نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
هزینه سرسام‌آور میزبانی آسیایی استقلال در زمین بی‌طرف
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درصورت برگزاری دیدارهای استقلال در زمین بی طرف این باشگاه باید هزینه‌های مربوط به زمین تمرین، محل برگزاری مسابقه، امور امنیتی، ترانسفر از فرودگاه تا هتل و محل تمرین و ورزشگاه و امور پزشکی را در امارات پرداخت کنند.

هزینه‌های دقیق میزبانی استقلال از باشگاه الهلال در امارات همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما مطمئنا طبق برآورد هزینه‌ها چیزی حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار دلار یعنی بین ۴ تا ۵ میلیاردتومان استقلالی‌ها باید در این بی‌پولی برای میزبانی از الهلال عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هزینه کنند.

استقلال باید هزینه‌های مربوط به زمین تمرین، محل برگزاری مسابقه، امور امنیتی، ترانسفر از فرودگاه تا هتل و محل تمرین و ورزشگاه و امور پزشکی را در امارات پرداخت کنند و طبق برآورد اولیه حداقل چیزی حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار دلار هزینه‌های اجاره زمین تمرین و محل مسابقه خواهد شد که عمده هزینه میزبانی به همین امر مربوط می‌شود.

ضمن اینکه هزینه اقامت کاروان حدود ۵۰نفره استقلال برای پنج‌شب در یکی از هتل‌های پنج‌ستاره دبی چیزی حدود یک تا یک و نیم میلیارد هزینه دربرخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    فدراسیون و وزارت ورزش بی خاصیت باید پاسخگو باشند که چرا استقلال باید بره در عربستان بازی کنه اما این مسئولین توان اینو ندارن که برن حق استقلال رو بگیرن تا الهلال بیاد و در ورزشگاه آزادی بازی کنه تا استقلال از انس میزبانی خودش استفاده کنه. باید مسعود سلطانی فر و جناب ظریف که سر قضیه طارمی در سطح بین المللی با اردوغان وارد مذاکره شدن تا پرسپولیس به لیگ یک سقوط نکنه وارد این قضیه هم بشن و حق استقلال رو بگیرن. هم استقلال میزبانی رو از دست بده هم توی این بی پولی 5 میلیارد برای الهلالی ها هزینه کنه. این کار به باشگاه استقلال مربوط نمی شه و باید خود فدراسیون و وزارت ورزش سریعا این موضوع رو پیگیری کنن
  • شمسعلی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    بی عرضگی فدراسیون ننتیجه اش این میشه .الان ما چ میزبانی هستیم؟؟؟؟ ک هزینه اون مفت خورها رو ما بدیم؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی