نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
داریوش مصطفوی و علی کفاشیان
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

داریوش مصطفوی که این روزها به عنوان مدیر تیم امید انتخاب شده سال گذشته مصاحبه ای جنجالی علیه کفاشیان و نحوه جدایی اش از فدراسیون فوتبال انجام داده بود.

داریوش مصطفوی که دیروز به عنوان مدیر تیم امید ایران معرفی شد برای رسیدن به این پست، سختی‌های زیادی را تحمل کرد. او بارها در مصاحبه‌های مختلف شرایط فوتبال ایران را نقد کرد و به مدیران غیرفوتبالی تاخت. در مصاحبه ای که سال گذشته از او منتشر شد، مصطفوی به نکته‌های جالبی اشاره کرد که بازنشر آن خالی از لطف نیست:

*سعید فائقی، معاون اسبق سازمان تربیت بدنی گفته بود «اگر مصطفوی از ریاست فدراسیون فوتبال استعفا نمی‌کرد شاید فوتبال ایران تعلیق می‌شد» اما آن طور که من برداشت کردم، آقای فائقی تمام جریان را نگفته است. اینکه اگر بعد از جام جهانی ۹۸ استعفا نمی‌کردم، فوتبال ایران تعلیق می‌شد، جریانی دارد که آقای فائقی باید آن را تشریح می‌کرد.

*بنده استعفا ندادم، بلکه به من گفتند استعفا بدهم و من هم به حرمت آقای فائقی این کار را انجام دادم. فیفا همان زمان از من پرسید که اگر استعفا ندادی و تو را کنار گذاشتند، اعلام کن. دو سه روز فکر کردم و با خودم کلنجار رفتم که چگونه با این مسئله برخورد کنم. از یک طرف سازمان ورزش و مردم بودند و از طرفی فیفا بود و در این بین گیر کرده بودم. در آخر مجبور شدم که اعلام کنم مریض هستم. من اینگونه به فیفا دروغ گفتم، اما سایر افراد از جمله کفاشیان که گفته به فیفا دروغ گفته و سر فیفا کلاه گذاشته، دروغ‌شان، فرق و شکل دیگری داشت. ما درد مملکت را داشتیم و آن‌ها درد خودشان و میزشان را داشتند تا شرایط طوری شود که بمانند. ببینید که چه اتفاقاتی افتاده و آن‌ها می‌خواهند برگردند و به ریش مردم بخندند.

*برای من یک محرومیت مصنوعی و قلابی ساختند که این محرومیت به هیچ کجا ابلاغ نشد. در زمان کفاشیان برنامه‌ریزی این بود که من را محروم کنند و گفتند، چون شما برای شکایت به دادگاه‌های کیفری رفته‌اید، پرونده شما را به کمیته اخلاق می‌بریم. نه من را خواستند، نه صحبت کردند و نه حتی پرونده‌ای تشکیل دادند، اما شایعه کردند که مادام العمر محروم شده‌ام و گفتند برای دفاع از خودم نرفته‌ام. جرأت محروم کردن من را نداشتند.

*در العین امارات، کفاشیان را دیدم و با توجه به جایگاهی که زمانی در AFC داشتم، جایی از ورزشگاه را برای ما در نظر گرفته بودند. در سالن انتظار بود که کفاشیان را دیدم و او آمد به من سلام کرد. پرسید که چرا از او ناراحت هستم که موضوع شایعه محرومیتم را گفتم. کفاشیان همان زمان به من گفت «اشتباه و غلط کردم که شما را محروم کردم!» گفت به تهران بروم، مصاحبه و این موضوع را اعلام می‌کنم. با این حال به تاج گفتم قبل از اینکه برای من حکمی بزند، اول با کفاشیان و کمیته اخلاق صحبت کند تا خیال‌مان از ماجرای محرومیت راحت شود. این را هم باید بگویم کمیته استینافی که اکنون مشغول به فعالیت است آن چیزی نیست که من می‌خواهم. این تشکیلات آبکی است و از سال آینده اوضاع به این شکل نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    این پیره..‌‌‌‌... تا کی میخاد وبال فوتبال باشه خدا میدونه! تا این سن از فوتبال ومملکت کند و برد وخورد و هنوزم با دویست سال سن ول کن نیست.شرم وحیا هم خوب چیزیه!از اول انقلاب تا حالا دوره ای نبوده که این موجود با چاپلوسی ودروغ و دغل و ریا بهره ای از فوتبال نبرده باشه وهنوزم دنبال پست ومقامه!واقعا اینکه حداقل فوتبالمون به این روزه ۹۹درصدش مربوط به اینچنین موجوداتیه که حاضرن همه چی نابود بشه اما اینها پستی داشته باشن.
    • اشکان IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      کاش ایشان فقط پیر بود هزار و یک پرونده ریز و درشت در فدراسیون فوتبال داره واقعا باعث تاسف فقط میشه تاسف خورد که این افراد چرا دست از سر این فوتبال بر نمیدارن جناب مصطفوی ساختمان فدراسیون هم گرو تامین اجتماعی دیگه خبری نیست...در جریان باشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی