فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پارسال که استقلال در جام حذفی باشگاههای کشور پرسپولیس را در ضربات پنالتی شکست داد، بلافاصله فرهاد مجیدی استعفا کرد و حالا هم شایعه استعفای او مطرح شده است.

فرهاد مجیدی با بردن پرسپولیس در ضربات پنالتی موقعیت خود را در استقلال مستحکم کرد و طبق شنیده های موثق ما به هیچ عنوان قصد ندارد استعفا بدهد. در این مورد یکی از نزدیکان باشگاه استقلال به همکار ما گفت: آقای مجیدی می‌ماند و با قدرت به کارش در استقلال ادامه می دهد و خبری هم از استعفا نیست.

مجیدی قبلا هم در مصاحبه‌های خود تاکید کرده بود که قصد رفتن ندارد و می‌خواهد خودش بدون واسطه ها تیم استقلال را ببندد. از طرفی احمد مددی هم می‌خواهد در استقلال بماند و حالا باید دید کار به کجا کشیده می‌شود.

مجیدی بعد از دربی از واژه «مشکلات اسفناک مدیریتی» استفاده کرده بود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مغزهای کوچک زنگ زده IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    آخه آدما چقدر میتونن حقیر باشن واقعا که چه دورانی رو داریم میگذرونیم چقدر کوچک هستین شما که چنین افکاری رو دم به ساعت برای ارضاء هوای نفس تون در هر رسانه و فضایی مطرح میکنین آخه چرا بدون زمین زدن دیگران نمیتونین بالا برین به جایی برسین و مثلا قهرمان بشین شماهایی که کل امکانات مملکت رو در اختیارتون قراردادن چرا اینقدر کم دارید ؟ بله آقایون مافیای فوتبال و لنگ با شما هستم شماها حتی از یه جوان بی ادعایی مثل فرهاد میترسین
    • ایمان NL ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      تازه اولشه، مثل چندسال گذشته هرچی به پایان لیگ و بازیهای مهم نزدیکتر بشیم فعالیت مدیران منصوب وزیر و رسانه ها بیشتر میشه. النم منتظر باشید مددی مثل سعادتمند از این شبکه صداوسیما به اون شبکه بره و برای استقلال و مجیدی حاشیه درست کنه. رسانه ها نه تنهابه رسول پناه تریبون نمیدن بلکه پیگر پولهای اپراتوری که خرج لنگ میشه هم نیستن! واسه چی باید قبل دربی حذفی اسپانسر استقلال 8 میلیارد بده لنگ(تا الان 53میلیارد کمک به لنگ داشته)
  • لنگی جام ندیده IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    واقعا باید بحال رسانه ها و افراد رسانه ای فوتبال ایران گریه کرد از اونطرف گزارشگر بازی بعد از مهار پنالتی عبدی میگه فرهاد مجیدی این فرصت رو داره که باز هم به کار خودش ادامه بده از اینطرف سایت ها و روزنامه ها دنبال استعفا دادن مجیدی هستن آقایون مگر از رفتن مجیدی چه گیر شماها قراره بیاد که اینقدر پیگیرش هستین؟! هواداران با قدرت تمام پشت مجیدی هستن و بهیچ عنوان اجازه تغییر کادرفنی استقلال رو نخواهند داد خود مجیدی هم در مقابل دسیسه های وزارتخونه و رسانه های مواجب بگیرش کوتاه نخواهد آمد. اونی که باید بره شمایید نه مجیدی. تامام
  • محمدطاها IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    خب فرهاد مجیدی خودش گفته که آمده به استقلال تا بماند صددرصد می ماند تا فصل بعد تیم را خودش ببنده مطمئنا شایسته ترین گزینه داخلی برای فصل بعد است شاید این فصل لیگ برتر برای مجیدی و استقلال تمام شد اما شک نکنید فصل بعد با ماندن فرهاد مجیدی و بستن تیم استقلال یک مدعی مهم در لیگ خواهد بود..
  • محمدطاها IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    واقعا استقلال با فرهاد مجیدی پیشرفت قابل توجهی نسبت به استقلال فکری داشته است خیلی بهتر از فکری قادر بوده تا از پتانسیل بازیکنا استفاده‌کند..استقلال در چند فصل اخیر با بازیکنانی پر شده که اغلب معمولی بودن و‌گهگاه خوب بازی کردن اما شاه فرهاد تونست کیفیت بازیکنانی مثل نادری، اسماعیلی،رضاوند و ...را ارتقا بده و بازی ستاره هایی مثل قایدی چشم نوازتر شده،صد درصد فصل بعد با حفظ این بازیکنا و تقویت تیم با فرهاد مجیدی استقلال یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ خواهد بود..
    • محمد جهازیان IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      زنده باد حرف دل من رو زدید زنده باد مرد میدان مثل فرهاد
  • محسن IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    حالا بااین برد دیگه تمامه تیم استقلال تو تاریخ موندگار شدن میتونن بگن بردیم خودشون پنالتی هاشون خراب کردن ما کاری نکردیم پاداشم گرفتیم گوره کریم باقری با وغار با منش توکیتارتون بعداز برد با گل عیسی کیسه سوز سریع بازیکنان جمع کرد که بسه خدایش باید خیلی از پرسپولیس کپی کنید
  • سارا IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    به کوری چشم حسودان ..امیدوارم فرهادجون درتیم مورد علاقش موفق ترازدیروز ودیروزها باشه ..دست ازسراستقلال بردارید حسودا ..هرکی تیکه میندازه ودنبال خراب کردن استقلال زیاد بخودش فشار نیاره پاره میشه
  • ایمان IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
    خوب کرد از این جمله استفاده کرد. تا این افراد رویکار هستن چشم ندارن موفقیت استقلال رو ببینن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی