نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رئیس هیئت مدیره استقلال مدیر تربیت بدنی صداوسیماست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اصغر ملکیان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در تربیت بدنی صدا و سیما هم پست مهمی دارد.

روزی که وزارت ورزش اعضای جدید هیئت مدیره استقلال را معرفی کرد، قرار نبود اصغر ملکیان رئیس هیئت مدیره باشد اما حالا در هیئت مدیره دو نفره استقلال که او و پرویز مظلومی حضور دارند، رئیس هیئت مدیره اصغر ملکیان است. او همچنین مدیر تربیت بدنی صدا و سیما هم هست و تلاش دارد تا با کمک احمد مددی و سایر مسئولان باشگاه استقلال مشکلات مالی این باشگاه را به حداقل برساند.

استقلالی‌ها البته از مسائل مالی دلخورند ولی تلاش باشگاه این است که تا پایان فصل دریافتی بازیکنان را بالا ببرد. کاری که البته به خاطر قراردادهای سنگین ابتدای فصل چندان راحت نیست.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    وزریر ورزش لنگیه وزیر ارتباطات سی میلیاد کمک بلاعوض کرده به لنگ حالا یک عضو هییت مدیره ما ریس تربیت بدنی یک سازمانه شد خبر مهم؟
  • حقگو IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    مشخص شد چرا اینهمه مجریان بیطرف هستند و نگاه رنگی ندارند
  • غضنفر US ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    خدا رو شکر پس معلوم شد چرا برنامه های صدا و سیما با یک تیم چرا زاویه دارن چرا بازی قهرمان لیگ که بازی خیلی مهمی هم هست از شبکه ۳ پخش نمیشه ولی بازی یک تیم درجه سه پخش میشه الحمدلله مدیرشبکه سه که خودی ، مدیر تربیت بدنی هم که خودی ، رئیس فدراسیون رو که هر طوری بود خودی کردن ، خدا رو شکر ارکان بالاتری هم که خودی ، فکر کنم پروژه ای چیده شده برای پرسپولیس که به فنا بره که اصلا کسی از پرسپولیس یادش نیاد ، مثل خیلی چیزهای دیگه ، مثل مرغ ، گوشت میوه ، برنج ، پول و خیلی چیزهای دیگه که به خاطرات مردم پیوست حالا هم نوبت به پرسپولیس رسید
  • اس اسی 4444 IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    اوه پس این همه جام و مدالهای رنگارنگ داخلی و بین المللی صدا و سیما بخاطر ایشون بوده واو واو واوووووو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی