نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
عکس تیمی پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس بیشترین مدت زمان صدرنشینی را در این فصل لیگ برتر در اختیار دارند.

بعد از گذشت ۲۷ هفته از لیگ بیستم پرسپولیس با ۲ امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ است و در فاصله ۳ هفته تا پایان لیگ شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

در این ۲۷ هفته ای که از بازی‌های لیگ گذشته ۶ تیم طعم صدرنشینی را چشیدند و حداقل برای یک هفته صدرنشین لیگ برتر بودند. دو تیم نساجی و شهرخودرو هر کدام به صورت مشترک در پایاین هفته اول رقابت‌ها صدرنشین بودند ولی در حال حاضر جایی در بین مدعیان ندارند.

سپاهان که جدی ترین تعقیب کننده پرسپولیس به حساب می‌آید در بین ۳ تیم بالای جدول کمترین زمان را در صدر جدول حضور داشته و این تیم در هفته‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۳ صدرنشین لیگ بود. استقلال که تقریبا رتبه سومی خود را مسجل کرده با ۵ هفته صدرنشینی در جایگاه بعدی قرار دارد.

نکته جالب در این آمار حضور گل گهر سیرجان است که در نیم فصل نخست ۶ هفته صدرنشین بود و بعد از پرسپولیس بیشترین مدت زمان صدرنشینی در اختیار این تیم بود. اما پرسپولیس که مدعی شماره یک قهرمانی به حساب می‌آید از ۲۷ هفته برگزار شده ۱۲ هفته را صدرنشین بوده و می‌تواند این رکورد را در هفته‌های باقی مانده بهتر کند؛ حتی اگر سرخ پوشان نتوانند قهرمان لیگ هم شوند رکورد بیشترین حضور در صدر جدول در اختیار آن‌ها خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    پاینده باد پرسپولیس کبیر
  • قهرمان IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    قهرمان نشدن؟؟؟؟؟؟بایدوباید هرگزنبایدنداریم پس بایدقهرمان بشیم
  • اس اس کبیر IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    خیلی ازرکوردها متعلق به پرسپلیس است.رکوردتبانی.خریدن داور.حیف ومیل بیت المال.کلاشی.هوچیگری.عربده کشی.نامردی.فرش دزدی....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی