نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حمله یک پرسپولیسی به عمران‌زاده و محمود فکری/ دوران عربده‌کشی تمام شده/ چه‌کاره هستی؛ چاقوکشی یا لاتی؟
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس نسبت به صحبت‌های حنیف عمران‌زاده بازیکن پیشین استقلال و مربی فعلی نفت مسجدسلیمان واکنش نشان داد.

با نظر محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان، نیما انتظاری، مصطفی نائیج پور و میثم تهی دست به اتهام کم‌کاری از تیم کنار گذاشت که این موضوع واکنش سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس که نیما انتظاری برادرزاده او می‌شود را به دنبال برداشت و در ادامه حنیف عمران‌زاده در مصاحبه‌ای نسبت به سخنان انتظاری واکنش تندی نشان داد. بخشی صحبت‌های انتظاری در واکنش به عمران‌زاده را می‌خوانید:

*من چرا باید به حنیف عمران زاده زنگ بزنم؟ من چه سنمی با شما دارم که بخواهم با شما تماس بگیرم؟ بخواهم با کسی تماس بگیرم با محمودفکری تماس می‌گیرم لزومی ندارد چون به برادرزاده من اتهام زده‌اند با او تماس بگیرم فوتبال صاحب دارد مراجع قضایی دارد من بلدم حق خانواده ام را بگیرم شک نکنید. 

*این چه حرفی است که با خاندان خود بیا؟ مگر ما با هم دعوا داریم مگر اینجا چاله میدان است؟ ما با تو چه کار داریم؟ شما انقدر بیچاره هستید که کم کاری خود را گردن برادرزاده بیچاره من و دو بازیکن دیگر انداختید.

*نیما ۲۷ بازی فیکس بازی کرده قبل شما با دو مربی کار کرده چرا آنها چیزی نگفتند؟ دوره گردن کلفتی تمام شده است اگه شما زور دارید من زورم از شما بیشتر است. این چه نوع ادبیاتی است که به کار می‌برید؟ بچه هرجا می‌خواهی باش؛ چه کاره هستی؟ چاقوکشی، لاتی؟ اینجا حرف از فوتبال است نه چاله میدان. باید فرهنگ خودت را نشان بدهی که شما به خوبی نشان دادی که هستی. اما فرهنگ و ادبیات من این نیست تو عددی نیستی که من تو را حساب بیاورم یا بخواهم بشناسم. تو و محمود فکری باید بیاید از برادرزاده من عذرخواهی کنید.

*بار فنی خود را بالا ببرید جای عربده کشی؛‌ ضعف خود را گردن کسی نیاندازید. رفتید آلومینیوم اراک حاشیه ساز شدید، رفتید نساجی جنجال کردید در استقلال هم همه می‌دانند چه کردید. مشخص است مشکل از چه کسی است برادرزاده من سالم است.

*کجای دنیا به لیدر تیم می‌گویند برو بازیکن را بزن که شما این کار را کردید. بله این نشات گرفته از تربیت و فرهنگ شماست. برادرزاده من سالم تربیت شده فرستاید تا او را بزنند و بکشند؟ مگر می‌شود؟ بدون دلیل اتهام می‌زنید و آبروی یک جوان را در ایران می‌برید با مدرک ثابت کنید اگر این کار را کردید من خودم گردن نیما را می‌شکنم. اگر غیر این بود باید عذرخواهی کنید.

*دوران بگم بگم تمام شده است. این داستان‌ها دیگر قدیمی شده است.  محمود فکری زمانی که در استقلال هم بود این سناریو را پیاده کرد حرفی دارید بزنید مشکلی نیست ریگی در کفش برادرزاده من و بقیه نیست هر حرفی دارید بگوید. نیما پرچمش بالاست. حرف بزنید ما منتظریم ثابت کنید این اتهام را؛ مثلا محمود فکری می‌خواهد چه بگوید؟ این حرف‌ها قدیمی شده است مردم ما فوتبال فهم هستند. چه مصاحبه ای می‌خواهید بکنید؟

*چرا خودتان را به مکتب استقلال می‌چسبانید. مکتب استقلال ناصر حجازی است منصور پورحیدری است نه شما. حیف اسم استقلال که پشت سر شماست. اگر راست می‌گوید جای هوچیگری مدارک خود را به کمیته اخلاق ارائه دهید آنجا اگر نیما خطایی کرده باشد به سزایی عمل خود می‌رسد. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... US ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    بابا اینا با استقلال بازی دارن خودشونو خلع سلاح کردن. بچه هم میفهمه.
  • استقلال عشق است IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    اقای انتظاری من به عنوان یک استقلالی از شما از طرف محود فکری عذر خواهی می کنم ولی حنیف بچه ی خوبی است و چیزی تو دلش نیست ولی اقای فکری اتهام سنگینی به شما و خانواده تان زده و حق دارید ناراحت باشد ولی وقتی به بازیکنان استقلال تهمت زد و هیچ کس با ان برخورد نکرد دید این روش جواب میده و شروع به این کار کرد حالا به هر صورت این مکتب استقلال نیست و من عذر خواهی می کنم
  • شمسعلی. AE ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    آقای انتظاری آن دو نفر هم کسی نبودند مکتب استقلال همینه چه با آن دو نفر چه بی آنها
  • لنگی نباشیم IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    راسته که میگن دروغ گو کم حافظه است ولی نه در این حد.مرد حسابی مگه دیروز خودت مصاحبه نکردی گفتی زنگ زدم به حنیف و اون معذرت خواهی کرد. امروز زدی زیر حرفت که هوچی گری در خون شما لنگی هاست
    • کیسه غار نشین IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      تا دیروز محمود فکری رو نابود کردین حالا محمود فکری خوب شده برو کیسه کش چند چندی با خودت
  • ناشناس IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    آقای انتظاری از مکتب خسروانی چیزی بیشتری از این انتظار داری اول ببین خسروانی با چه پولی این تیم تاسیس کرده بعدا ببین چی ازتوش در میاد
  • ساوالان IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    چند تا ادم با اسم استقلالی بودن مربی شدند. فوتبال ایران نابود شده! از قلعه بگیر تا فکری مجیدی خطیبی.................................. کمیته اخلاق هم ساکت ارام نشسته.تا وقتی اینها نبودند.هوچی گری هم نبود. فکری تا پرسپولیس با سپاهان بازی نکند استقلال بازی نمی کند! چشم ....مجیدی داوری در حد افتضاح هست.چشم فعلا هدایا را بگیر......... قلعه نوعی چهار داور چهار جام از من گرفتند! خوب این پنالتی دقیقه 120پرسپولیس سپاهان را خوشش باش بعدا! خطیبی من نمی گذارم پنالتی بزنند حتی بازی را 15دقیقه می خوابانم.چشم تقدیر شد! اکثر این افراد نه مدرک ونه سواد مربی گری دارند فقط با شلوغ کاری به پیش!
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    اقای انتظاری از کسی که در کیسه اموزش دیده بغیر از هوچیگری و دروغ و تقلب و در اخر هم مظلوم نمایی انتظاری نیست!کیسه جماعت اصل یعنی همین فکری و دارودسته اش!حالا خوبه هرجا رفتند بیش از چندماه نتوانستند دوام بیارن وبا لگد اخراج شدند!حتی خود کیسه با اون فرهنگ خاص کیسه جات با لگد اینها رو دیپورت کردند دیگه وای بحال تیمهایی که بخان درست و درمان کار کنند!تا وقتی اینطور به اصطلاح کادر فنی هایی در این فوتبال هست وضع فوتبال وکلا ورزش همینیه که الان هست!!!البته از کیسه چی ها بغیر از این حرکات واعمال توقعی نیست حتی اون مرحومینشون که بنیانگزار این جور دقلکاریها ومردم فریبیها بودند وهنوز خانواده هاشون دنبال گرفتن حقوق خود از کیسه هستند ودستشان جایی بند نیست چون خود کرده را تدبیر نیست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی