نصرالله عبداللهی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره دیدار حساس این تیم در دربی توضیحاتی را مطرح کرد.

نصرالله عبداللهی درباره محرومان و مصدومان این تیم در دربی حساس پایتخت برابر پرسپولیس در رقابت های جام حذفی اظهار داشت: وضعیت تیم بد نیست، بازیکنان دیروز استراحت داشتند و ۲ روز قبل هم ریکاوری کردند. امروز و فردا تا روز مسابقه تمرینات را آغاز می کنیم. چند بازیکن مصدوم هستند اما مصدومیت حادی نیست.

وی افزود: به هر حال مصدومان منتظر می مانند تا با تشخیص سرمربی و پزشکان بازی کنند. محرومی برای دربی نداریم و وضعیت بازیکنان مطلوب است. این بازی حساسیت بالایی برای ما دارد و باید حتما این دیدار برنده داشته باشد. بازیکنان استقلال با این روحیه هستند و می خواهند به پیروزی برسند.

سرپرست تیم استقلال درباره نتیجه بازی عنوان کرد: در روز بازی هر تیمی که تمرکز بهتری داشته باشد قطعا برنده خواهد شد. در کل تیم ما تمرکز خوبی دارد. قرار است مجیدی به بازیکنان استقلال تیم پاداش بدهد که امیدوارم بازیکنان روحیه بگیرند. همچنین امیدوارم دربی خوبی را شاهد باشیم و هواداران هر دو تیم از بازی راضی باشند.

عبداللهی که با رادیو ورزش صحبت می کرد درباره رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این بازی عنوان کرد: هر چند وقت یکبار باید تست کرونا انجام می شود و طبق دستور هیئت فوتبال استان تهران و سازمان لیگ فوتبال با ۲ دستگاه اتوبوس با کل تیم به استادیوم بازی می رویم. با برگزاری بازی برخوردها به سبب درگیری تن به تن در فوتبال بیشتر می شود. ایفمارک تست های کرونا را تایید می کند و تمامی افرادی که با تیم در ارتباط هستند و باید همگی تستشان منفی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    به وقت انتقام..فرهاد مجیدی انتقام گرفتن رو خوب بلد است، ما استقلالیم برای برد به زمین می‌رویم.. امیدوارم دربی جذاب و تماشایی بشه با برد استقلال..دربی وااس ماااس..
  • فرناز مجیدی TR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    فرناز جون بسته دیگه همش وعده وعید خسته شدیم از این جفنگیاتت .عوض اینکارا برو مربیگری یاد بگیر فرناز جون هر چند تا تهشم بری بازم میبازی و پاره پاره .برگرد دوبی جبل علی بشین تو ویلا پلی استیشن بازی کن مربیگری کار تو نیست مفلوک جام ندیده خخخخخخ ....به امید نابودی تیم مفلوک تاج.با تشکر از سایت خبر ورزشی
  • محمدطاها IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    بنظرتون شیخ‌ تو دربی حذفی گل میزنه؟! آقای گل فصل گذشته لیگ هرگز نتونست درخشش‌فصل گذشته اش را تکرار کند..تو دربی حذفی سال قبل و دو بازی رفت و برگشت امسال مقابل این تیم به میدان رفت ولی در گل زدن ناکام بود..اگر درست گفته باشم تاکنون هیچ بازیکن خارجی تو تاریخ استقلال موفق به گلزنی تو دربی نشده اگر شیخ تو دربی حذفی بازی کنه و گل بزنه میتونه نامش رو تو تاریخ استقلال ثبت کنه..
  • سید IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    به قول قدیما ////شتر در خواب بیند پنبه دانه //کهی لپ لپ خورد گه دانه دانه--------با دم شیر خفته بازی نکن استقی
  • محمدطاها IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    دمشگرررم فرهاد مجیدی خیلی سخاوتمند و با مرام هست، تا حالا ندیدم سرمربی تیم از جیب شخصی به بازیکنا پاداش بده هیچ کس تا حالا این کارو نکرده..واقعا قدردانش هستیم درود بر شرفش ..
    • حمید علوی CA ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
      محمدطاها جان داداش گلم، ما بزرگی رو داشتیم که بدون اینکه تو بوق و کرنا بکنه،در سه نوبت زندگیش رو فروخت و خرج استقلال کرد. فقط یه گاراژ میراث پدری شادروان منصورخان در میدون آذری الان قیمتش بالای ۳۰۰-۴۰۰ میلیارده که ایشون اون زمون بدون سر و صدا کردن به مفت فروخت چون پولش رو برای استقلال بصورت فوری لازم داشت، نه به کسی گفت، نه به خبرنگاری خط و پول داد که براش بنویسه. (نه اینکه دوستمون چند ده میلیون از حساب صد میلیاردیش که بخش بزرگی از اون از فروختن دلارهای دولتی ۴۲۰۰ تومنی به قیمت ۳۲۰۰۰ پاییز پارسال بوده رو برداشت کنه و بخشی رو هم از علی نامداری که بزودی میره پیش خلیل زاده، بگیره و بعدش بیاد ده برابر مبلغی که داده رو توی کانالهای تلگرامی و بعضی رسانه ها تبلیغ کنه). مشکل نسب جدید هوادارها اینه که شخصیتهای واقعن بزرگ استقلال رو ندیدن و در موردشون مطالعه هم نکردن و بنابراین بعضی کارایی که الان انجام میشه بنظرشون خیلی کار خاص و بزرگی جلوه میکنه.
    • محمد IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
      غیرت ایرانی همیشه حرف اول را زده مکتب پولدارهای خلیج فارس که در خون آقا فرهاد رسوخ کرده خدا کنه به بازیکنان ملی پوش آسیب نزنند بازی یا برده و یا بخت سالهاست که این روند تکرار شده فرهاد بدون برنامه است وقتی حذفی قبل با پنالتی استقلال بازی را برو دیدیم که این واداد ۴ گل خورد و ده گل نخورد اگر حسینی نبود تراکتور ده صفر برنده بود مکتب العین حتما برای خودش خوبه چند صد میلیارد دلار دارند چند هزار دلار هم به بازیکن بدهند مشکلی نیست اما طبق برنامه و برای قهرمانی فرهاد مصدومیت بازیکنان ملی پوش را هدف گرفته کاش بازیکن اراکی بازجویی می شد تا متوجه بشوند که پولهایی که به بازیکنان خشن ماشین سازی از طریق برخی واسطه های فرهاد داده می شود برپا اساس است چرا آسیب دیدن بازیکنان ملی پوش برای برخی نهادهایی اآمارات مهم است و چرا نهادهایعربستان هم دارد شدم که دیدن ملی پوشان پرسپولیس هستند مگر آنها با استقلال بازی ندارند خواهشم این است پول بگیرید نوش جانتان ولی چند مصدوم به تیم ملی تقدیم نکنید تا دلتان بخواهد از این در بی ها هست جوانمرد باشید
  • صامت IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    هرکی این حرف هارامیزدجواب خوبی بذلش داشتم.ولی خوب حرمت اقای عبدالهی واجب.
  • همیشه سرخ IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    امیدوارم روزی برسه که در فوتبال همه به هم احترام بذارن، مردانه در زمین بجنگند ودر صورت برد ویا باخت به حریف بی احترامی نکنن و تیم بازنده به تیم برنده تبریک بگه و تیم برنده از بازنده دلجویی کنه
  • نحند IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    سلام این در بی هم به تاریخ می پیوندد خواهش می کنم برای فوتبال ایران بازی کنید خیلی از کشور های غربی دلشان می خواهد بازی کنان شاخص تیم ملی مصدوم بشوند به نظرم هر بازیکنی بازیکن تیم ملی را مصدوم کند جاسوس ومزدور تیمهای غربی است گرچه مذاکره با چند استقلالی انجام داده اند مثلا برای لژیونر شدن ولی خبرها از مصدوم سازی بازیکنان شاخص و ملی پوش پرسپولیس حکایت دارد مصدوم سازی بازیکن شاخص تیم پرسپولیسجنایت علیه فوتبال ملی است آقای مجیدی باید بدانند که پول دادن برای زدن و مصدوم کردن بازیکنان شاخص تیم پرسپولیس فاجعه ملی در پی دارد و مردم نهادهای امنیتی به راحتی از این موضوع نمی گذرند این در بی هم تمام می شود وقتی جوانمردی است که می ماند ناصر حجازی اسطوره شد برای اینکه جوانمرد بود سفارش به آسیب زدن به بازیکنان شاخص را منفور می دانست آقای فرهاد مجیدی قهرمان ماندن مهم است نه قهرمان شدن با پول و سفارش چند بازیکن چند تیم به مصدوم سازی بازیکن تیم ملی یادت باشه نه دنیا ورزش ترا می بخشد نه مردم و نه خدا بازیکنی که به کار استقلال نمی خورد قول جذب برای صدمه زدن به بازیکن ملی پوش .
  • علی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    جناب مجیدی کمی هم غیرت براشون بخر ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی