نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
نگرانی پرسپولیسی‌ها/ آخرین برد استقلال در دربی با قضاوت فغانی به‌دست آمد 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین پیروزی در جریان بازی آبی‌ها مقابل پرسپولیس با قضاوت فغانی به‌دست آمده است که سرخ‌اها را نگران می‌کند.

فضای فوتبال ما آنقدر ملتهب است که می‌شود با قاطعیت گفت حواشی به متن فوتبال غلبه کرده است و کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که از فوتبال لذت ببرد.

وقتی اسامی‌داوران هر هفته از لیگ برتر اعلام می‌شود هواداران پرسپولیس و استقلال نسبت به داوری که برای قضاوت تیم محبوبشان انتخاب شده موضع می‌گیرند و در بعضی مواقع پا را فراتر گذاشته و به آن داور فحاشی هم می‌کنند.

علیرضا فغانی قضاوت دربی حساس پیش رو که پنجشنبه برگزار خواهد شد را بر عهده دارد. فغانی بدون شک بهترین داور سالیان اخیر فوتبال ایران و آسیا محسوب می‌شود و اصلا نیازی به تعریف ندارد.

با این وجود از وقتی خبر قضاوت فغانی در دربی منتشر شد عده ای از هواداران پرسپولیس و استقلال در فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان دادند و علیه داوری صحبت می‌کردند که افتخارات داوری‌اش از بسیاری از بازیکنان این دو تیم بیشتر است.

هواداران پرسپولیس درفضای مجازی به این موضوع اشاره می‌کردند که آخرین دربی که استقلال موفق شد در جریان بازی تیم محبوبشان را شکست دهد با قضاوت فغانی بوده و آنها نگران این موضوع هستند که دوباره با قضاوت فغانی پرسپولیس شکست بخورد.

هرچند استقلال سال گذشته پرسپولیس را در ضربات پنالتی ببرد ولی طبق قوانین نتیجه برد، باخت و تساوی فقط در  زمان قانونی بازی که در ٩٠ یا ١٢٠ دقیقه خواهد بود محاسبه می‌شود.

آخرین پیروزی استقلال در جریان بازی به ١٠ اسفند ١٣٩٦ و لیگ هجدهم باز می‌گردد که استقلال موفق شد با تک گل وریا غفوری پرسپولیس را شکست دهد. هدایت استقلال را در آن بازی وینفرد شفر و هدایت پرسپولیس را برانکو ایوانکوویچ بر عهده داشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایوبی US ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    هواداران پرسپولیس به یمن دربی در تیرماه یک برد 3-0 و بدون حرف و حدیث از یحیی گل طلبکار هستند
  • کامی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    من فغانیرو میشناسم یه استقلالیه دو اتیشس خودش رو نمیکنه
  • فغانی IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    فغانی اگر هم استقلالی باشه، گناه نیست وقضاوتهایش عادلانه بوده دردربیهایی که ایشان سوت زده عادلانه بوده، مثل اکبریان نبوده خطای آشکار امیری روی آقای قایدی دردقیقه ۳بازی نگرفت در دربی قبلی اکبریان صدرصد پرسپولیسی بود
  • جاسم IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    استقلال پارسال پرسپولیس را در جام حذفی 6تایی کرد پنالتی هم جز بازی است پرسپولیس پارسال با پنالتی به فینال جام باشگاههای آسیا رسید قبل از انقلاب هم استقلال پرسپولیس را8تایی کرد
  • علی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    نمیدونستم تو خبر ورزشی جوک میذارن برای خنده .خدایی این جوکی که گفتی خیلی باحال بود!گاهی وقتها لازمه تو این اوضاع درپیت مملکت یه کم بخندیم...من که بعد مدت ها کلی خندیدم دمت گرم جاسم خان...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی