نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فرهاد مجیدی و فراز کمالوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فراز کمالوند از سمت خود در تیم سایپا استعفاء کرده و همین مساله باعث شده تا شایعاتی درباره تیم بعدی او به گوش برسد.

اگرچه مدیر عامل باشگاه سایپا با استعفای فراز کمالوند مخالفت کرده است اما او اصرار دارد که اردوی تیم را ترک کند؛ به این بهانه که دیگر کاری از دست او برای تیم سایپا ساخته نیست و بهتر است مربی ای هدایت این تیم را برعهده بگیرد که انگیزه ای در این تیم ایجاد کند. فراز کمالوند در ۷ هفته ای که هدایت تیم را برعهده داشت ۴ امتیاز کسب کرد و در سه هفته پایانی هم باید با تیم‌های گل گهر سیرجان - آلومینیوم اراک و تراکتور مسابقه دهد. 

در فاصله سه هفته مانده به پایان بازی‌ها کناره گیری کمالوند از هدایت تیم سایپا اوضاع نارنجی پوشان را بدتر می‌کند به خصوص که در این برهه از زمان مربی ای حاضر نیست ریسک کند و هدایت تیم سایپا را برعهده بگیرد. سایپا البته در روزهای اخیر بحران‌های دیگری را هم پشت سر گذاشته است که یکی از آنها کنار گذاشتن چهار بازیکن از اردوی تیم بوده است. همچنین فراز در یکی از مصاحبه‌ها گفته بود برخی از بازیکنان سایپا در حد و اندازه‌های این تیم نیستند که این ذهنیت عامل اصلی و پس‌زمینه استعفای کمالوند بوده است. 

خبرهای رسیده اما حاکی از این است که فراز کمالوند احتمالا بعد از جدایی رسمی از استقلال بار دیگر به اردوی تیم آبی باز خواهد گشت. او پیش از این مدیر فنی تیم آبی بود و جدایی اش از استقلال به بهانه حضور در سایپا مسالمت آمیز بود. از آنجایی که فرهاد مجیدی نتایج خوبی در استقلال گرفت و  از سویی مدیریت تیم این روزها بیشتر به دست اوست به نظر می‌رسد مشکلی برای بازگرداندن دوباره فراز کمالوند نداشته باشد. به خصوص که بعد از جدایی فراز مربی دیگری جایگزین او نشد و حضور مربی خارجی هم در استقلال هیچ گاه رنگ واقعی به خود نگرفت.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد مدیر عامل باشگاه سایپا به طور جدی با استعفای فراز کمالوند مخالفت کرده و در این باره گفته است: تاکنون استعفای کتبی از کمالوند دریافت نکرده‌ایم و فقط این موضوع را از طریق تماس تلفنی متوجه شدیم. دقایقی قبل جلسه‌ هیات مدیره باشگاه تشکیل شد و با این موضوع مخالفت کردیم. هنوز استعفای کتبی به دست من نرسیده و به عنوان مدیرعامل باشگاه با استعفای کمالوند مخالفت می‌کنم. ما طبق قرارداد با کمالوند برخورد خواهیم کرد و مطمئن باشید اگر اصرار به جدایی داشته باشد باید خودش هم طبق قرارداد رفتار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    جناب آقایی کمالوند ازشما دیگر چه انتظاری باید داشت درست مثل بچه ها می‌مانید که بابک تشر قهر میکنید وبا یک لبخند مصنوعی میروید بغل بابا جون مرد ناحسابی مثلا اسم مرد رایدک می‌کشی پس مرد باش ودراین زمانه بلبشو تیم سایپا زارها نکند یک نصیحت پدرانه هم به آقا فرهاد دوست داشتنی. آقا فرهاد راه دادن به کمالوند آوردن اودر تیم استقلال خیانت اشکار است به تمام رشته های ورزشی برفرض محال هم اگر آقا فراز بهترین مربی ویاذستیار دنیا هم باشد
  • ایمان NL ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    مجیدی رفیقشو بخاطر خروج بیموقع از هتل از تیم بیرون کرد اینکه علنا از پشت خنجر زده! فکر کن یه لنگی چندسال غاز میچرونده بخاطر مجیدی به چشم اومد و بلافاصله ول کرد رفت اونم با اونطور مصاحبه هایی که علیه استقلال کرد! الانم با رفتن همه دستیاران فنی (جز یک نفر) همه فهمیدن وضعیت استقلال بخاطر مجیدی به ثبات رسیده
  • ............ IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    دمتون گرم جناب آقای مجیدی... هر حرف و کاری که از ماجدی و کمالوند سر زد،بچه گانه و دور از شرافت بود.. باز هم درود بر شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی