هری کین و جک گریلیش
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هری کین، جک گریلیش، کیران تریپیه، دکلان رایس و رحیم استرلینگ بعد از پایان یورو ۲۰۲۰ باید تصمیم مهمی برای آینده‌شان بگیرند.

انگلیسی‌ها بعد از یک ماه تلاش و عملکردی خوب در یورو ۲۰۲۰ با دلی شکسته مسابقات را به پایان رساندند. تیم گرت ساوتگیت با شکست در فینال مقابل ایتالیا در ضربات‌پنالتی و بدون کسب جام قهرمانی راهی تعطیلات شد.

حالا چند بازیکن سه‌شیر هستند که روزهای حساسی را در پیش دارند، چرا که باید تصمیمی مهم برای آینده‌شان بگیرند. نشریه «سان» نگاهی به شرایط و آینده هری کین، جک گریلیش، کیران تریپیه، دکلان رایس و رحیم استرلینگ انداخته است.

هری کین

کاپیتان انگلیس اصرار داشت در طول یورو ۲۰۲۰ شایعات منتشر شده درباره آینده‌اش را نادیده بگیرد و با ۴ گل نشان داد تمرکزش روی این مسابقات است. با این حال نمی‌توان انکار کرد که باشگاه منچسترسیتی کم‌کم تلاش خودش برای جذب هری کین را بیشتر خواهد کرد. این باشگاه قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلیس به باشگاه تاتنهام پیشنهادی ۱۰۰ میلیون پوندی ارائه کرده و قصد دارند کین را به‌عنوان جانشین سرخیو آگوئرو در نظر بگیرند. البته دنیل لِوی رئیس باشگاه تاتنهام هم مصمم است کین را راضی کند تا با حقوق ۲۳۰ هزار پوند در هفته به کارش در تیم لندنی ادامه دهد. اگر برنده کفش‌طلای لیگ برتر بخواهد اسپرز را ترک کند، شایعات نشان می‌دهد که علاقه‌ای به تبادل بازیکن با دیگر باشگاه‌ها وجود ندارد.

جک گریلیش

کین تنها ستاره انگلیس نیست که نسبت به بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا علاقه دارد و به همین دلیل می‌خواهد تیمش را ترک کند. جک گریلیش هم می‌تواند استون‌ویلا، تیمی که در آن پرورش یافته را ترک کند. زمینه برای انتقال ۱۰۰ میلیون پوندی او به تیمی دیگر فراهم است. ویلا همچنان اصرار به حفظ گریلیش دارد، چرا که این بازیکن ۲۵ ساله ۴ سال دیگر قرارداد دارد. با این وجود گریلیش هم برای حضور در لیگ قهرمانان وسوسه شده و انتظار می‌رود در ماه جولای به تیمی که شاید منچسترسیتی باشد، منتقل شود.

کیران تریپیه

مدافع تیم ملی انگلیس با وجود این که یک فصل خیره‌کننده را در اسپانیا سپری کرده، به یک انتقال دائمی دیگر فکر می‌کند. کیران تریپیه فصل قبل با اتلتیکومادرید جام قهرمانی لالیگای اسپانیا را بالای سر برد و حالا به‌عنوان هدف اصلی منچستریونایتد مطرح شده است. دیگو سیمئونه سرمربی او در اتلتیکومادرید از طرفدارانش است و نمی‌خواهد این بازیکن ۳۰ ساله را از دست بدهد. پیشنهادی ۳۰ میلیون پوندی می‌تواند باعث جابه‌جایی تریپیه شود و اتلتیکو با چنین مبلغی او را می‌فروشد. گفته می‌شود باشگاه آرسنال هم تمایل دارد بازیکن پیشین منچستریونایتد را به خدمت بگیرد.

دکلان رایس

هافبک انگلیس پس از آن که دو پیشنهاد برای تمدید قرارداد با وستهام را رد کرده، باشگاه را در حالت آماده‌باش برای جدایی‌اش قرار داده است. به دلیل علاقه طولانی‌مدت و جدی منچستریونایتد و چلسی به دکلان رایس، چکش‌ها چندان امیدی به حفظ این بازیکن ۲۲ ساله ندارند. با افزایش چشمگیر پیشنهاد آبی‌ها، باشگاهی که رایس در نوجوانی در آن عضویت داشت، این بازیکن جوان برای ماندن در لندن ترغیب شده و به دوستانش هم گفته نمی‌خواهد پایتخت را ترک کند. ملی‌پوش انگلیسی دوست صمیمی میسون مانت است و از هم‌بازی شدن با او استقبال خواهد کرد. مبلغ فروش رایس ۷۰ میلیون پوند تخمین زده شده است.

رحیم استرلینگ

وینگر منچسترسیتی یکی از سؤال‌های بزرگ برنامه‌های تابستانی پپ گواردیولا و پروژه بازسازی او است. آرسنال و رئال‌مادرید هر دو در ماه‌های اخیر با ستاره تیم ملی انگلیس در ارتباط بوده‌اند و حتی از رحیم استرلینگ به‌عنوان یک وزنه برای توافق با هری کین نام برده شده است. گفته می‌شود آرسنال به‌شدت خواهان رحیم است، ولی حقوق پیرامریک اوبامیانگ آن‌ها را درگیر کرده. از طرفی رئال‌مادرید برای این بازیکن ۲۶ ساله حاضر شده حقوق ۳۰۰ هزار پوند در هفته در نظر بگیرد که به میزان آخرین حقوق او در منچسترسیتی خواهد بود. با این حال باید دید یکی از ستاره‌های انگلیس در یورو ۲۰۲۰ چه تصمیمی خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی