نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عکسی جالب از حرکت تکنیکی غزال تیزپای فوتبال ایران با لباس پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خداداد عزیزی مهاجم اسبق تیم ملی سالها با پیراهن تیم‌های ابومسلم مشهد، بهمن کرج، پاس تهران و ... به میدان رفت و مدت ها بازیکنان ثابت تیم ملی در خط حمله بود.

جالب است بدانید خداداد عزیزی در سال ۱۳۷۶ به صورت قرضی راهی پرسپولیس شد تا در جام باشگاه‌های آسیا برای این تیم به میدان برود و گل های حساسی را نیز برای سرخپوشان تهرانی به ثمر رساند.

این عکس مربوط به همان سال است که غزال تیزپای فوتبال ایران با لباس شماره ۲۳ پرسپولیس قصد دارد با یک حرکت تکنیکی مدافع حریف را دریبل سرپا بزند.

خداداد پس از بازی در پرسپولیس همان سال راهی تیم کلن آلمان شد و در ۵۰ بازی برای این تیم ۱۰ گل به ثمر رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    این مکتب اسطوره پروری بدون حمایت مافیای رسانه ای راستی چرا در کیسه بازیکنان دیپورتی هستند
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    خداداد عزیزی نه پرسپولیسیه و نه استقلالی. ولی اون سال خواستن که هر طوری شده از تکنیک ناب خداداد و سرعتش استفاده کنن تا پرسپولیس قهرمان آسیا بشه که خداداد فقط برای کمک رفت. رفتنش هم به کلن اصلا ربطی به حضور در پرسپولیس نداره و اسناد موثقی دارم که خداداد عزیزی در بهمن کرج راهی کلن آلمان شد. حتی اون فردی که از آلمان اومده بود اعلام کرد در زمین بهمن با خداداد ملاقات کرده.
    • ناشناس IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      اینقدر حرص نخور و حسادت به خرج نده، از خودش بپرس بهت می گه. عجب تاریخچه ای داره پرسپولیس کبیر که همه را به حسادت انداخته.
  • 58سال عقده و حسرت IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    این همون جام چهارجانبه هست. خخخخ همون جامی که لنگیها میگن عخه ببینید چقدر براش زور میزدن... حتی بازیکنم قرض میکردن ولی حسرتش به دلشون موند که موند که موند #صداقت #شرافت #انسانیت
  • هادی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    شیشتقلالیا بازم حرف زدید رفتید دوتا بازی کردید با تشتک سازی و چهارتا تیم دره پیت اسرائیلی و چینی و ... با ارفاق تو چهارجانبه قهرمان شدید این که دیگه افتخار نداره اصلا اون موقع بازیای آسیایی اهمیتی نداشته که پرسپولیس کبیر شرکت نمیکرده یا اهمیتی نمیداده، اگه مردید الان بیاید فینال ولی با ارفاقم نمیتونید از گروهتون بیاید بالا ولی سرورتون تو سه سال دو بار تا فینال اومد و نایب قهرمان شد تازه سری دوم که با خیانت شیشتقلالیا دوم شد که اگه خیانت نمی کردن الان قهرمان بود
  • مهدی ادیب IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    خداداد سال 75 و 76 به عنوان یار کمکی پرسپولیس رو همراهی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی