حمیدرضا صدر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دلنوشته وزیر ورزش و جوانان در پی درگذشت حمیدرضا صدر مفسر و کارشناس ورزش منتشر شد.

مسعود سلطانی‌فر برای حمیدرضا صدر نوشت: نخستین دیدارمان در محله ما خیابان هدایت و صف نانوایی را خوب به خاطر دارم، از علاقمندی من به فوتبال گفتی و درمورد فوتبال اروپا و فوتبال ایران و مشکلات و فرصت‌های آن حرف زدیم، سالها از آن روز گذشت ولی ارتباط من با دانش و منش شما از مسیر برنامه‌های ورزشی قطع نشد تا روزی که نماهنگ عادل فردوسی پور را دیدم و  آرزوی شفا و دعا برای سلامتی شما، تنم لرزید!

نگران و با اشتیاق شنیدن مجدد صدای پر انرژی شما به مازیار ناظمی زنگ زدم و پیگیر ارتباط و دیدار و عیادت از شما هم محل قدیمی خیابان هدایت بودم تا اینکه شنیدم در ایران نیستید. دعای خیرم  برای شما بود و بسیار متاسفم خبر ارتحال آن مرد دوست داشتنی فرصت مغتنم گفت و گو آخر را از من گرفت.

فوتبال ایران چه مفسر نازنین و مرد بزرگی را از دست داد، آن صدای مطمئن با نکات دقیق و فنی و بی طرف و مصلح و آموزنده و مودب برای هر ایرانی فوتبالدوستی مانا و خاطره انگیز است تفسیرهای حمیدرضا صدر فقط فوتبال نبود مجموعه ای از نگاه جامعه شناختی و آکنده از نکات ارزشمند تحولات اجتماعی و حتی هنری  که اثر  آن به جان هر شیفته فوتبالی می‌نشست.

به سهم خود این ضایعه غم بار را تسلیت می‌گویم ولی نام عزیزش جاودانه خواهد ماند امیدوارم روح ایشان در ارامش بوده و با روح شهدای کربلا محشور شود و خداوند به خانواده ایشان و همه مردم فوتبالدوست صبر وشکیبایی بدهد. یادت برای همیشه در دلهایمان خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    اگه فقط یکم منش مرحوم حمید رضا صدر رو داشتی اینهمه جام مهندسی شده و جعلی و کاغذی در این چند سال به پرسپولیس حکومتی هدیه نمی دادی. اگه یکم از فهم و شعور مرحوم حمید رضا صدر رو داشتی چندین سال تیم استقلال رو با بحران های ساختگی تضعیف نمی کردی تا تیم محبوبت نتیجه بگیره. امسال هم با دادن 21 امتیاز مهندسی شده به پرسپولیس شرایط رو برای گلات مهندسی شده پرسپولیس آماده کردی. پس شما حرف از منش و این حرفا نزن که به گروه خونیت نمی خوره و البته باید روز قیامت پاسخگوی میلیون ها هوادار استقلال روی پل صراط باشی
  • گالیله IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    واقعا رفاقت ....شما و فر محترمی مانند جناب صدر دوستی کفتار و .....است لطفا خودتون رو تطهیر نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی