نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
مس کرمان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود در صورت صعود تیم هوادار به لیگ برتر، این تیم امتیازش را به مس کرمان خواهد فروخت! 

تیم هوادار شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد به خصوص که در هفته پایانی لیگ یک دوشنبه هفته جاری در خانه میزبان تیم شهرداری آستارا است.

یکی دو هفته ای است شایعه شده در صورت صعود هوادار به لیگ برتر امتیاز این تیم به مس کرمان فروخته خواهد شد. این در حالی است که فدراسیون فوتبال چندی پیش در مصوبه ای فروش امتیاز از یک استان به استان دیگر را ممنوع کرده است. این مصوبه در پی مشکلاتی که در جابجایی امتیاز تیم‌ها به وجود آمد تدوین شد. از جمله اینکه پاس به همدان رفت و صبا هم به شهر قم رفت. در نتیجه پاس امروز در لیگ ۲ حضور دارد و تیم صبای قم هم دیگر وجود خارجی ندارد. در چنین شرایطی بازگشت تیم مس کرمان به لیگ برتر غیر ممکن است. 

تیم هوادار با مربیگری غلامرضا عنایتی شرایط خوبی در لیگ یک داشت اما از جایی به بعد اسپانسر این تیم در تامین هزینه‌ها با مشکل مواجه شد و  گفته می‌شود هوادار در صورت صعود به لیگ برتر به طور حتم امتیاز خود را خواهد فروخت چرا که توان تامین هزینه‌های تیم را ندارد و طبیعی است در این بین یکی از تیم‌های مشتاق برای خرید امتیاز باشگاه مس کرمان باشد. امری که مورد پسندیده اهالی فوتبال نیست.

اهالی فوتبال معتقدتد موفقیت در فوتبال خریدنی نیست و تیم‌ها باید با زور و بازوی خویش موفقیت را به دست بیاورند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    در میان این ریخت و پا ش ها و دله دزدی ها و ندانم کاری ها ٬ چه چیزی نصیب کا رگران زحمت کش و شریف و نجیب مس کرمان و مجموعه کارگران مس خوا هد شد . ؟؟!!
  • رضا IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    باید امتیاز خریده شود زیرا استان به این بزرگی باید یک تیم از شهر کرمان در لیگ برتر باشد یا امتیاز بخرند یا تیم را منحل کنند مردم مسخره این مدیران غیر فوتبالی نیزتند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی