نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
این دربی بیشتر از ۳ گل خواهد داشت/ امیدوارم بازیکنان سالم از زمین بازی خارج شوند
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شیث رضایی مدافع سابق تیم پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و دربی پایتخت صحبت کرد.

شیث رضایی مدافع سابق پرسپولیس که چند سالی است از فوتبال خداحافظی کرده این روزها کمتر کنار فوتبال و در رسانه‌ها آفتابی می‌شود و به قول خودش سرش گرم زندگی شخصی‌اش است. با این وجود هنوز هم صحبت‌هایش در مورد فوتبال خصوصاً دربی پایتخت و شرایط لیگ برتر می‌تواند شنیدنی باشد. بخش‌هایی از حرف‌های او را در زیر بخوانید:

* دربی همیشه حساس بوده است و هیچ وقت به جدول و شرایط دو تیم پیش از بازی نگاه نمی‌کند. استقلال هم تیم خوب و حریف قابل احترامی است و عملکرد خوبی در هفته‌های اخیر داشته است. 

* سوای کری‌خوانی‌های رایج، امیدوارم یک بازی خوب را شاهد باشیم. مطمئنم این بازی بیشتر از ۳ گل خواهد داشت. ابتدا امیدوارم دو تیم و بازیکنان، سالم از زمین بازی خارج شوند و در کنار آن امیدوارم تیم ما برنده بازی باشد و پیروز از زمین خارج شود و راهی مرحله بعد جام حذفی شود.

* دربی‌های زمان ما خیلی جذاب‌تر بود چرا که حاشیه‌ها و جنجال‌ها بیشتر از امروز بود و همین موضوع حساسیت و جذابیت بیشتری به دربی می‌داد ولی به هر حال فوتبال رو به پیشرفت و حرفه‌ای شدن قدم بر می‌دارد و برای همین هرچه جلو می‌رویم ابعاد فنی پررنگ‌تر می‌شود. فکر می‌کنم در حال حاضر هر تیمی که حاشیه کمتری داشته باشد و تمرکزش روی مسائل فنی باشد و به اصطلاح چراغ خاموش جلو برود زودتر و راحت‌تر به موفقیت دست پیدا می‌کند.

* گیریم این حرف‌ها درست باشد و تیم حکومتی و حمایت وزارت ورزش حقیقت داشته باشد و هر چهار قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی و سه قهرمانی در سوپرجام به واسطه این حمایت‌ها به دست آمده باشد ولی سه حضور در نیمه نهایی آسیا در سه سال و دو حضور در فینال و صعود مقتدرانه از یک گروه دشوار در این رقابت‌ها هم به واسطه حمایت‌های دولتی بوده است؟ آنجا که دیگر یک میدان بین المللی است و این مسائل تاثیری ندارد. این صحبت‌ها مبالغه آمیز است و نباید زیاد به آن توجه کرد.

* پرسپولیس سه بازی ندارد بلکه سه فینال در پیش دارد که هر کدام از آنها واقعاً به اندازه یک فینال واقعی مهم و حساس هستند و باید آنها را جدی گرفت. من اصلاً قبول ندارم که قهرمانی از الان مسجل شده است. اگر اینطور فکر کنیم ممکن است تنبیه شویم و با کوچکترین لغزش خدای نکرده زحمات یک فصل بچه ها از بین برود. من به عنوان پیشکسوت نه بلکه به عنوان یک هوادار پشت تیمم هستم و آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم پنجمین قهرمانی هم به دست بیاید.

* کری را دیگر من نباید بخوانم و از من گذشته است ولی اگر بخواهم در این مورد چیزی بگویم فقط این را می‌گویم که جدول لیگ برتر گویای همه چیز است و کری من برای هوادارن محترم تیم رقیب اشاره به جدول لیگ است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    تو ابروی ایران رو تو عرصه بین المللی نبر حرکتت دستت یک هفته سوژه کل نشریات جهان نشه فرهنگ کشورت ر وزیر سوال نبر نمیخواد کری بخونیییییییییییییی.حرف بزنی میگم شاه فرهاد بیاداااااااااااااا
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      وقتی استقلال رو سال قبل با پنجره بسته فرستادن آسیا و این فصل قاسمی نژاد رو نگرفتن بایدم این آقای انگشت قشنگ زبونش دراز باشه
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    میلیچ در مورد اینکه آیا بار قبل قراردادش را فسخ کرده بود یا نه گفت: همه چیز قانونی انجام شد. همه چیز از طریق فیفا پیگیری شد. قرارداد من آن طوری که بود ادامه پیدا کرد و ادامه دارد. قرارداد من الان یک طرفه فسخ شده است و در زمان مناسب به فیفا شکایت می کنم و باید به من جریمه بدهند
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    مصاحبه جدید میلیچ با سایت کرواسی تو بخشی از این مصاحبه اشاره میکنه که زمستان گذشته قراردادش رو با استقلال فسخ کرده بوده همان حرفی که محمود فکری و مددی زده بودن در صورتی که منع بازیکن خارجی وجود داشته و بازیکن این موضوع رو اعتراف کرده!!! یعنی دور زدن قانون همون علتی که باشگاه الاهلی بابتش شکایت کرد!!
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    میلیچ در ابتدای مصاحبه خود گفت: وقتی به استقلال رفتم، قرارداد دو ساله بستم. زمستان گذشته قراردادم را فسخ کردم و قرار بود تا تابستان در کرواسی بمانم. با این حال، مربی قدیمی (فرهاد مجیدی) به تیم بازگشت.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    وقتی به استقلال رفتم، قرارداد دو ساله بستم. زمستان گذشته قراردادم را فسخ کردم و قرار بود تا تابستان در کرواسی بمانم. با این حال، مربی قدیمی (فرهاد مجیدی) به تیم بازگشت . چطور میلیچ برگشت وقتی قراردادش فسخ شده بود . میلیچ غیر قانونی برای استقلال بازی کرده . در هر بازی که میلیچ حضور داشته باید سه بر ۰ به نفع حریف بشود
    • محمد IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      تو کار و زندگی نداری؟در استخدام پرسپولیس هستی؟هر خبری که خبر ورزشی میگذاره تو میایی و مصاحبه میلیچ را چندین بار تکرار میکنی واقعا خسته نشدی؟تو که می گفتی استقلال را حریف حساب نمیکنی حالا چی شده از ترس مدام مصاحبه های میلیچ را تکرار میکنی تا شاید براتون یک فرجی بشه؟رادوشویچ هم گفته بود قراردادم را فسخ کرده ام حالا چطوری میخواهد برگردد؟
  • تاج کبير اسیا IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    مگه اصلا تو اسیا افتخاری دارین، شما هم مثل تیم ملی انگلیس شدین که هیچ وقت قهرمان یورو نمیشه.
  • راز IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    کمرنگ شدنش به خاطر انگولک شدنشه..برنامه های طنز اروپا هم یکی از سوژه هاشون ایشونه متاسفانه..این افراد مایه ی ننگ ایرانند.
  • خاطرات آبی ها ، آرزوی لنگی هاست......... IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    مسلما با بسیج امکانات دولت به فینال رسیدید...... یادمون نرفته هر روز وکیل و وزیر و شهردارو ..... میومدن سر تمرینتون......... و یادمون نرفته آرزوی قهرمانی تو آسیا به دلتون موند چون اونجا دیگه کاری از بابا مسعود و رفقاش واستون برنمیاد اونجاست که فرق ستاره و سیاره مشخص میشه.......... اونجاست که خاطرات آبی ها ، میشه آرزوی لنگی ها......... #بابا مشعود#پوکر فساد#جامهای حلبی..........
    • علی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      احتمالا منظورتون ازجام همونی که سالهاست برای کیسه ها شده خاطره...خخخخخ
  • نصرتی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    چطوری؟ما باهم افتخار لنگ در جهانیم
  • خشايار IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    اين فرد معلوم حال يكي از كسايي هست كه به پرسپوليس خيانت كرد اين رو پيشكسوت ما سرخها نميدونيم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی