده بوده این مزخرفات رو رد کرده و گفته خسروانی حتی به شاهین کمک هم میکرده شاهین رو دارایی چی ها نابود کردن سال ۸۸ تا ۹۵ گفتید بازیکن نداریم اوردن نتونستید قهرمان بشید گفتید مربی خوب نیست مربی خوب اوردن نتونستید قهرمان بشید
  • matt1982 IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    دو تا پت و مت مجیزگوی آقا بالاسری هاشون رو گذاشتن جلوی دوربین تا به سرمربی محبوب ترین باشگاه این مملکت بتازن و دم از "خدمت به مردم" بزنن! و منت هم بذارن که سازمان ما باعث دیده شدن شما شد! یکی نیست بگه اگه تلویزیون این مملکت در انحصار حکومت نبود و اجازه فعالیت در حوزه تلویزیون بصورت آزاد فراهم بود الان پرسپولیس ثروتمندترین باشگاه ایران بود و پای ستاره های دنیا رو می تونست به ایران باز کنه چون قدرتش رو پیدا می کرد حقش رو از تلویزیون بگیره. سازمان مفتخور شما از محتواهای مختلف تولید شده توسط برند پرسپولیس استفاده (سوء استفاده) می کنه و از عظمت پرسپولیس کلی پول به جیب می زنه، حق پخش قانونیش رو هم نمی ده و تازه دوتا جان نثارشون رو می فرسته جلو دوربین تا با سوء استفاده از اصطلاح کار راه انداز "خدمت به مردم" علیه تیم محبوب بخش زیادی از همین "مردم" حرفهای سخیف بزنه! ظلم پایدار نیست آقای نامحترم صدا و سیما!
  • ورزشی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    به این دو مجری بگویید آنقدر از صدا وسیما طرفداری نکنید و برای مدیران صدا وسیما خود شیرینی نکنید که این کار در کوتاه مدت ممکن است برایتان خوب باشد اما در بلند مدت جواب گو نیست چرا که صدا وسیمای میلی جمهوری اسلامی ایران نه تنها رسانه ای است که اثر گذاری خود را به علت سیاست‌های اشتباه از دست داده بلکه حتی به مجریان و گزارشگران خود رحم هم نمی‌کند و خیلی راحت آنها را قربانی می‌کند حتی اگر بهترین مجری و برنامه ساز تلویزیون باشید ولی با یک اشتباه هم نه با یک عدم اجرای دستور اشتباه مدیر از کار برکنار شدند به اسامی گزارشگران و مجریان ورزشی صدا و سیما که نگاه کنید به اسامی بزرگی بر می‌خورید که شما دو نفر حتی به قول معروف ((به گرد پای آنها هم نمی‌رسید)) ولی توسط صدا وسیما کنار گذاشته شدند شخصیت‌های برجسته ای مانند:مجید وارث، عطا بهمنش، جهانگیر کوثری، مانوک خدابخشیان، یا به علت سایتهای اشتباه که گفتم مجبور به مهاجرت شدند مانند :مزدک میرزایی، مهدی رستم پور، یا به علت یک اظهار علاقه بعد از سالها از کار برکنار شدند مانند محمد رضا حیاتی، یا به علت اینکه حاضر نشدند ستاره مربع تبلیغ کنند کلا ذهن برنامه
  • ورزشی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    تكرارى
  • ورزشی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    ادامه نظر قبل هم برنامه و هم مجری و تهیه کننده حذف شد:عادل فردوسی پور و یا بخاطر یک اشتباه مجبور به ترک گزارشگری و یا گزارشگری مسابقات کم اهمیت شد مانند آقای داد و فریاد علیرضا علیفر یا خیلی دیگر از مجریان و خبر نگاران صدا و سیما که مهاجرت کردند و به دلایل مختلفی حاضر نشدند که با صدا وسیما همکاری خود را ادامه دهند کسانی مانند احمد صمدی نیلوفر پور ابراهیم، نیلوفر مولایی، پس فکر نکنید که صدا و سیما شما را حفظ می‌کند بلکه با یک اشتباه اخراج میشوید و حتی ممکن است محو شوید همانطور که از مجریان و گزارشگران مسلطی مانند مجید وارث و عطا بهمنش و شاگردان خلفشان عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی رسیدند به امثال شما و محمد حسین میثاقی و محمد رضا احمدی مطمئن باشید که نوبت به شما هم خواهد رسید که مدیران رسانه‌ متبوعتان با تانک از رویتان رد شوند و شما را له کنند
  • شمسعلی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    خب برید سراغ دیگر مربیا مصاحبه بگیرید حتما باید از پرسپولیس باشه تا تماشاگر کانالتون یا برنامتون بالا باشه؟؟ خب برو سراغ شیشعلی و فرناز و دوستانش مصاحبه پشت سرهم بگیر
  • مجید نصرالهی IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    به کوری چشم دشمنان. بازهم پرسپولیس قهرمان میشه درود بر یحیی. که حرف چند ملیون نفر و زده. یحیی تنها نیست
    • تاج IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      تروخدا باز شما قهرمان نشین بعدشم ت در مورد سر ورت درست صحبت کن شما ها اگه عرضه داشتین ی دفعه قهرمان اسیا میشودین که نشدین و نمیشین انقدر تلاش نکنید هنوز مونده تا به تاج برسین شما ها در حد و اندازه استقلال نیستین
  • 6666 IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    صدا و سیما به فوتبال نیاز داره.با انحصار پول پخش تلویزیونی رو نمیدید زبونتونم درازه.عای میر به اندازه دهنت صحبت کن.تا دیروز پادو بودی آدم شدی الان؟
  • حسن IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    اتفاقا کار گل‌محمدی خیلی درست است زمانی که بی احترامی به باشگاه بزرگ پرسپولیس می کنند این حق سرمربیه که از حق تیمش دفاع کنه، یحیی تنها نیست
  • ۴ IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    درود بر شرفش لابد اینم ممنوع تصور میکنید کسی که حرف حق ومیزنه
  • نیشابور IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    مجری صدا و سیما میلی است
  • رضا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    آقای میر ودرخشنده همانطور که گفتید ورزش مال همه است صداوسیما هم مال همه است ملی است نه میلی کدام حق پخش و به تیمها دادید که اینهمه پر مدا هستید فقط کیفش را شما میکنید وحقوقش را به جیب میزنید بازیهای پرسپولیس را از صدا وسیما بگیرند چقدر مخاطب دارید ..‌
  • علی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    وقتی یحیی کلمه هوچیگر زا میگه یک عده ناراحت میشوند هوچیگری یعنی این که یک عده میایند اعلام میکنند پرسپولیس ۲۱امتیاز به لیگ بدهکار ه حالا ما قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را همان صداوسیما آماری که در آورده نشان می دهد که باشگاه استقلال و سپاهان ۴امتیاز و پرسپولیس ۱ امتیاز از داوری سود کردند حالا بشین حساب کن با ای امتیازات شما کجا جدولید وما .کجا جدول اگر نقدی هم میکنید با وجدان عمل کنید
  • یه قرون بده آش به همین خیال باش میلی IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    یه قرون پول نمیدن زبونشونم درازه، معلومه وقتی با رابطه هاشون عادل فردوسی پور و افشینو از برنامه میندازن بیرون مشخصه نظر مردم واسشون چقدر مهمه باشگاهها مرد باشن یه قرارداد ببندن برای حق پخش درامدشون زیاد بشه اخه با دو تا دوربین توی شهرستان این همه ادعا داشتن نوبره
  • جان IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    شبی دهبار مدیر عامل استقلال به میثاقی بی احترامی کرد و اورا به همچی تشبیه کرد چرا دفاع نمیکنید از میثاقی چرا ادبیات اوشون را کارشناسی نمیکنید که به میثاقی میگت شیطانی میکنی
  • پرسپولیس بی نهایت IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    شماهاخواهشا ازدیوارمردم بیان پایین صداسیماخیلی وقت دنبال حذف نخبگانی است که به مدیران "سداصیما "انتقادمی کنه هست.
  • Am IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    سلام تمام دنیا باشگاها قسمت اعظمی از درآمدشان از حق پخشه اینا پول که نمی‌دن با پر رویی تمام یه چیزی هم طلبکار میشه والان هم طرفدارای دونیم میخوان بجان هم بندازن من پرسپولیسی دو آتیشه هستم ولی استقلال هم مال این مملکته بچه های ایرانه بوقتش برا مملکت افتخار آفرینی میکنن در تیم ملی .وبقیه تیم ها در کل مشکل جای دیگه هست چرا این تیم ها را اگه عرضه ندارن حمایت کنند دست صاحب اصلیش نمی‌دن شما که زیر همه مخارج شانه خالی میکنید الآنم فقط دارن جنگ روانی درست میکنن انگار ایرانی نیستن.تمام دنیا سر تعظیم جلو دایی می‌زاره ببینید چقدر اعتبار داره تو دنیا ولی تو مملکت خودش چیکار باهاش کردن کجاست ما اینجور با مفاخرمون رفتار میکنیم
  • شیر کش IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    هم حق با مجری هست و حق با گل محمدی هم این درست میگه هم اون ولی شورش داره درمیاد دوستی بهتره حسودا دارن کیف میکنن
  • سی بی1300 IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    هرکی میره توتیم پرسپولیس زبون دارمیشه سیدبلال توسپاهان بودهیچی نمیگفت الان زبون دارشده یحیی هم همینطورتاتوذوب بودحرف نمیزدالان بلبل زبون شده کلامکتبتون ذات نداره
    • پرسپولیس IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      میشه چرت نگین کیسه کشا قهرمان که نمیشین دنبال حاشیه نرین
    • ذاهد IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      اصلا به شما چه حرف نزنی نمیگن لالی بهترین کار رو آقای گلمحمدی کرد اگه باقی تیم این عرضه رو داشته باشن با صداسیما اینطور برخورد کنن میتونن به هقشون که پول حق پخش تلوزیونی هست برسن...
  • Am IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    اگه همین آقا یحیی نبود کی میخواست برنامه های بنجل شما تماشا کنه یا همین مجری بی‌کیفیت برا نان شب محتاج بود برو شکر کن که صدقه سر همین آقا یحیی ها و همین مردم که یه چیزی میشه منت می‌بارید میگید مردم .مردم فردوسی‌پور میخوان عجابت کنید دروغ میگید نه . بخدا بعد از فردوسی‌پور باید وقتی فوتبال نگاه می‌کنی صدای تلویزیون ببندی یا از شبکه های دیگر فوتبال ببینی مردم هم باید مثل کار قشنگ آقا یحیی شما تحریم کنن تا ایقد زبون درازی نکنید ..زورشون گرفته میخوان جنگ بین پرسپولیس و استقلال درست کنن
  • جلالی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    امتال درخشنده تلویزیون وبرنامه سازی فوتبال نون چربی برا جیبشون داره یا اون می سا قی که توی عمرش یک سیر نون نخورده بود اقا تلویزیون باید حق پخش پرسپولیس و فوتبال رو بده تمام بالاخره تحریما تمام میشه و فیفا مجبور میکنه تلویزیون رایگان پخش نکنه تازه امثال میثاقی با دخالت باعث محرومیت بازیکنای پرسپولیس توی اصفهان هم شدند
  • رضا IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    چرا صدا وسیما حق پخش، تلویزیونی رو پرداخت نمیکنه.. همه سر مربیان حق انتخاب مصاحبه دارن اگه دم از قوانین فیفا میزنن.. خب اول حق پخش رو بدن بعد ادعای قانون کنن... من حقو رو به سرمربیان هر دو تیم پایتخت نشین میدم... دوستان هم قبل از حمایت جانب دارانه کمی تامل کنید و ببینید با دادن حق پخش، چقدر از مشکلات تیم ها حل میشه..
  • فخرالدین IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    صدا سیما بجای فرافکنی باید خودشو درست کنه اون مجری الاغ شبکه سه باید عذرخواهی کنه این خواسته هواداران است این خواسته بزرگیه به تیپ و قبای مجری بر میخوره.آقا خودتون رو درست کنین
  • arash IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    حرکت گل محمدی حرفه ای نیست این دوتا تیم کارشون بچه گانه شده مثل بچه ها میپرن به هم
    • مهدی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      وقتی با تیم ها و مربی محترمی مثل یحیی حرفه ای رفتار نمیشه آقا یحیی حق داره باهاشون مصاحبه نکنه. توقع زیادی نبوده که اون مجری بی ادب بیاد و عذرخواهی کنه. ندادن حق پخش خیلی حرفه ای هست بنظرت
  • مهدی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    جالبه به تیم دولتی که توسط دولت تا دندان مسلح شده و بهترین ورزشگاه رو با شامورتی بازی از شهرداری که اون هم نهاد دولتی از آن خود کردند و با پول اسپانسر وزارت ارتباطات که آن هم دولتی بهترین امکانات سخت افزاری را برای ورزشگاه کاظمی تهیه کردند حالت برای صدا و سیما دولتی ناز میکنند که چی که ذهن ها را به سمت دیگه سوق بدهند و گرفتن این همه امکانات دولتی و لطف وزارت ورزش و کمیته داوران را ملت فراموش کنند نکته جالب این جاست که این تیم هیچ وقت فیلم و تیزری از ورزشگاه کاظمی تهیه نکرده و به هیچ کس هم اجازه عکسای از از مجموعه را میدهند تا عمق فاجعه و تبانی این تیم عزیز دردونه را رسانه ای نکنه
  • انصاری IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    یحیی ماپشتتیم هرچی یحیی بگه❤❤❤❤❤❤
  • عماد IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    مير هم شده كارشناس تو رو خدا!
  • نیاز NL ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    چهل سال شعبون یبارم اراده و انتخاب مردمی. رادیو تلویزیون، اراده کنه، هرکسی رو که دلش میخواد و خوشش نیاد رو به مضحک‌ترین و سخیف‌ترین دلایل و بسیار سلیقه‌ای، و گاه به بهانه مضحک تر خروج از مدار! ممنوع التصویر، ممنوع الکار، و با تمام قوا تخریب میکنه و هیچ توضیحی هم به مردم نمیده! اونوقت احدی از مردم بخود شما رو با دلیل و مدرک، تحریم که نه، چون توانشو نداریم چون همین یک رادیو تلویزیون رو داریم و باز عملا داریم خودمونو تحریم میکنیم! کار بدی کرده و باز ما آدم بده هستیم؟ حالا این آقایون که(شاید هم به غلط) با توضیح دلایل و عذرخواهی و هزار ببخشید به خبرنگارانتون میگن حاضر نیستیم با شما مصاحبه کنیم! اجنبی اند!؟ دست‌خوش به شما ای ولله دارید.لابد الان حرفتون اینه که مثلاً پرسپولیس و استقلال و سپاهان و تراکتور، و چه میدونم فلان و فلان مال شما مدیرا و مربیها نیستن و مال میلیونها هوادار مردمی اند و چه و چه! سوال: نود مال کی بود؟ برنامه میلیونها هوادار نبودا؟ ده ها مثل نود و مثل عادل چی؟ به کی توضیح دادید؟ آقای رادیوتلویزیون، عاجزانه ازتون تقاضا داریم به دامان ملت برگردید تا هنوز وقت هست.
  • مجتبی کرمی زاده IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    خائن تر از صدا و سیما به ورزش ندیدم
  • مجید IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    جناب آقایان مجری مشکل اینجاست که شما هرچی دلتون میخواد پشت میکروفن صدا و سیما میگید ولی مربیان چنبن امکاناتب در اختیار ندارند حالا هر باشگاه و هر سرمربی که مبخواد باشه پس برای رساندن صدای هواداران و مربیان و بازیکنان بهترین روش همبن مبارزه منفی هست شما نگاهی به گزارش گزارشگران بعضی از استانها بیندازید خیلی واضح و آشکار از تبم استان خودشان طرفداری و تیم مقابل را مورد حمله حرفهای ناروا و بعضا کذب محض قرار میدهند پس مربیان و باشگاهها هم حق دارند حرف بزنند و حقایق را بگویند هر مربی که باشما مثاحبه نمیکنه خواست هواداران اون باشگاه هست سما آقا یا خانم مجری یک نفر هیتید ولی هواداران باشگاهها همه میلیونی هستند و حرف دارند پس فقط با این روش مبشود با شماها مبارزه کرد اگر ثدا و سیما متعلق بشما نیست چرا تا یک مربی حرفی میزنه همتون دست بدست هم میدید و با هرار بهانه مسابقه را پخش نمیکنید خرف زیاد هست کاش جایی و امکاناتی بود که هوادادان مبلیونی باشگاهها رودر روی شما حرف میزدند و شما هم پاسخگو بودید بله حرف شما درست باشگاه متعلق به آقای گل محمدی نیست ولی نربیان در قلب هوادادان جای دارند شما خودتان را
  • مجید IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    جناب آقایان مجری مشکل اینجاست که شما هرچی دلتون میخواد پشت میکروفن سیما میگید ولی مربیان چنبن امکاناتی در اختیار ندارند حالا هر باشگاه و هر سرمربی که مبخواد باشه پس برای شنیده شدن صدای هواداران و مربیان و بازیکنان تیمهابهترین روش همین مبارزه منفی هست شما نگاهی به گزارش گزارشگران بعضی از استانها بیندازید خیلی واضح و آشکار از تبم استان خودشان طرفداری و تیم مقابل را مورد حمله حرفهای ناروا و بعضا کذب محض قرار میدهند پس مربیان و باشگاهها هم حق دارند حرف بزنند و حقایق را بگویند هر مربی که باشما مصاحبه نمیکنه خواست هواداران اون باشگاه هست شما آقا یا خانم مجری یک نفر هستید ولی هواداران باشگاهها همه میلیونی هستند و حرف دارند پس فقط با این روش مبشود با شماها مبارزه کرد اگر صدا و سیما متعلق بشما نیست چرا تا یک مربی حرفی میزنه همتون دست بدست هم میدید و با هرار بهانه مسابقه را پخش نمیکنید و میرید میگردید شناسنامه جد و آباد فرد معترض در میارید تا بخواهید حرف خودتون ثابت کنید . آبا مربیان چنین امکانات و وقتی دارند . باشگاه متعلق به آقای مربی نیست ولی مربیان در قلب هوادادان جای دارند .آیا شما هم ....
  • محسن IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    مگه حق پخش میده صدا و سیما که توقع داره که دوربین هاش باشن اگر فوتبال نباشه شما از گوشنگی می میرید تازه اون فوتبال اروپا رو هم می دزدید
  • ونهری IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    آقا این یحیی روانی هست مثل افشین شارلاتان
  • آقا یحیی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    شما وامثال شما صدا وسیمای میلی حق اظهارنظر ندارید آقای میر ودرخشنده اصلا سما کی هستین از طرف حق بیت المال صحبت میکنید برید چاپلوسی تون بکنید
  • ناشناس IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    4 سال کسی جرات حمله به پرسپولیس و سر مربی را نداشت خدا راشکرحامیانشان رفتنی شدند و امیدوارم افتضاحات رو بشود تاریخ خواهد نوشت در طول 70 سال گذشته تیمی 4 یا 5 سال مستمر قهرمان ایران بشود سابقه نداشت کاملا مهندسی شده بود.
  • hassan IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    کدام مجریان آنکه تورادیو بود بال بال میزد بیاد تو تلویزیون تو سیما هم فکر میکنه رادیو هست دائما زر میزن وان دومی در مطبوعات بود بال بال میزد بیاد تو تلویزیون سوال میکنه خودش جواب میده بعد میگه نظر شما چیه کجا هستند آن مجریان کار بلد کجایند کارشناسان خبره الان در سیما اینها هستند که ذره ای از اجرا در تلویزیون را نمی دانند فقط بلدند دستمال بدست بگیرند که اربابشان چی میگه مثل طوطی تکرار کنند باشگاه پرسپولیس باشگاه بزرگی است با میلیونها هوادار پرسپولیس به تلویزیون احتیاج نداره ولی تلویزیونه که به پرسپولیس محتاجه
  • رضا IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    شما که انقدر دم از قاتون میزنید حق پخش باشگاههارو بدید بجای حرافی بیخود
  • امین IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    خدا رو شکر که تیم های مثل پرسپولیس تو دنیا وجود داره که بعضی از افراد با ها شون به اسم و رسم برسن مثل این مجری و بقیه مجری های دروغ گویی که به ما رو به این حال و روز در اوردن
  • علی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    شما برید وکیل بشید بهتره تا مجری صدا و سیما...مگه این صدا و سیما صاحب نداره؟
  • اکبر IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    کلا اگه بخواییم فساد تو ورزش از بین بره باید تیما خصوصی بشن سازمان لیگ هم بهشون رسیدگی کنن این نمیشه که دولت هشتا تیم تو لیگ داشته باشه همه کس هم زیر نظر خودش سازمان لیگ زیر نظر دولت کمیته داوران صداسیماهمین طور و..... این خودش عامل فساده اصلا در این لیگ باید کلا تخته شه آقا پرسپولیس هم میشه مث فولاد مث تراکتور مث تیمای انگشت شمار خصوصی بشه خوب الان این وضعیتی که تو فوتبال حاکمه اصلا خوب نیست به نظر من ما باید یکم از همسایمون ازبکستان ترکیه و... یاد بگیریم فوتبال زمانی حرفه ای میشه که درآمد زایی برا باشگاه داشته باشه بعد اون هرکی اندازه جیبش میتونه خرج کنه برا هیشکیم هیچ ارتباطی نداره خوب الان هشتا دهتا تیم داریم آویزون بیت المال سر پول بیشتر که متعلق به مردمه دعوا دارن این نشد باشگاه داری که.
  • پرسپولیس سرور اسیا IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    امپراطور قشنگ ……..به صدا سیما معنی نداره که به تیم بزرگ ایرانو اسیا بی احترامی بشه امپراطور عشقه تامام
  • حسین خوشنود IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    ی سری نون به نرخ روز میخورن هر طرف باد به وزیدن کرفت گردن خم میکنن نه نه من غریببم در نیارین شماها اول حق پخش فوتبال رو بدین بعد و بیان اظهار نظر کنید بقول معرف شماها جیب پرسپولیس نزنید ما گذشتیم از پخش شما که منت میزارین کدام بینده رو میگین که احترام بزارین به باشکاه و تیم پرسپولیس مربی تیم تمامی طرفداران پشت باشکاه و مربی هستن چون حرف حق زده میشه دوتایی حمله ور میشین دفاع باشکاه قوی هست با حرف های شما سر خم فرو نمیارن سرها بالاست چون حق با باشکاهست
  • اسماعیل IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    اینکه لنگ با مهندسی لیگ چندبار قهرمان شده حتی یه بچه شیرخوار هم متوجه میشه چطور یه که لنگ با علی دایی.پروین و...داشت سقوط میکرد ولی با این مو مصنوعی که هیچی از مربیگری حالیش نیست چندبار قهرمان میشه برید از بابا مسعود تشکر کنید چند سال بیشترین خرید بازیکن و کمترین خروجی را دارید وهر بازیکنی کچل میخواد میخر ه نه عزیزم کچل مربی نیست خرید های میلیاردی امتیاز میگیره البته داور و...هم وظیفه مافیایی خود را انجام میدن
  • صادق سرخ IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    دوس نداشته صحبت کنه در حقمون ظلم کردن اقا یحی دوست نداشت صحبت کنه به بقیه چ ربطی داره؟ اون پودری صحبت نمیکنه به ما چه ؟
  • مجتبی کرانی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    تلوزیون میلی نه ملی باهاش باید همینطور برخورد بشه اون پاچه خوار میساقی که زندگیش را مدیون عادل هست شده بزرگ تر شبکه اینها هم ازش حمایت میکنن
  • ع IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    با توجه به تیم محبوب و‌مربی تیم اگر‌در‌خصوص‌تیم‌رقیب حرفی نمی زد خیلی سنگین تر‌بود ولی چهار‌سال‌به تیم پرسپولیس همه‌استقلالی ها حمله ور‌هستن آقایان مجری یک‌برادر دین‌خصدص‌صحبت‌نکردید یکبار‌اقای‌گل‌محمدی‌صحبت کرد به‌همه شما‌برخورد
  • یاسر IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    مجری های تلویزیونی ادب حاکم بر ورزش رو تخریب میکنن، شعار ندید ما هم دیگه برنامه فوتبال برتر و برنامه میثاقی رو نمی بینیم اخبار رو از گوشی سایر رسانه ها دنبال میکنیم. بهتر این مجری ها و رسانه ها که به سادگی جو سازی میکنن از صدا و سیما برن... ما مردم ایران هستیم اگه برای دل مردم اینکار رو میکنین چقدر باشگاه پرسپولیس رو به حاشیه می برید؟ هرکاری میکنید بعد میگید خواست مردم بود!!!
  • Y IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    واقعاگل محمدی روصادرکنندبه گوا..... چون اونجارده ی اخزه..... الان براش بردهای اماده و صافکاری شده وسوزاندن تیم های دیگرراپیشاپیش بهش هدیه میکنند‌‌‌‌.... بنده خداخودشم توهم مضاعف بردوجام گرفته.‌..... اول برده ثبت میشه بعدمثل بنزین ۳هزارتومنی جمعه میفهمه‌.....
  • علی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    متاسفم برای شما دو مجری که به این شکل برنامتون رو مختص تخریب پرسپولیس درست کردید انشاالله خدا ازتون نگذره
  • غریب اشنا IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    با سلام اقا یحیی.گل.محمدی شما اگر جای مجیدی بودی چه کار میکردی شما .ووزیر.و. معاون او را.دارید ناراحت هستی تمام داوری های کار شناسی شده را امتیاز بدهند خواهی فهمید کجای کار هستی بد از خودت بپرس تنها بودن درحال.حاضر مجیدی هست نه شما تنها بودن اگر سوم هم شوی ارزش دارد .تا با وزیرو داوری اول شوی خودت را دراینه ببین و بپرس شما تنها.هستی یا مجیدی. به قول ترکها. تمام.
  • ارتش سرخ IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    این صداوسیمای میلی تو این چندساله فقط دروغ تحویل مردم دادید با این بودجه های هنگفت که بهتون هدیه دادن هیچ برنامه ای نددرزد جز ددوغ وتبلیغ شما از پرسپولیس بیشترین در آمد دارید چرا یک ریال به پریپولیس نمیدید آخه همون میثاقی که از تو چهرهش میشه فهمید چه ادم کثیفی وبد ذاتی هست هی نگید اروپا کشورهای پیشرفته اگه صدا وسیما حق پحش میداد دیگه تیم ما بدهی نداشتند که بخواهید هی حرف بزنید تو برنامتون دل سوزی الکی کنید چرا یه کلمه از حق پخش صحبت نمیشه مردم عادل دوست دارن چرا نمیاد اون عادل اینقدر مرد بود که درباره حق پخش همیشه صحبت میکرد حتی ماهی یه بار چرا تو صدا وسیمااز مردم مایه میزارید همیشه علیه مردم هستند به مردم دروغ میگن چرا.
  • جواد IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    درررود بریحیی درود برپرسپولیس مرگ برمیثاقی
  • حرف از ادبیات و فرهنگ نزن! IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    تا وقتی که آقا یحیی و طرفدار های پرسپولیسی که بدون منطق حرف بزنن باشن تو کشور فوتبال مملکت از این بهتر نمیشه آقایون مجری دارن با سند و مدرک حرف میزنن دوستان پرسپولیسی از فشار نمیخوان واقعیت هارو قبول کنن یکم با عقلتون حرف بزنید!
    • عشق پرسپولیس IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      بببن کی از حرف از منطق میزنه منطق شما هم دیدیم پنچ تا بازیکن تو آفساید بودن داور خودشو زد ب کوری سه امتیاز تقدیم شعله زرد کرد
  • به نام خدا پرسپولیس IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    به امید خدا و کوری تمام دشمنان پرسپولیس میریم واسه گلات تا کور شود آنکه نتواند دید دربی جام حذفی اگه سازمان لیگ و داوری توانی نکنند الاستخلال و میکنه تو قوطی
  • ناشناس IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    خیلی این یحیی دیگه خیلی پررو شده. کم ازش حمایت شده. کاش هم دوران بازیگری خوب بود با اون پنالتی که چیپ زد تو ذهن همه مونده.
  • هاشمی IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    امان ازپول مفت،حیف ازیه هزارتومنی که خرج این فوتبال مزخرف وبدردنخور میشه،درکشوری که مردمش باهزاران مشکل اقتصادی درگیر هستن،پول بیت المال رابریزیم توجیب فوتبالیستها که چی بشه؟
  • عادل IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    مردشور هرچی فوتبال وفوتبالیست بی غیزتوببرن
  • احمد IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    همش بخاطر این جیرجیرک هست (میثاقی) که اقا افشین رو با داداش فرناز دعوا انداخت
  • مهدی IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    هر چی امپراطور بگه
  • یاسین IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    مربی پرسپولیس میگه من دوس ندارم دوربین صدا سیما جلوم باشه این دلیل نمیشه که صدا سیما بیادبگه حتما دوربین من باید جلوت باشه جلوت نباشه ابروت می برم خاک تو سرت صدا سیما
  • محسن IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    عادل کجایی که این شغال صفتا رو باید تحمل کنیم. عادل عشق. عادل عدالت خواه. عادل منطقی عادل جذاب. عادل واقعا فوتبالی. عادل با سواد تووووپ. عادل از وقتی رفتی این جوجه فوکولیا شیر شدن....
  • مجید IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    جای برنامه 90 خالی است این روزها اگر الان بود با یک نظر سنجی یه تو دهنی به این دوستان میزد تا بفهمند نطرات مردم زمین تا آسمان به چیزی که شما فکر می‌کنید فرق دارد با این شرین کاری ها فقط رو اعصاب هستی اگر یک روزی هم بخواهید با حسن نیت هم کار کنید کسی یک درصد هم باورتان نمیکند
  • مهدی IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    از اول پرسپولیسی ها هوچی و بی جنبه بودن آخه گل محمد تیپ و قیافش به مربی گری میخوره
  • دختر پرسپولیسی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    نشستن دارن حرف الکی میزنن و میگن شرط اول رعایت اخلاقه خودتون اخلاق خودتونو درست کنید ک یحیی با حضور دوربین های صدا و سیما صحبت کنه فقط دلتون میخواد حرف خودتونو بزنید اگه اینطوریه میتونید رفتارای گل محمدی با صدا و سیما قبل از نشست خبری بازی با المینوم رو مقایسه کنید من یه دهه هشتادیم درسته هنوز سنم کمه ولی هر چی ندونم میدونم اگه میخواین مقایسه کنید رفار خودتونو با رفتار اون طرف قبل از اینکه ب شما تیکه میندازه و مقایسه کنید حواستون باشه پرسپولیس هر چی نداشته باشه یه عالمه هوادار داره ک اگه بخواین بی احترامی بهش بکنید با ۴۰ میلیون هوادار طرف میشین اگه بیل زنید باغچه خودتونو بیل بزنید
  • ناشناس IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    خوب مردم هم از صدا و سیما ناراضی بودند گل محمدی هم کار درستی کرد شما دومجریه عزیز هم سکوت کنید و حرف الکی نزنید سکوت کنید
  • احسان IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    اخه بیشعور..شما ها از ورزش چی میفهمین اصلا؟؟ تو اروپا که بهترین پوشش خبری و رسانه ای و بهترین سطح فوتبال رو داره هروقت مربی دلش نخواد مصاحبه نمیکنه ..بعد توی ۲هزاری برای خودت قانون میسازی ..همینه وقتی هیشکی سرجای خودش نیست
  • بابا مسعود IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    دیگه تیم پایتخت چی می خواد ، در حالی که کل سیستم دنبالش و حمایت همه جانبه دارن....پرسپولیس بیا من غورت بده...
  • مهدی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    آقای میر،کاسه داغ تر آش نشوید.صدا وسیما در ده سال گذشته خیلی تمیز نبوده و اینم دلیل مدیریت نادرست و تفکرات مدیریتی است.تلوزیون هرکشوری وظیفه اش است برنامه های ورزشی را پخش کند.اما برنامه های گفتگو محور صدا وسیما از بیخ و بن مشکل داره.همیشه میخواد تیمی که بخاطر سهمیه میجنگه رو هم پای پرسپولیس جلوه بده و موفقیت های پرسپولیس رو زیرسوال.بعد باشگاه هم مجبور میشه با صدا و سیما مصاحبه نکنه تا با نقد های ساختار شکنانه مواجه نشه.
  • طاها IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    پرسپولیس سرور هست و خواهد بود آقا یحیی تنها نیست !!!
  • Jamal IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    مجری شب های فوتبالی غلط اضافی کرد دوستش داشتم همیشه برنامه هاشو دنبال میکردم دیگه متوجه متقلب بودنشون شدم خوشبختانه بعدشم آقای مجری بدون باشگاه متعلق ب هوادارا هستش آقا یحیی هم نماینده هوادارا هستش ب زبانی هوادارا از باشگاه طرفداری کرده کار بسیار قشنگی کرده نباید تبعیضی قائل شد..
  • مازیار IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    جدا از دو تیم فوتبالی.اقای مجری این صدا و سیما تا کنون کی برای این مردم کار کرده است که الان بار دومش هست؟تا کنون مردم رو چقدر در جریان اخبار واقعی گذاشته یا به رسالت فرهنگ سازی چقدر کمک کرده است؟از برنامه های خودش هم سانسور میکند.این صدا و سیما برای مردم نیست و فقط به فکر منافع خودش هست اقای مجری
  • Hamid IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    سلام.دیگه از این چرت و پرتها خسته شدیم...بحثهای الکی...به خدا این پولهای که تو این فوتبال خرج میشه رو خرج مردم کنین...ما این فوتبالو،اینجوری،بی برنامه و دولتی دوست نداریم
  • من یه لنگی بدبختم IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    دوحالت داره،یاشوآفه ومیخان هواس مردمو پرت کنن که یعنی ازلنگ حمایت نمیشه یا واقعن همیجوربوده وفدراسیون کاری نکرده وواقعن دارن ازش حمایت میکنن درهردوصورت دارن ازلنگ حمایت همه جانبه میکنن هم توی بازی هم بیرون ازبازی
  • پرسپولیسیه واقعه IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    پرسپولیس متعلق به ۵۰ میلیون پرسپولیسه که آقا یحیی نمایندشون و حرفه دله ۵۹ میلیون هوادارا زده شما غلط میکنی به خوای به آقا یحیی اعتراض کنی
  • امیررضا IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    آقایون مجری شما غلط میکنید درباره پرسپولیس حرف میزنید #یحیی تنها نیست!
  • بهنام IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    فقط اس اس اگه استقلال حقش بهش میدادند معلوم بود کی الان‌اون‌بالا بود برید بازیهاروتواسیا ببینید وبعد درمورد اسمان ابی ایران حرف بزنید
  • مهدی دهقان آزاد IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    استقلالی ها و پرسپولیسی های عزیز من از سال ۸۵ دیگه هیچ فوتبال ایرانی نگاه نکردم تا امسال ناخدا دوم کشتیرانی پکن هستم سال ۸۵ وقتی در لیگ استانی که یه استقلالیش ستاره پرسپولیسه مهدی طارمی ویه پرسپولیسی افتخار استقلال مهدی قائدی همشهریان عزیزم آقا گل شدم یه جمله فیروز کریمی راهم رو عوض کرد وقتی مربی راه آهن بود و من رفتم همون سال تست بدهم گفت بوشهری ها مگه فوتبال هم بلد هستند برو خونتون ماهیت رو بگیر فهمیدم تو فوتبال ایران اگر سردار آزمون هم باشی اول باید یه باج به فردوسی پور بدی بعد یه باج به قلعه نوعی ها طارمی که ستاره سابق ما پرسپولیسیهاست باباش خونش رو فروخت و باج داد به آقایان خودشم کارمند صدا و سیمای کثیف بود گل محمدی و نه مجیدی بدون هوچی گری هیچی نیستن و نه صدا وسیما اینجا همه چی خریدنی حتی انسانیت پدر سردار آزمون بچش رو برداشت برد روسیه تا شد سردار باید چاپلوس باشی یا باج بدی هوچی گری میکنن تا مردم بخاطر دو تیم بجون هم بیفتن و سپاهان به کنعانی زادگان ۲۵ میلیارد پیشنهاد بده نورالهی تو بازی با آلمنیوم ۷۰ درصد پاس هاش اشتباه بود ستاره ماست چرا و یزدانی چه هنری داره که تو استقلاله
  • پویان IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    صدا و سیما دارن از پخش بازی ها پول در میارن پدر صورتی که حق پخش بازی به باشگاه نمیدن خب معلومه شما برای نشون دادن استعداد فرهاد مجیدی بازی فوتبال پخش نمیکنین بلکه برای پولی که این وسط درمیارین،اگه حقتون پس حق پخش باشگاه ها رو بدین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی