فرهاد مجیدی؛ استقلال - الاهلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مفسران شبکه ورزشی تلویزیون قطر شنبه شب تاکید کرد علیرغم هزینه‌های فراوان الهلال، استقلال ایران همچنان حریف خطرناکی برای نماینده عربستان محسوب می‌شود.

مرحله حذفی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا کمتر از دو ماه دیگر آغاز می‌شود و استقلال برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر این مسابقات باید الهلال عربستان را از گردونه پیکارها حذف کند. بدون شک این مسابقه مهم‌ترین جدال یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حداقل در منطقه غرب محسوب می‌شود و یکی از دو تیم پر افتخار فوتبال آسیا باید دیگری را کنار بزند که امیدواریم استقلال به عنوان نماینده ایران موفق به انجام چنین کاری شود و الهلال عربستان را حذف کند.

کاملاً بدیهی است که رسانه‌های عرب‌زبان حوزه خلیج فارس از همین حالا نیم نگاهی به مسابقات شهریور داشته باشند و هر چقدر به زمان آغاز دیدارها در دهه سوم آخرین ماه تابستان نزدیک‌تر شویم، توجه آنها نیز بیشتر خواهد شد.

در همین خصوص یکی از مفسران شبکه ورزشی تلویزیون قطر شنبه شب با تأکید بر اینکه علیرغم هزینه‌های فراوان الهلال، استقلال ایران همچنان حریف خطرناکی برای نماینده عربستان محسوب می‌شود، پیرامون جدال این دو تیم به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: «قطعاً الهلال برای مرحله حذفی لیگ قهرمانان خود را تقویت کرده و حتی سرمربی بزرگی در اختیار دارد ولی استقلال اصلاً تیم کوچکی نیست و اتفاقاً در مرحله گروهی اقتدارش بیشتر از نماینده عربستان بود. ایرانی‌ها در داخل خاک عربستان به میدان رفتند و توانستند مقتدرانه تحت عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کنند. فرهاد مجیدی که هم‌اکنون هدایت استقلال ایران را برعهده دارد ،خودش تحت عنوان بازیکن مقابل الهلال بازی کرده و دروازه این تیم را نیز گشوده است. استقلال الاهلی عربستان را با پنج گل در شهر جده در هم کوبید و همین مسئله نشان می‌دهد فرهاد مجیدی با تیم خود به نمایندگان عربستان رحم نمی‌کند و قطعاً همین حالا هم مبدل به کابوس الهلال شده است.»

لازم به ذکر است فرهاد مجیدی اسفندماه سال ۷۷ در لباس استقلال توانست دروازه الهلال عربستان را باز کند. سرمربی کنونی آبی‌پوشان از جمله افرادی است که تحت عنوان بازیکن سابقه پیروزی مقابل الهلال در امارات و خود عربستان را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیشتقلال شیشتایی آسیا DE ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    عربستانی ها احتمالا اطلاع ندارن تیم سوم ایران ده ساله رنگ جام قهرمانی ندیده و تو آسیا هم هنوز فینال لیگ قهرمانان آسیا رو ندیده و هرچی افتخار داره برمیگرده به چهل سال پیش زمانی که تورنمت چهارجانبه تو آسیا برگزار می‌شد و خبری از بغداد بونجاح و عمر عبدالرحمان و اولونگا تو آسیا نبود ....
    • سون IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      عزیزم هر دو باری که رفتید فینال الهلال حذف شده بود یه بار سرورتون حذفش کرد یه بار هم بخاطر کرونا! هر موقع باهاش بازی کردید خودت دیگه میدونی چی شد!عمر خریبین رو به تنهایی مرد سال فوتبال آسیا کردید!
    • چگوارا IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      خوب خیلی جالبه این تحلیل رو هوادار تیمی میکنه که کل افتخارش از ابتدای خلقتش تا امروز 30 ثانیه قهرمانی در آسیاست. محض اطلاع میگم دوست عزیز چهار جانبه امجدیه اینجوری نبود تیم ها 10 20 30 40 بشن برن آسیا کل منطقه غرب دو سهمیه داشت کل غرب. خوب اصلا شما رو راه نمیدادن تو آسیا برید دعا کنید فرمت عوض شد و سهمیه ها افزایش کرد و شما هم تونستید آسیا ببینید. اگر قهرمانی ما تو فرمت قدیم آسیا که اتفاقا خود ای اف سی تاییدش میکنه قبول نیست. چون شما میگید. فینال شما هم تو فرمت قدیمی و 32 تیمه آسیا قبول نیست الان فرمت 44 تیمی شده پس فینال های شما هم باطله... #منطق ما تیمی هستیم که اعراب بدون جام هم ازمون میترسن نه اعراب بلکه آسیا اما مربی اولسان با پوکر آقای سلطانی فر با نام شما هم به شما گفت تیم گمنام غرب... تفاوت است بین استقلال بودن و پیروزی بودن رفیق
    • SteghLOVE IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      اگه بخوایم این طوری به قضیه نگاه کنیم، پس از نظر شما طرفداران باشگاه پیروزی تیم ملی ایران باید بی افتخارترین تیم قاره آسیا باشد.، چون ایران 3 بار قهرمان قاره آسیا شده، که هر3 بار قبل از انقلاب بوده و با نام (ایران) نه (جمهوری اسلامی ایران).
  • علی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    اوه اوه یکی جلوشو بگیره...شب دراز است و قلندر بیدار...
  • چیروونچی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    به امید خدا وبا دعای دوستان صدیق استقلال ایران الهلال عربستان را خواهدبرد.
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    استقلال ایران کابوس تیمهای عربستانی .حذف الهلال ازقهرمانی هم باارزش تر است .چراکه درنبود الهلال بعضی از تیمها که فینال دیده اند انگار قهرمان جهان شده اند .!!!!
    • علی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      فقط همین.فینال واقعی نمیخواید برید ؟نکشیمون فینال دیده!!!
    • محمد IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      واقعا چیزی از فوتبال نمی دونی اصلا تیم مردمی پرسپولیس مقابل تیم حکومتی دربار شکل گرفت
  • عل IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    اگر شما هم می تونستید همان زمان با ۴ تیم قهرمان می شدید که ارزو به دل نماید شما که به محمدان بنگلادش باختید ادعاتون نشه
  • Iman IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    استقلال دوسال پشت سرهم الهلال برد ونزاشت بره بالا وگر نه لاعمر خریبین لالالالا،لالالالالا، میشد ولی آقایون یادشون رفت که همین وزارت اون تیم استقلال طرف را نابود کرد تا نتونه تیم قطری راببره و نیفته با لنگ که اونوقت آسیا دیگه داور ایرانی نمیزارن لنگ رو پاره میکنه، نقشه شوم سلطانی فر تیم رویایی طرف رو خراب کرد و لنگ رفت فینال ،، اینا را ببینید ، و بدانید که با ظلم وزارت به این تیم و در عوض مدیریت و ملی گلهای خود مسعود شما فینال دیدید، یادتون هست که ، تیام چکار میکرد ، کاوه لنگ سوراخ میکرد امید و سید حسینی، و جانواریو و سرور هم بودن ،، رویای ما را وزارت خراب کرد و شما با وزارت رفتید دست زدید به جام و از نزدیک دیدید،، خدا کریم هست و ما هم جز خدا کسی را نداریم و نمیخوایم، کار خوبه خدا درستش کنه ، سلطان مسعود ....،
  • پژمان IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    خوشبختانه استقلال ایران را همه میشناسن وازش میترسن ولی اطلاع ندارن که مدیران نالایق دارن تیشه به ریشه این تیم میزنن وهر روز یه طوطئه براش درست میکنن
  • حسین IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    سلطان مسعود اگر نبود الان تیمی به نام پیروزی هم جود نداشت برید هر شب دعا به جان سلطان مسعود بکنید که با جام های اسنپی و نابود کردن حریفان و تزریق دلارهای چاه های نفت جنوب براتون هر سال یک جام میخره تا دل خوش باشید
  • امید IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    به نظر من حریف واقعی استقلال مدیریت باشگاه و وزارت ورزشه نه الهلال و تیم‌های دیگه....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی