نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مدافع راست فیکس پرسپولیس در دربی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیامک نعمتی بازیکن ملی پوش پرسپولیس پس از هفته‌ها در دربی حذفی به ترکیب اصلی تیمش باز خواهد گشت.

پیش از دربی برگشت لیگ برتر، پزشکان پرسپولیس به توصیه یحیی گل‌محمدی خیلی تلاش کردند بازیکنان مصدوم این تیم را به دربی برسانند. سیامک نعمتی یکی از این بازیکنان محسوب می‌شد که یحیی خیلی روی حضورش در بازی با استقلال حساب باز کرده بود.

از قضا با درمان‌های اولیه، پزشکان پرسپولیس توانستند سیامک نعمتی را به دربی برسانند و سرمربی قرمزها نیز این بازیکن را در ترکیب اصلی و در سمت راست خط دفاعی تیمش قرار داد. پارگی کپسول مفصلی شانه باعث شد سیامک نعمتی در تیم ملی هم نتواند بازی کند و در بازگشت از بحرین هم به ترکیب اصلی تیمش نرسد.

در دفاع راست، مهدی شیری اوج گرفته و توانسته است در دیدارهای اخیر پرسپولیس یکی از بهترین‌های تیمش باشد. او جایگاه ثابتی در تیم پیدا کرده بود اما حالا باید در یکی از مهم ترین بازی‌های فصل برابر استقلال نیمکت نشین سیامک نعمتی شود.

به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی هنوز اشتباه مهدی شیری در سال گذشته برابر استقلال را فراموش نکرده و بر همین اساس تصمیم جدیدی برای دربی حذفی گرفته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    عه،پس شیری کو
  • ایوبی US ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
    ایکاش یحیی تا بهبود کامل سیامک ازش استفاده نکنه.سلامت کامل و حضور در بازی های آسیایی واجبتر از حضور در شهرآورد است
  • اسماعیلی IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    شیری در حال حاضر از نعمتی بهتر بازی میکنه امیدوارم یحیی اشتباه نکرده باشه
  • صالح IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    اصلا چه ربطی داره به فینال اسیا این حرفا چیه مثلا با این مطالب دنبال حاشیه واسه تیم هستین اینو همه میدونن که یحیی اینقدر حرفه ای هست که یک بازی رو هرچند خیلی مهم بوده ملاکی واسه اعتماد یا عدم اعتماد به بازیکنی قرار نمیده و اتفاقا به شیری هم خیلی اعتقاد داره و تو بسیاری از بازیهای حساس قبلی تو لیگ که دست کمی از این دربی نداشته از شیری استفاده کرده در ضمن یادتون باشه که پرسپولیس مثل بعضی تیما نیست که متکی به یه نفر باشه پرسپولیس یک مجموعه ای هست که اونقدر به بلوغ فنی رسیده که مهره ها واسش اصلا اهمیتی ندارن نمونه اش هم تو بازیها قبل دیدین مثلا به جایی رسیده که بدون سید جلال و عیسی و وحید و کمال و خیلی دیگه از ستاره ها تاکتیک خودشو بخوبی اجرا میکنه و همیشه هم موفقه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی