روزبه چشمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزبه چشمی از لیست تیم ام‌صلال خارج شده است و حالا یکی از گزینه‌های فصل بعدش می‌تواند استقلال باشد، به خصوص که عارف غلامی با مصدومیت از ناحیه رباط مواجه شده است و دست کم تا پایان نیم فصل آینده قادر به همراهی استقلال نخواهد بود.

ام‌صلال به دنبال تهاجمی کردن تیمش در فصل آتی لیگ ستارگان قطر است. به همین دلیل میخواهد به جای روزبه چشمی یک مهاجم خریداری کند. جانشین روزبه چشمی در ترکیب تیم ام‌صلال مهاجم تیم ملی عراق ‌است. یمن حسین که در تیم نیروی هوایی عراق توپ می‌زند. نمایش او در ترکیب تیم ملی عراق در بازی های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در آسیا موجب شد تا باشگاه ام صلال جذب او را در برنامه‌هایش قرار دهد. 

پایگاه موازین عراق خبر داده یمن حسین و هم چنین باشگاه نیروی هوایی عراق در مورد این همکاری به تفاهم کامل رسیده‌اند. زمان حضور یمن حسین هم در تمرین تیم ام‌صلال مشخص شده است. حسین بعد از همراهی تیمش در برابر الزوراء در دیدار پایانی جام حذفی راهی دوحه می‌شود تا بعد از قبولی در تست پزشکی باشگاه ام‌اصلال با این باشگاه قرارداد امضاء کند. 

حضور چشمی در خط دفاعی  استقلال می‌تواند دغدغه های فرهاد مجیدی را در خط دفاعی کاهش دهد. به خصوص که روزبه هم در خط دفاعی به میدان می‌رود و هم در خط هافبک. البته باید به این نکته هم اشاره کرد روزبه همه تلاش خود را بکار خواهد گرفت که در یک تیم قطری دیگر به میدان رود چرا که میزان دستمزد او در تیم‌های قطری با دستمزدش در استقلال قابل قیاس نخواهد بود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    آخ خدا کنه خخخخخخ مدافع باد کرده لژیونر خخخخخخ
  • کامی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    منظور از لژیونر همون روزبه سوتیه روزبه پنالتی .همش پنالتی میده .نمیخاد بیارینش دانشگرو حفظ کنید
  • هموطن IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    روزبه به درد خط دفاع استقلال نمیخوره! آزموده را آزمودن خطاست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی