نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
برنامه ویژه تیم ملی سوریه پیش از بازی مقابل ایران
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه برنامه‌های آتی این تیم پیش از دیدار با ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی را تشریح کرد.

 نزار محروس در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال سوریه گفت: ماموریت ما بسیار سخت است هرچند غیر ممکن نیست و خصوصا میزان علاقه و انگیزه بازیکنان باعث امیدواری ما می‌شود. شانس ما به اندازه همه تیم‌های حاضر در گروه است البته با توجه به نحوه آماده‌سازی و امکاناتی که باید فراهم شود. با تمام وجود تلاش خودمان را می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم به نتیجه خوبی دست یابیم.

سرمربی تیم ملی سوریه اضافه کرد: تلاش می‌کنیم هماهنگی خوبی بین بازیکنان شاغل در لیگ و لژیونرها ایجاد کنیم اما زمان زیادی در اختیار نداریم و یکی از مشکلات اصلی ما مصدومیت‌های فراوان خصوصا در خط دفاعی است. مصدومیت احمد صالح ما را نگران کرده و تلاش می‌کنیم با استفاده از امکانات قطری‌ها درمان او را پیگیری کنیم. همچنین مصدومیت الجوید و الشامی نیز نگران کننده است. از سوی دیگر شاهد افت کیفیت برخی از مدافعان‌مان هستیم همچنین نبود یک هافبک میانی که میانه زمین را در اختیار داشته باشد. البته بازیکنان مستعدی در فوتبال سوریه هستند اما زمانی کافی برای شناسایی گزینه‎های مورد نظر نداریم و باید به دنبال راه حل‌های فوری و اورژانسی باشیم.

محروس همچنین گفت: باید بگویم با حضور السوما، المواس و الخریبین هیچ مشکلی در خط حمله نداریم همچنین قرار است خلیل الیاس لژیونر شاغل در لیگ آرژانتین هم به تیم ملی بپیوندد و در خصوص آمدن یک بازیکن کناری از لیگ یونان هم اقداماتی انجام شده و هیچ محدودیتی نداریم. هر بازیکن سوری که شایستگی حضور در تیم ملی را داشته باشد دعوت می‌کنیم. ما یک اردوی تخصصی در پست‎های دفاع ، دروازه و خط میانی داشتیم و در گام بعدی برای برگزاری یک اردوی آماده‌سازی مناسب با حضور همه بازیکنان تلاش خواهیم کرد که شاید در حلب برگزار شود. ممکن است یک اردوی برون مرزی هم پیش از دیدار با ایران داشته باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: هیچ تیمی در جهان وجود ندارد که نقطه ضعفی نداشته باشد و نقطه ضعف تیم ما هم در عقب زمین است که باید این مشکل را حل کنیم. از فدراسیون درخواست کردم قبل از بازی با ایران یک مسابقه تدارکاتی برابر ازبکستان یا استرالیا داشته باشیم و در خصوص محل برگزاری بازی‌ها هم اردن را انتخاب کردیم که خوشبختانه رطوبت و گرمای کشور‎های خلیج فارس را ندارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی