نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
نتیجه بازی مس کرمان - هوادار عجیب بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امید رضا روانخواه، سرمربی تیم بادران تهران معتقد است نتیجه ای که در بازی مس کرمان در برابر هوادار رقم خورد عجیب بود!

از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ یک تیم مس کرمان در خانه خود و در برابر تیم هوادار تهران با نتیجه ۳-۱ شکست خورد! با این نتیجه تیم بادران تهران شانس مدعی شدن را از دست داد و هم اکنون در رده سوم جدول قرار دارد. این در حالی است که مس کرمان برای مدعی شدن باید از سد تیم هوادار می‌گذشت و با شکست مس همان طور که اشاره شد بادران شانس کمی‌برای صعود به لیگ برتر دارد. 

امید رضا روانخواه در خصوص نتیجه ای که در بازی مس کرمان با هوادار و هم چنین فجر سپاسی و شاهین رقم خورد گفت: نتیجه ای که در بازی مس کرمان - هوادار رقم خورد کمی‌عجیب بود. یعنی هضم و درک آن برای من سخت است. هوادار در کرمان برای نباختن به میدان رفته بود و کمتر طرفدار تیم مس هم تصور می‌کرد که با سه گل شکست بخورد؛ به خصوص که اگر در این بازی برنده می‌شد شانس صعود داشت. البته هیچ قضاوتی در این باره انجام نمی‌دهم. در خصوص بازی فجرسپاسی هم باید بگویم فجر سپاسی یک تیم با شخصیت است و همین طور شاهین. شاهین باید برای بردن بازی می‌کرد و شاید بازی بی محابای این تیم موجب شد سه گل دریافت کند.

گفتنی است زمزمه‌هایی مبنی بر فروش امتیاز هوادار در صورت صعود به لیگ برتر به گوش می‌رسد به خصوص که اسپانسر تیم هوادار در میانه‌های راه به دلیل مشکلاتی که پیدا کرد دیگر نتوانست از تیم حمایت کند و بدون شک رضا عنایتی نمی‌تواند به تنهایی هزینه‌های یک تیم لیگ برتری را تامین کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی