جنجالی‌ترین حرف احمدی نژاد وسط دعواهای پرسپولیس و استقلال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معان اجرایی پرسپولیس در واکنش به اظهارات معاون باشگاه استقلال به یکی از جنجالی‌ترین اظهارات احمدی نژاد اشاره کرد.

ابراهیم شکوری در واکنش به اظهارات ناصر فریاد شیران معاون جدید باشگاه استقلال گفت: من ندیده‌ام که یک مقام رسمی روی خط زنده یک برنامه از چنین الفاظ بی ادبانه ای استفاده کند. من متاسفم و مردم بهترین قاضی هستند در این موضوع. این یک مقدار ناشی از هول شدن ایشان بود چرا که هنوز مهر حکم معاون شدن‌شان خشک نشده بود و می‌خواست سریع مصاحبه کرده و موضع گیری کند. او خواست راجع به پرسپولیس و یحیی گل محمدی صحبت کند تا شاید بین هواداران جایی باز کند. من فکر می‌کنم این راه درست نیست که ما بخواهیم جایگاهی این طور با توهین به دست آوریم. رفتارشان کاملا غیر حرفه‌ای بود و شاید می‌خواستند خودشان را نشان دهند.

وی ادامه داد: همانطور که ما احترام همه همکاران‌مان را حفظ می‌کنیم و حرمت سن و سال و موی سفید دوستان را داریم امیدواریم خودشان هم احترام‌شان را حفظ کنند تا ما مجبور نشویم از الفاظ دیگری استفاده کنیم. ما تلاش می‌کنیم خویشتن داری کنیم.

شکوری در مورد شروع این تنش‌ها گفت: من فکر می‌کنم استارت این موضوعات را آقای مددی در برنامه تلوزیونی زد و اصلا برنامه مربوط به باشگاه پرسپولیس نبود. ایشان مستقیما از اسم مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی استفاده کردند و در رسانه ملی این‌ها را مطرح کردند. صحبت راجع به تیم حریف شاید به آن‌ها کمک می‌کند فشاری که روی‌شان است و این عدم مقبولیتی که در تیم‌خودشان دارند را بپوشانند ولی این راهش نیست. همه ما انسان هستیم و با چنین حالتی به سمت ما حمله شود.

وی تصریح کرد: در ادامه آن بیانیه زشت و زننده باشگاه رقیب مطرح شد. مردم ما خاطره خوبی از این بحث های «بگم، بگم» و گفتن اسم‌های مخفف ندارند و زیاد دوست ندارند راجع به این موضوعات صحبت شود. بازخوردی که مصاحبه آقای فریادشیران و بیانیه باشگاه داشت خود هواداران استقلال هم روی آن موضع داشتند و واقعا از کلمات بسیار زشت که شایسته فوتبال ما نیست استفاده شده است.

بگم بگم عبارتی است که محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ وارد ادبیات سیاسی ایران کرد.

این اصطلاح از سال ۱۳۸۸ و در مناظره تلویزیونی محمود احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی وارد فرهنگ سیاسی ایران شد. در این مناظره احمدی‌نژاد ضمن نمایش پرونده آموزشی زهرا رهنورد به میرحسین موسوی گفت: «من می‌توانم در مورد پرونده آموزشی یک خانمی با شما صحبت کنم؟ بگم؟ بگم؟»

او بار دیگر در سال ۹۱ به شوخی خطاب به مجری مناظره یاد شده با یادآوری تاکتیک خود گفت: «می‌خواهید الان هم بگویم: «بگم، بگم» ؟»

در اسفندماه ۱۳۹۱ و در جریان استیضاح عبدالرضا شیخ‌الاسلامی در مجلس شورای اسلامی نیز محمود احمدی‌نژاد حین سخنرانی خود در دفاع از وی گفت: «نمایندگان با من صحبت‌هایی کرده‌اند، نمی‌دانم برخی چیزها را بگم یا نگم؟».

در ادامه احمدی‌نژاد با نشان دادن فیلمی که ادعاهایی درباره فاضل لاریجانی مطرح می کرد باعث جنجال معروف به یک‌ شنبه سیاه مجلس شد. احمدی‌نژاد بعد از پخش فیلم گفت: «دوستان! مسائل ما همین هاست؛ آقای رئیس مجلس گفت پخش کنید، پخش کردیم… بالاخره سند است. ما باید چه کنیم؟ دولت تحت فشار است با همین حرف‌هایی که در نوار است.»

در ادامه علی لاریجانی خطاب به احمدی‌نژاد گفت که کارهای فاضل به او ربطی ندارد و ادامه داد: «اما خوب شد شما که مرتب در جامعه «بگم بگم» راه انداخته‌اید؛ این فیلم را پخش کردید و حرفتان را زدید تا مردم شخصیت شما را بیشتر بشناسند»

متن کامل اظهارات ابراهیم شکوری را در لینک زیر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    دکتر احمدی نژاد یک انسان درستکار بود و هرگز در فوتبال دخالتی از طرف خودش یا همکارانش صورت نگرفت و تنها کاری که فقط یکبار انجام داد برکناری علی دایی از تیم میل بود چون علی دایی چون لابیش قوی تر بود وادر تیم ملی شده بود و جلوی 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی به عربستان باخت. این برکناری نشانه درایت احمدی نژاد بود. احمدی نژاد هم فهمید که این مربی نیست. ولی دیگه اصلا دخالتی تو فوتبال نداشت که خوب همه مردم می دونن ولی عده ای می خوان پاشو وسط بکشن که گند کاری های مسعود سلطانی فر و آذری جهرمی رو با اون پاک کنن. تنها دوره ای که اینهمه مهندسی در سال های متوالیاتفاق افتاد دوره مسعود سلطانی فر و آذری جهرمی بود که به امید خدا داره تموم می شه و دیگه مطئن باشید در سال های بعد چیزی به نام پوکر و گلات نخواهیم داشت چون دیگه کسی نمی تونه لیگ برتر و سوپرجام رو مهندسی کنه و به یک تیم حکومتی انواع جام های جعلی، مهندسی شده و کاغذی اهدا کنه.
    • محسن IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      حرفات کاملا بی معنیه کیسه کش تیم حکومتی در طول تاریخ تیم حقیر کیسه بوده ۵ تا دربی رو الکی با حکم کمیته ۳ بر ۰ به نفع کیسه کردن این نشون از حکومتی بودن تیم حقیر شما بوده!!!!
    • مولر از برلین DE ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      انسان درستکار با انسان کاردان فرق اساسی دارد!!!!!!!!!!!!!!! دوره8ساله احمدی نژاد دور بر 1000میلیارد دلار ایران نفت فروخت. و به اضافه صندوق ذخیره ارزی که از دولت های قبلی بود!!!!!!! این اقا همه را خرج کرد . حاصل چی شد!!!!!!!! با اون پول می شد تمام ایران را از صفر تا صد باز سازی کرد!!!!!! یاد سفر های استانی اون زمان این اقا افتادم.. می گفت 100میلیارد...... کمه.... 300میلیارد بسه بسه... اخر اش بعد سفر پرس جو می کردی چی شد ختم به یک سالن ورزشی می شد!!!!!!!!!
    • خطاب به مافیا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      قشنگ از بازخورد و برخوردت مشخصه سنی نداری و ادعای گنده بودن میکنی...عقل که در جان نباشد جان در عذاب است...
    • احمدرضا IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      کسی که میگه احمدی نژاد درستکار و حوبه باید به سلامتی عقلش شک کرد؟ دوست گرامی شما باید به دکتر مراجعه کنید
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    هواداران فوتبال 4 امتیاز مهندسی شده در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان و پرسپولیس و گل گهرو فراموش نکنن چون همین 4 امتیاز باعث قهرمانی مهندسی شده پرسپولیس می شه اون هم در کروس با سپاهان این 4 امتیاز هدیه داده شد.
  • لنگ ننگ فوتبال ایران و آسیا FR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    طرفداری احمدی نژاد از استقلال دروغ محضه و بی شاخ و دم که بدون کنتور توسط رسانه لنگی به خورد مردم داده میشه.یه سوال از لونگی ها دارم؟ در همن دوران احمدی نژادپروین احمدی نژاد در کدوم تیم پست و جایگاه داشت؟فداحسین مالکی مامور کدوم ریس جمهور بود که همیشه مشاغل حساس بهش داده میشد و همیشه هم منتقد داشت؟؟اما هرگز احمدی نژاد از کنار اسم فداحسین مالکی نگذشت.در دوران کدام ریاست جمهوری حواله های واردات خودرو لوکس بصورت کلان به کدام باشگاه داده شد؟ در دوران کدام ریاست جمهوری لونگ بصورت غیر قانونی بازیکن می گرفت و صدای احدی هم در نیامد. ؟کدوم باشگاه و اسطوره کدام باشگاه ستاد انتخاباتی و تبلیغاتی احمدی نژاد شده بود؟چرا اینقدر خزعبلات به خورد مردم می دهید؟ مگر علی پروین خودش را برای احمدی نژاد هلاک نکرده بود؟ مگر تمام کس و کار نزدیک و سرمایه داران در زمان احمدی نژاد به پرسپولیس سرازیر نشدند؟ وجود داشته باشید و حقیقت رو بگید ! از کنار نام پروین احمدی نژاد به راحتی عبور میکنی که نگی تو کدوم باشگاه بوده وچجوری از تیم لونگ طرفداری می کرد..کسی که تودش رو به خواب زده باشه نمیشه بیدار کرد.
    • مهرشاد IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      متوهم فیلم صحبتهای فتل فوتوشاپ هست که میگه : آقای خاتمی پرسپولیسی بود و آقای احمدی نژاد کیسه کش . فیلم رو همین الان توی گوشی دارم ایکاش میشد ارسال کرد
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    بگم بگم الان کجاست!بگم .بگم. کجاست.احتمالا اونم به جایگاه واقعی خودش دسته سه رفته.
  • .... IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    پرسپولیس کبیر تو جام آزادگانم چهار دوره پشت سر هم قهرمان شده شیر همیشه شیر هست
    • فوتبال دوست IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      بزرگان استقلال و پرسپولیس مولتی میلیاردر شدن،یه عده مشنگ حرفهای صدتا یه غاز نثار هم میکنند وعلی پروین و پسرش در شهرک بورلی هیلز مهمانی‌های آنچنانی میدهند،و استقلالی‌ها هم بدتر از پرسپولیسی ها به ریش این هوادار مظلوم و بی سواد میخندن،کدامشان دست یه بدبخت را گرفتن،فقط برای ملاقات و جلو دوربین بودن به بیمارستانها میروند،حال عزیز من خوددانی،خودت را مشنگ اینها نکن
    • اسی 4444 IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      همون موقع هم که پرسپولیس قهرمان شد بابا مسعودتون در نقشی دیگر در تربیت بدنی فعالیت میکردن شماها فقط با بابا مسعود اینا به نوایی میرسین
  • حبیب IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    در ضمن اون دکتر حسن کلید ساز بود که برای تیم لنگیش سنگ تمام گذاشت و رفت با اردوغان صحبت کنه تا تیمش نفله نشه .
  • مهدی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    احمدی نژاد بخاطر عشق به استقلال پرسپولیس را به ورطه نابودی کشاند اما چون پرسپولیس تیم ریشه داریه دوباره بازسازی شده و به اوج قله فوتبال ایران رسیده لعنت خداوند بر تاجی های کثیف و پلید که در هر سمتی باشن فقط ظلم کردن به دیگران را بلدن
  • راز IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    این آقای ناله گربه دیگه از تو کدوم لپ لپی پیداش شد؟ در حد همون ناله گربه هم نیست چه برسه به فریادشیران. اگر احمدی نژاد هوادار پرسپولیس بود باور کنین باعث خجالت ما بود ولی کاملا به کیسه میخوره که هوادار سیاسیش هم احمدی نژاد باشه. تیم هوچی و حقیر کیسه فقط با بی احترامی و تهمت میتونه سهمیه بگیره. بعد هواداراش هم چه حالی میکنن از هوچیگری و بهانه جوییها. خلایق هرچه لایق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی