نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حنیف عمران‌زاده؛ شهرخودرو - نفت مسجدسلیمان
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

حینف عمران‌زاده مربی تیم نفت مسجدسلیمان در واکنش به مصاحبه جدید سهراب انتظاری در دفاع از برادرزاده‌اش واکنش نشان داد.

او در شروع صحبت‌هایش گفت: اخراج سه بازیکن از نفت مسجد سلیمان تصمیم کادر فنی باشگاه نبوده بلکه تصمیم باشگاه بوده و این کار بنا به درخواست مردم و مدیران شهری صورت گرفت. ای کاش در استادیوم بودید و می‌دیدید و می‌شنیدید که تماشاگران روی تپه‌ها چه می‌گویند. دقیقه ۳۰ بازی بود که فریاد می‌زدند شرافت خود را به چه فروختید.

دستیار محمود فکری ادامه می‌دهد: آقای سهراب انتظاری شما اگر سر کوچه اتان هم بروی کسی تو را نمی‌شناسد. به اندازه گلیمت پایت را دراز کن و حرف بزن. خدا رو شکر بعد از مدت‌ها این موضوع موجب شد که دو تا مصاحبه ازت بگیرند. تا دیروز شبکه مازندران هم ازت مصاحبه نمی‌گرفت اما الان چپ و راست مصاحبه می‌کنی. اگر وجودش را داری زنگ بزن به محمود فکری و این حرف‌ها را به خودش بزن نه اینکه چپ و راست مصاحبه کنی. من هم گفتم اصلا به دنبال مصاحبه کردن و مطرح کردن این حرف‌ها نبودم اما گفتم بعد از  مصاحبه  انتظاری برخی از تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان به صفحه ام مراجعه کردند و به من و زن و بچه ام فحش دادند. من بی غیرت نیستم آقای سهراب انتطاری و سیب زمینی هم نیستم. شاید این فحش‌ها به تو مزه کند اما به من نه و باید واکنش نشان دهم.

حنیف عمران زاده این چنین ادامه داد: بحث لات بازی چاقو کشی و این حرف‌ها نیست. آقای سهراب انتظاری جو نده و بی خودی شلوغش نکن. گفتی پدرم خادم است؛ آیا یاد گرفتی در مصاحبه دروغ بگویی. از نظر من دروغ بدترین رفتاری است که می‌تواند از یک آدم سر بزند و من اصلا سر سازگاری با آدم دروغگو ندارم. سوال من این جاست  باعث شدی که من در اینستاگرام فحش بخورم. زن و بچه ام چه گناهی کرده‌اند؟ بگذارید یک کد بدم. یکی از داوران بین دو نیمه رو به ما کرد و گفت بازیکن شماره ... به نظر می‌رسد از روی عمد به دنبال اخراج شدن است. این را ما به داور گفته بودیم به ما بگوید. یا روی تپه‌ها ما به تماشاگران گفتیم که داد بزنند و بگویند شرافت خود را با چه قیمتی فروخته اید. ایشان (سهراب انتظاری) فرمایش کرده‌اند که ما لیدرها را فرستادیم که بازیکنان را بزنند. کسی که دروغ بگوید هیچ ابایی ندارد که پشت سر هم دروغ بگوید. بدون شک نیما انتظاری دیده بود که شب بازی ما راهی خوابگاه بازیکنان شدیم و تا ساعت ۳ بامداد در خوابگاه ماندیم که خدای ناکرده برخی از تماشاگران عصبانی تیم به خوابگاه نیایند و حادثه ای به وجود نیاید. ما اگر دنبال راهی کردن لیدر و زدن بازیکن بودیم که این کار را نمی‌کردیم.

 او در ادامه گفت : آقای انتظاری بهتر است به محمود فکری زنگ بزنی و حرف‌هایت را به او بگویی. یا به باشگاه زنگ بزنی و بپرسی چرا سه بازیکن اخراج شده‌اند؟ و باز تاکید می‌کنم محمود فکری در پایان بازی از بازیکنی اسم نبرد. او چیزی را که دید درباره‌اش حرف زد و آیا نباید درباره‌اش حرف می‌زند. پدر من خادم نیست اما به من یاد داده که دنبال روی حقم باشم و زیر بار حرف زور نروم.

حرف پایانی مربی سابق استقلال هم این است:  انتظاری به مصاحبه‌هایش ادامه دهد باز هم مستندات دیگری را ارایه می‌کنم. گفتم در این بین کسانی دیگری هستند که از بین می‌روند. من چسبیده به فوتبال نیستم و هر آنچه را دیدم می‌گویم. یکی از کدها صحبت یکی از داوران رو به ما بود که گفت بازیکن شما از روی عمد به دنبال اخراج شدن است و با او صحبت کنید که درست بازی کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    حالا نه تو خیلی معروفی!کیسه چی انروزی که انتظاری در پرسپولیس بود تو هنوز تاتی میکردی برا مامی!نهایتش یه کیسه چی هستی پس به پیشکسوتت وبزرگترت احترام بزار.
    • امیر IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      وقتی بازیکنی که روی هم رفته دو فصل هم واسه استقلال بازی نکرده و فقط به حساب مافیای رسانه لقب پیشکسوت رو بهش میدن نباید انتظاری بیشتر از این داشت حالا محمود فکری رو بگی خدایی سالها بازیکن کاپیتان تیم استقلال بوده این بشر عمران زاده رو کجای دلمون بزاریم
  • ناشناس US ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    خخخ پیشکسوت کیسه هستند نمونه ای کوچک از خسروانی که فوتبال پاک مملکت آلوده کردند
  • ابی دل IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    ابهتی و جذبه مدافع متعصب ما ابیها به هزار تا پیشکسوت مثل انتظاری می ارزه.اب که سر بالا بره ،غورباغه هفتیر میکشه
  • ابی از فلاح IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    فکر کن سهراب چندباره کیسه رو پاره کرده اونوقت این شرک خان توهم برداشتتش ک کسی اونو نمیشناسه.آی خدااااا جنبه بده به ادمها
  • ققنوس IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    ینی جدا از تعصب فقط کافیه مصاحبه های اینا رو با حرفای سهراب مقایسه کنی ...قشنگ معلومه حق با کیه....البته رزومه ی پربار فکری رو هم ک مرور کنیم میبینیم هربار کم میاره گردن یکی میندازه ....اینم یاد گرفته فیلمو هندی میکنه زن بچم بی گناهن فلان...تا دیروز که میگفتی ادم میارم میزنمت.......کورم بپرسی کی بازیکنارو زده میگه هرکی بوده فکری فرستاده....قشنگ کمبودشو انداخته گردن ستا بازیکن جوون ... خو انصافا ستا بازیکنت کم کاری کردن که خدایی تو فیلم بازی ک چیزی نیست اتفاقا بازیو ک ببینی گلای اینا مشکوک تره تا گلای ذوب ....بعید نیس فکری بازیکن اونارو خریده بعد گفته عه نگا بازیکن خودمم یجوریه حتما اونام خریدن ...
  • شاهین IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    جواب ابی از فلاح ..هر چی گشتم ببینم سهراب چند بار تو دروازه استقلال رو پاره کرده تعداد زیاد بود نتونستم بشمرم ..دیدم فقط یه گل بود تو دربی 3 2 که اونم افساید بود وپرپر شد هر چند گل دومتون هم خطا بود منم جای سهراب بودم میسوختم چون تو همون دربی بود محمود خان فکری لایی به دورازه بان وگل مساوی رو زد در زمان مربیگری سوبل با درایت مدیر فنی ببخشید کشک سلطان برنج علی پروین...گل پیروز دقیقه 93 با سانتر فرزاد یادته؟؟ به نظرم توهم زدی اسمتو بزار ابی از فضا...
  • Farid US ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    Faghat negah konid chee lathayee be football na omafeand, chera komite enzebathy ba in agha kary anjam nemidahad

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی