سه‌شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
۲ |
۳
مهدی عبدی (استقلال - پرسپولیس؛ لیگ برتر 1400-1399)
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصدومیت عیسی آل کثیر گلزن بازی دربی گذشته این فرصت را به مهدی عبدی می‌دهد تا بار دیگر در یک بازی حساس برای پرسپولیس به میدان برود.

به جرات می‌توان گفت یکی از بازیکنان خوش شانس فوتبال ایران؛ مهدی عبدی است! او در شرایطی اولین بار برای پرسپولیس در لیگ برتر بازی کرد که سرمربی وقت تیم یعنی گابریل کالدرون بود و ریسک این مربی در بازی دادن به عبدی جواب داد و این بازیکن جوان اولین گل خود را در یک دیدار حساس زد.

از خوش شانسی عبدی همین بس که توپ بعد از برخورد با تیر دروازه باید به زمین بازی برمی‌گشت اما سید حسین حسینی با واکنشی نامطمئن توپ را به درون دروازه بازگردادند. از خوش شانسی‌های عبدی باید به بی کیفیتی مهاجم برزیلی پرسپولیس هم اشاره کنیم. جونیور براندائو به دلیل کیفیت پایین فنی، نیم فصل اول لیگ نوزدهم از پرسپولیس رفت تا نیم فصل دوم به عبدی بیشتر فرصت برسد.

محرومیت عیسی آل کثیر در لیگ قهرمانان آسیا بزرگ ترین خوش شانسی عبدی بود چون هم در نیمه نهایی و هم در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و در هر دو بازی گل زد. حالا با وجود حضور دو مهاجم فرصت طلب مثل آل کثیر و مغانلو شانس بازی عبدی در بازی‌های بزرگ باید به حداقل برسد اما قبل از یک بازی حساس دیگر سر مغانلو شکسته و عیسی هم توانایی بازی ۹۰ دقیقه ای را ندارد و شاید تنها در لیست ۲۰ نفره قرار گیرد.

مصدومیت آل کثیر فرصت خوبی است تا عبدی در یک بازی بزرگ دیگر گل بزند و شایستگی خود را به نمایش بگذارد. البته همه این موفقیت‌ها حاصل تلاش و فرصت طلبی این بازیکن جوان است اما بخت هم با او یار بوده و در تمامی روزها و لحظه‌های مهم، پرسپولیس به او نیاز داشت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وحید بی طرف IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
    عبدی مردبازیهای بزرگه،بخصوص قاتل استقلال(مثل ادموند بزیک)
  • رسول IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    چه سوزشی داره این متن به قول بابا محمودتون اب رو بریز اونجایی که میسوزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی