نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
مهدی قایدی و فرهاد مجیدی؛ استقلال - تراکتور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و این بدین معنی است حضورش در یک تیم خارجی در فصل پیش رو باید با نظر باشگاه باشد.

گفته می‌شود یکی از برنامه‌های فرهاد مجیدی برای فصل بعد حفظ مهدی قایدی است و می‌خواهد در این باره با باشگاه هم صحبتی داشته باشد. فرهاد مجیدی برای رسیدن به این مهم کار سختی پیش رو ندارد به این خاطر که این بازیکن دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و نمی‌تواند یک طرفه به دنبال پایان دادن به این همکاری باشد و از سویی رابطه فرهاد مجیدی با مهدی قایدی خوب است. 

نظر فرهاد مجیدی بر این است که مهدی قایدی فصل آینده هم در استقلال بازی کند و یک فصل مانده به پایان قراردادش باشگاه را ترک کند. از سویی فرهاد مجیدی نظرش بر این است در فصلی که تیم ملی برای صعود به جام جهانی درگیر بازی‌های انتخابی است به سود مهدی قایدی است که در استقلال بازی کند و اگر به یک تیم خارجی ملحق شود مدام باید به ایران رفت و آمد کند و شاید این رفت و آمدها و از همه مهمتر عدم حضور در تمرینات تیم باشگاهی موجب شود او در آن سوی مرزها فصل خوبی را پشت سر نگذارد. 

گفته می‌شود فرهاد مجیدی در این باره صحبت‌هایی هم با مهدی قایدی داشته و تقریبا توانسته او را برای ادامه حضور در تیم آبی متفاعد کند. از سویی گفته می‌شود فرهاد مجیدی به مهدی قایدی قول داده که مبلغ قراردادش را در فصل جدید افزایش خواهد داد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    مددی هیچ پیشنهادی نداره اما قلم نویس کیسه کش داستان سرایی می کنه
  • ابی دل IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    اگه مددی بازیکنان مورد نظر مجیدی را جذب کرد اونوقت جای تعجب داره .اصلا برا همین وزیر انتخابش کرده تیم را از انسجام بندازه
  • مریم IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    به خاطر پولهایی که قراره مجیدی بریزه به حسابش. یه آدم پولکی که به عشق پول رنگ عوض کرد و آبی شد ، به خاطر طمع ده روز سر تمرین تیمش نرفت و وقتی حسابش پر شد برگشت سر تمرین الان هم حسابشو پر کنن میمونه .
    • حسین 021 IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      دو کلام از مادر عروس،قرارداد قایدی انقدر پایین بوده و هست همینکه میاد سر تمرین حلاله چه برسه بازی کنه، گل بزنه و پاس گل و پنالتي،ننگ امثال مهدی ترابی و به قایدی نچسبونید اگرم سر تمرین نیومد و تحریم کرد بخاطر کارشکنی خائنانه امثال مددی بود و هست،خیانتی که سر میلیچ بازهم سرباز کرد، بازیکنی که با یه زنگ فرهاد با هزینه شخصی برگشت ولی خیانتکار فقط بفکر تداوم خیانت هاشه، قایدی هم در بازگشت انقدر مفید و خوب بوده که اگر ده بار دیگه هم به نشانه اعتراض به کارشکنی های مددی تمرین نیاد هرجی بهش نیست، از گل زیبای دربی رفت تا همین 2 گل اخیرش به تراکتور،افتتاح اتواع تونل های کشوری و لشگری در دربی ظاهرا زخم های ناسور بسیاری ایجاد کرده، پس فقط سکوت کنید در برابر نیمار اسیا
  • مددی معلومه چکاری وبرای چه کسی فرمان می‌بره فقط ش IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    فقط شاه فرهاد کسگم
  • کیسه تیم مظلوم حکومتی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    اره مجیدی راست میگه اگه لژیونر بشه تو سال جام جهانی براش سخته بهتره همین ایران بمونه تا به تمریناتش لطمه نزنه ... اره مهدی طارمی و سردار آزمون هم دقیقا برا همون دلیل و سال جام جهانی میخوان یه امسال رو بیان لیگ ایران بازی کنند بعد از جام جهانی باز میرن لژیونر بشن خخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی