علیرضا فغانی، وریا غفوری و امید عالیشاه؛ پرسپولیس - استقلال (دربی تهران - جام حذفی)
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا فغانی، داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دربی نهایت همکاری را داشته و از تصمیمات داوری تمکین کردند.

علیرضا فغانی، درباره خطای ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال استقلال روی فرشاد فرجی، مدافع پرسپولیس در اوایل دربی روز گذشته، اظهار داشت: من این صحنه را شاید خوب ندیده باشم و همکارانم هم قطعا متوجه نشدند اما صحنه را که دوباره دیدم، کارت زرد کفایت می‌کرد. اینکه در صفحات مجازی شلوغ می‌کنند که این صحنه اخراج داشته است، درست نیست. بسیاری از کارشناسان نیز اعلام کردند در این صحنه مهاجم استقلال باید کارت زرد می‌گرفت. 

وی در مورد قضاوتش در دربی تصریح کرد: شنیده بودم که قبل از بازی حواشی زیادی به وجود آمده است اما هر دو تیم با نهایت همکاری از تصمیمات داوری تمکین کردند. بازی درگیری چندانی نداشت. این آرامشی که در بازی حکمفرما بود، برای خودشان و تمرکز در بازی تأثیرگذار بود. وقتی بازی جام حذفی باشد، یک تیم باید حذف شود اما دادن تنها سه کارت زرد نکته مثبت بازی بود. امیدوارم تیم‌ها در بازی‌های بعدی این همکاری را دستور کار خودشان قرار دهند.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه چه حسی داشت که پس از مدت‌ها در ایران قضاوت می‌کرد، گفت: حس خاصی نداشتم اما همین که دوستان، مربیان و بازیکنان را پس از مدت‌ها دیدم خوشحال شدم. پس از بازی از چند داور تقدیر شد که فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی هم لطف کردند و در این مراسم حضور داشتند. 

فغانی در واکنش به اینکه به نظر می‌رسید با توجه به سوابقش، بازیکنان و مربیان از او حساب می‌بردند و این اتفاق در داوری‌های داخل کشور کمتر دیده می‌شود، گفت: بحث حساب نبود، احترام گذاشتند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    آقای فغانی بازی ملال آوری که مسئله خاصی نداره مشکل داوری هم نداره. پس فکر نکنید که شاهکار کردید چون مورد خاصی وجود نداشت من در مورد مطهری حرف نمیزنم، چون خودتون میدونید که هیچ کارشناسی نمیاد بعد از این همه هیاهو و بودجه مخالف نظر شما رو بگه اما تکرار پنالتی خیلی واضح بود و همه تاییدش میکنن. نمونه اش در اهواز رخ داد، حالا شاید درنهایت گل نمیشد یا به هر صورت نتیجه، باخت پرسپولیس بود ما هم ادعایی نداریم. فقط فکر نکنید که خیلی نخبه اید. و بعضی ها هم دیگه از داوری و عدالت هم دم نزنند لطفا که معنی عدالت را هم فهمیدیم.
    • ساوالان IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      اقای فغانی داوری شما در ایران همیشه با غرور و نگاه بالا به پایین بوده...پیش وجدان خود تا به حال به ان دو جامی از پرسپولیس قبلا با سوت اشتباه گرفتی فکر کردی.! دیروز هم در ان صحنه اشتباه بزرگی کردی. مگر شما فشار سنج نصب کردی که می گویید کم فشار بود یا پر فشار.! مبتی ترین داور اون صحنه را اخراج می کرد..ان صحنه را تو ندیدی همکارت دید و به تو گفت تو هم کارت قرمز ندادی. برای اینکه تو فغانی هستی و برای داوری ایران دیروز کلاس می گذاشتی! برو در کشور کانگوراها سوت بزن ایران برای شما کوچک هست!
    • شاهرخ خان: IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      فغانی اون صحنه رو ندیده چون کور بوده، کمک داورها و داور چهارم هم خودشونو زده بودن به کوری. آقای فغانی به هر کی دروغ بگی به خودت که نمیتونی دروغ بگی. تو یه پست‌فطرت رذلی که تبختر و تفرعن وجودت رو گرفته. داوری ایران بدون "وار" هیچی نیست. شماها بهتره داور فوتبال‌دستی بشین!! در ضمن باخت پرسپولیس زیاد ربطی به تو نداره، مقصر اصلی گل‌محمدیه که از سایه استقلالم میترسه. دیشب انقد حرص بهمون داد که حد نداشت. تو اصلا تو قد و قواره سرمربیگری پرسپولیس نیستی آقای گل‌محمدی. دیشب بین خطوط دفاع و هافبک و حمله انقد فاصله بود که عملا گل زدن غیرممکن میشد. برای هوادارا شکست توی ۹۰ دقیقه با یه بازی خوب و هجومی دلپذیرتر از باخت با ضربات پنالتی و بعد از ۱۲۰ دقیقه است. چون این اولین بارت نبود که اینطور بازی کردی همه انقد عصبانی‌اند از دستت. ایشالله که از چند دربی با تفکرات پوسیده‌ اینچنینیت درس گرفته باشی و ترس رو تو وجودت کشته باشی.
    • حسن پرسپولیسی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      خوبی گلی به جمالت آقای فغانی دمتون گرم تیم ما رو به فنا دادی
    • mohsen IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      اینا صحنه خطای مطهری رو به ده تا داور بین مللی خارجی نشان بدهی همشون می گویند کارت قرمز و اخراج مثل بروسلی پریده بالا با استوک کفش گذاشته داخل کمر بازیکن بعد برای ماله کشی اشتباهش می گوید کارت زرد داشت یک داور مثل یک قاضی هست که باید عدالت رو رعایت کند واگر شرفش رو زیر پا گذاشت و بر روی اشتباهش و بی عدالتیش سرپوش گذاشت مطمئن باشید باعث فساد می شود حالا اشتباه کردی قبول ولی چرا شما و بعضی از کارشناسان دنبال ماله کشی هستید و با بی شرفی کامل این اشتباه رو توجیه می کنید این صحنه رو یه بچه کوچک هم می تد نه تشخیص بده خطای شدید و خطرناک هست نمونه اش هم همین جام ملت های اروپا که خطای شبیه به همین خطا داور بازیکن رو اخراج کرد واقعا متاسفم که با اینکارتون شرافت داوری رو زیر سوال می برید
    • فاخته، پاکدشت IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      در جواب ساولان عرض میکنم که: راجع به وجدان با آقای فغانی حرف نزن، این داور که مثلا داور بین‌المللی است، اگر وجدان داشت با تیمی مثل پرسپولیس که بیشترین طرفدار رو داره، اینکارو نمیکرد، اگر وجدان داشت که وطن فروشی نمیکرد و مملکت خودشو ول نمیکرد و به اجنبی ها نمی‌پیوست، حالا که فهمیده چه غلطی کرده، اومده کارهای خودشو لاپوشانی و ماست مالی کنه، نتیجه اینکه هنوز معلوم نیست که بالاخره اون دوتا سیاره بود یا ستاره؟؟؟
  • شیرازی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    تو اینکه تیم پرسپولیس خوب بازی نکرد حرفی نیست ولی مطهری باید اخراج میشد استاد . خطای شدید حکمش اخراجه مگه شما فشارسنج ب پای مطهری وصل کرده بودی ک فهمیدی اخراج نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بازیکن پاشو بیش از حد بالا اورده و با کف پا و استوک ب کمر بازیکن ما کوبیده اونوقت میگی دارن شلوغش میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حرف کارنشناسایی ک گفتن کارت زرد کافی بود را شنیدی ولی اونا ک گفتن اخراج داشت را نشنیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میدونی چیه؟؟ زیادی تورا بزرگ کردن و چون الان در استانه ی جام جهانی هستیم میخوان الکی ازت تعریف کنن تا هم جو اروم بشه هم سهمیه ی شما حذف نشه ولی امیدوارم شبا راحت بخوابی
    • نادر IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      اولش که اصلاً زیر بار نمی‌رفت!! حالا میگه اون موقع درست ندیدم ولی الان که دیدم کارت زرد کفایت میکرده احتمالا منظورش اینه چون صدای شکستن نیومده و بازیکن یه راست نرفته بیمارستان ، کارت زرد کفایت می‌کرده!!
    • شاهرخ خان: IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      خطای کف پا به خودی خودش یه کارت زرد داره حالا اگه برخورد هم داشته باشه که جریمه‌اش میشه قرمز. این آدم انقد متکبره که فیلم بازی رو بذاری جلوش خودشو نمیشکنه و قبول نمیکنه که خودش و تیم داوریش کلا چندین اشتباه فاحش علیه پرسپولیس داشتن. البته احیانا دستور از بالا بوده و این گردن کلفت مجبور شده گردنشو نازک کنه و دم تکون بده واسه ارباباش. حالا به اینکه ارباباش کی بودن کاری نداریم. دربی ۹۶ واقعا فاجعه داوری بود. ایشالله عذر فغانی رو بخوان و بهش بگن شما برو استرالیا استراحت کن تا بازنشسته شی آقای متکبر!!
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      در پاسخ شاهرخ خان پس طبق گفته خودت ترابی در بازی با ذوب باید اخراج می شد چون با لگد محکم به سر بازیکن ذوب می زنه. جالب اینجاست هیچ ذوب اهنی به این صحنه معترض نمیشه و بازیکن مضروب ذوب سریع از زمین بلند میشه دست ترابی را به گرمی می فشاره و ازش عذرخواهی می کنه تا داور ترابی را اخراج نکنه! تبانی به این واضحی و سکوت همه
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    اگر سه تا داور دیگر نظر آقای فغانی را تائید کردند ایشان مبرا هستند هر چند هم همان کارت زرد را نداده باشند اما اگر غیر از این نظر داده اند بازگشت ایشان به ایران برای قضاوت بد جوری روی نتیجه بازی به نفع استقلال تاثیر گذاشته است
  • مهران IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    مشابه همین صحنه در جام ملتهای اروپا کارت قرمز مستقیم بود
  • شاهرخ خان: IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    آره باید کارت زرد میدادی اما نه یکی، دو تا. این یعنی قرمز!! اخراج مطهری تازه یکیش بود. دو کرنر پرسپولیسو ضربه دروازه اعلام کردی و یک اوت رو دادی به استقلالیا. کمکات هم مثل خودت دیشب استقلالی بودن مردک. کاش دیگه هیچکدوم از بازیهای پرسپولیسو بهت ندن که قضاوت کنی. صددرصد بازی استقلال سپاهان رو هم میدن بهت تا به نفع سپاهان بگیری آشغال!! کنک اولت فوق‌العاده ضعیف بود و انگار داور چهارنی وجود نداشت که بهت کمک کنه. اخراج مطهری رو نه تو دیدی نه کمک اولت و نه دادر چهارم. شک دارم بدونی تقریبا ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردن استقلال یعنی چی. البته یحیای کثافت هم توی باختمون بی‌تاثیر نبود. یه ترسوی بی‌جربزه که همه دربیها رو به گند کشیده برامون. مربی فقط تارتار.
  • م IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    اینا عادت ندارن براشون بازی رو درنیارن بخاطر همین ناراحتن بله کارت زرد داشت درصورتی که دوتا دربی آخر رو خودتون نگاه کنین چطور براشون درآوردن جالبه میگفتن که به زمین و زمان گیر ندین حالا هم شما خفه خون و زمین و زمان گییر ندین باختین تمام
  • شمسعلی. AE ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    شکسته نفسی نفرمایید آقای فغانی این صحنه کارت زرد که نداشت هیچ به خاطر اینکه طرف مانند پادووانی قطع نخاع نشد تشویق هم داشت شما حساب کن اگر مطهری این ضربه را به پشت گردن بازیکن پرسپولیس میزد چه فاجعه ای رخ میداد لذا تشکر می کنیم از شما که اینقدر منصف هستید که خود را اول به ندیدن زدی و حالا هم با کمال شهامت و شجاعت اقرار می کنید که باید کارت زرد میدادم
    • اس اس IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      مطمئن باش اگه فشاری پشت اون پا وجود داشت بازیکنتون ده تا ملق میزد شماها که استاد تمارض هستین خودتون بهتر میدونین
    • مجهول الهویه IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      مگه بازیکن ما قایدیه که همچین معلق زد که داور پنالتیشو نگرفت.
  • ممد IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    چند ساله داوری به سود شما لنگیها سود زده ،وگرنه شما تیمی نیستید که بتونید تاج کبیر رو ببرید
    • تاج کبیر GB ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      دیروز شانسی بردیم یه توپ به تیر خورد پنالتی که شانسی ارسلان هم شانس آوردیم اخراج نشد از اول بازی هم تو دفاع رفته بودیم فقط بازی اونا رو خراب کردیم کار خاصی نکردیم حالا تا فینال مونده خودتونو گول نزنیم شباهتی به تاج کبیر نذاشتیم
  • یوسف میرزایی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    داور فقط دکتر بیژن حیدری علاوه بر کیسه ای بودنش همیشه واسه پرسپولیسها نحسه
  • آرش کمانگیر IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    مردک فکرکردی وطنتوفروختی رفتی دنبال کثافتکاری ازون وزن بدنت معلوم باشعورمردم بازی میکنی مردم بهترین قاضین احمق خجالت نمیکشی دروغ میگی اکثرکارشناساگفتن قرمزبایدمیدادکه خودنفهمدمیگی زردچراندادی؟دقدلیتوخالی کردی وپول یامفتیم گرفتیوکه مال میلیونهاپیرزن وفقیراین مملکت بودحالام میری اونوردنیادنبال گندهکاریتوبریش مامیخندی وطنفروش خائن!
  • سیدرضا IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    چقدر فحش،میدن این قرمزا
  • Omid US ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    aghayeh Faghany be ehteramy ke barayeh shoma daram in karteh Germez dasht na zard
  • صادق RU ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    ای فغانی گدای مافیا گند زدی به آبرویت
  • بهنام IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    سلام آقای فغانی تو بازی فوتبالی که خود پرسپولیس به عملکرد فنی خودش باخت و تو روزی که خیلی سرتر بود و آمار بازی هم همین رو عنوان میکنه با توجه به بازی کسل کننده ای که شاهد اون بودیم نباید هم قضاوت کار چندان دشواری باشه ولی متاستفانه تو اندک صحنه های داوری هم شما نمره ی منفی میگیرین...دوستانی که خطای اخراج واضح رو میگن کارت زرد نمیتونن بگن پنالتی تکرار نداشت...نمیتونن در مورد دو جامی که اشتباهات شخص شما باعث دوری پرسپولیس از اون شد رو منکر باشن....وجدان خودتون قاضی شما... آقای فغانی شما حتی کارت زرد هم تو صحنه ی مشکوک ندادین اصلا توجیه نداره این رفتار شما....متاستفم برای این همه اتفاقی که میخوان دست ما به جام نرسه....همین
  • محمد IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    لنگی ها خودشون هم میدونم خطای مطهری کارت زرد داشته و هیچ بهونه ای هم ندارن اما عادت کردن به داروهایی که به نفعشون بازی رو در میاره و بابا مسعود بدجوری تو این چندسال بد عادت شون کرده.
  • مصطفی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    جناب فغانی صحنه خطرناک مطهری رو ندیدین(پیناکیو) حالا ضربات پنالتی رو که همه نگاه خودت وکمک داور که رو به دروازه بان هستین رو چطور نمی‌بینی قبل از ضربه به توپ حسینی ۲متراومده بیرون چطور ندیدی؟خجالت بکش همه عالم و آدم می‌دونن تو استقلالی هستی و تابلو خودتو نشون دادی
  • علی غریبی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    ایندفعه برای هوچیگران داوری آوردند وسفارش اکید کردن که تیم نادی الکیسه ولو با ناداوری هم که شده باید برنده از زمین خارج بشه باز هم دم بازیکنان پرسپولیس گرم که کوچکترین صحنه ای درمحوطه جریمه پرسپولیس رقم نزدند چون دراینصورت پنالتی صددرصد اعلام می‌کرد مرتیکه وطن فروش اجنبی پرست، خطای به واضحی که اظهر من الشمس هست رو حتی یه اخطار (کارت زرد) هم نداد الان میگه ک ندیدم آخه مردک کور که نبودی داور توپ رو دنبال میکنه این صحنه جای دیگه زمین وبدون توپ نبوده که میگه ندیدم تو بیجا میکنی دروغ میگی همکار خط نگهدارت بهت گفته اخراج داشته ولی با توجه به اینکه ترا آوردن که ماموریت واگذارشده روانجام بدی وگورت روگم کنی مث داور خارجی (ساندرپل مرحوم)که بهش سفارش شد طوری قضاوت کنه که تیم هوچی‌گر کیسه برنده بشه متاسفم برای فدراسیونی که داور خارجی آوردن وبا دادن باج ساعت رولکس وفرش بدترین قضاوت درحق پرسپولیس انجام داد وجدان وشرف نداشته ی خودشون راتاراج کردند بخیال خودشون فغانی آوردند سفارش پذیر باشه چون درصورت عدم توصیه پذیر بودن اسمشو مث چند مدت پیش درلیست الیت ایران درآسیا رد نمی‌کردند یه جورایی گرو کشی کردند
  • مژگان IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    انشالله از این به بعد لنگ عادت کنه باداوری نبره چون اگه تولیگ میخواست عدالت رعایت شه و داور درست سوت بزنه الان جایگاه هفتم بود تو این هشت سال پر رو شدن
  • علی غریبی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    آبی ک ریخت دیگه نمیشه جمعش کرد این نا مرد وطن فروش وخائن مأموریت محوله را بدون هیچ کم وکاستی به سرانجام رسوند حالا ما تا صبح قیامت بیایم بگیم کارت قرمز داشت وگلر گل بخودی زنشون قبل از ضربه یه جهش دومتری ب جلو داشت هیچ افاقه نمیکنه این وسط انتظاری که از پرسپولیس داشتم بعنوان یک هوادار قدیمی باسابقه ۴۶ساله این بود که بدون ترس از باخت بازی کنه درسته که هر دوتیم خیلی بااحتیاط ومحتاط گونه بازی کردن، کیسه بخاطر باخت یک برصفر که عیسی الکثیر ک خیلی بیشتر از پرسپولیس می‌ترسید واقعا باید به گلمحمدی خورده گرفت همیشه خدا دربزنگاهای حساس تیمو از لحاظ روانشناسی ترسو ب زمین مسابقه می‌فرسته فینال جام حذفی( موقعی که برای اولین بار درپرسپولیس مربیگری کرد)، جام حذفی پارسال جام حذفی امسال وفینال لیگ قهرمانان با اولسان هیوندای کره، درحساسترین مسابقات ک فینال گونه هست تیم ترسو بازی میکنه دقیقا مث هکتور کوپر آرژانتینی ک در بزنگاههای حساس میباخت.
  • گلت سوز IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    اگر خطای مطهری زودتر وقبل از اخطار به مرادمند انجام میشد قطعا قرمز ویا در خوشبینانه ترین حالت ، زرد رو بهش میداد
  • ناشناس IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    شما لنگیها یادتون هست وقتی داورهاتوی لیگ به نفع شما اشتباه سوت میزدند چقدر لفظ قلم حرف میزدید خصوصا دربی قبلی که اشتباهات فاحش ومتعدد مثل خطای پنالتی روی قایدی بود واقعا پرویی نجومی که میگن شماهایید البته اگر حرف آمار هم باشه درصد مالکیت توپ توسط استقلال بیشتر بوده
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    نظرآخربه اسم ناشناس ثبت شده بگو آخرین جام که گرفتین کریس رونالدو۳۵ گل زده ملی داشت الان شده۱۰۹گل شماهیچ جامی نگرفتین. کی میخواین ازروبرین باچه رویی ادعا میکنین کی یادتون میادچهارتاجام بگیرین قهرمانی سوپرجام .
  • میلاد IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    دوستان من نمیدونم چرا چرا چرا یه خطایی که به ضرر پرسپولیس باشه مافیای رسانه ای زوم میکنن روش و انقدر بزرگش میکنن که نگو ولی دربی قبلی پای قاصدی له کردن حتی صحنه آهسته رو بزور نشان دادن واقعا متاسفم برای پرسپولیس و مافیای رسانه ای
  • جان IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    ننگ بر ارسلان جفتکی وننگ بر فغانی و ننگ بر خداد افشاریان اول این عمدا زد اونم با استوک اخراج حتمی بود اگه بجای ارسلان فرجی این ضربه را میزد چون ی حرکت غیراز ورزشی بود و همون کارت زرد هم کم نبود برا یک بازیکن اونم تو بازی حذفی دیگه نمیتونس محکم بازی کند خجالت بکش خرسلان
  • مهیار داور IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    دوستان خودتونوخسته نکنید بااحترام به همه شما بازی گاوبندی محض بود میخواستند کشور رو آروم کنند پرسپولیس دیگه خسته شده از بس جام گرفته
  • مجاهد عُقبیٰ آویزی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    جناب فغانی شما فرمودید که نه شما و نه همکاران تون صحنه رو ندیده بودید ولی از تصاویر تلویزیونی کاملاً پیداست که اشراف کامل به صحنه شما و همکاران تون داشتید . پس مصلحت رو بر عدالت ترجیح دادید ! چطور دو سه هفته قبل داور چهارم و کمک داور از فاصله چهل پنجاه متری تونستن دروازه‌بان ذوب آهن رو اخراج کنن ولی الان از فاصله چهار پنج متری هیچکس این خطا رو ندیده ! اگه می خواهید با این دید و این فرمون در جام جهانی قضاوت کنید همان بهتر که اصلاً نباشید ، چون هم آبروی داوری رو می برید هم آبروی ایران و ایرانی را و هم حق به حق دار نخواهد رسید ! و اینم در پایان بگم که باخت پرسپولیس خیلی به داوری ربط نداشت ما به *تفکرات گل‌محمدی* باختیم و عدم شجاعت ایشون
  • پرسپولیسی ام IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    اینجوری حق ما رو نگرفتی خداوکیلی اگه بازیکن مااینجوری میکرد چیکار می کردین؟ با شما استقلالی ها و داور بودم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی