نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش معاون حقوقی پرسپولیس به محرومیت گل‌محمدی/ از مجیدی هم شکایت کردیم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: حکمی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه یحیی گل‌محمدی صادر کرده دارای ایراد حقوقی است.

ایمان حسین پور درباره صدور حکم محرومیت یک جلسه قطعی و یک جلسه تعلیقی یحیی گل‌محمدی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مستند کمیته انضباطی برای حکم محرومیت یحیی گل‌محمدی ماده ۵۵ مقررات انضباطی است اما این ماده درباره افرادی است که کارت قرمز گرفته‌اند. به همین دلیل رای صادره رکن قضایی فدراسیون واجد ایراد است.

وی افزود: طبق ماده ۵۵، کمیته انضباطی می‌تواند برای  افرادی که کارت قرمز دریافت می‌کنند، ضمن محرومیت‌های مربوط به اخراج از زمین، برخی محرومیت‌های دیگر را هم اعمال کند. در صورتی که گل‌محمدی کارت قرمز نگرفته و این ماده شامل وی نمی‌شود. در استیناف‌خواهی خود این موضوع را هم آماده کرده‌ایم و البته خواستار صدور دستور موقت هم هستیم زیرا موازین مورد استناد برای صدور رای ایراد دارد و اگر کمیته استیناف پس از بازی با ماشین‌سازی رای را نقض کند، دیگر راه برگشتی ندارد.

معاون حقوقی پرسپولیس با اشاره به شکایت این باشگاه از فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال گفت: طبق اطلاعات موجود، فایلی که پس از بازی دربی از رختکن استقلال منتشر و در آن به نام فامیلی عیسی آل کثیر توهین می‌شود، در اینستاگرام فرهاد مجیدی استوری و از این طریق منتشر شده است. این اهانت خیلی زشت است اما انتشار آن می‌تواند معنی بدتری  نیز داشته باشد. توهین به نام خانوادگی عیسی آل کثیر ساده نیست و می تواند آثار سوءِ فرافوتبالی داشته باشد.

حسین‌پور شرف شاد اضافه کرد: استقلال به هر طریقی در دربی نتیجه گرفت و حتی سرمربی تیم پرسپولیس این موضوع را به حریف تبریک گفت اما باید این فضای نامناسب توهین و اهانت هایی که در فضای فوتبال وجود دارد، به طریقی کنترل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    اهانت به اسم و فامیل کار بسیار زشتی است مخصوصا برای کسانی که در مورد مسیله آدری جهرمی ادعای باشعوری می‌کردند. ولی شما کوتاه بیاید تمرکز تیمو با شکایت و شکایت کشی به هم نزنید هر کی هرکاری کنه نتیجه اشو زود میبینه.
    • ایمان NL ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      ببخشید به ناموستون(آذری جهرمی و سلطانی فر) توهین کردن! البته که شما تیم مردمی هستید وباید از وزیران، اختلاسگران و تروریستهای سرخ دفاع کنید :))) یه وقت زشت نباشه اسپانسر استقلال 53 میلیارد داده بهتون؟ یه وقت وزیر ارتباطات بخار اینکاراش محاکمه نشه بره پیش دست بابک زنجانی، حسین هدایتی، جهانگیری و ...
  • غضنفر US ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    از کسی که اطلاعات پرسپولیس را در اختیار ای اف سی و باشگاه النصر عربستان قرار داد تا پرسپولیس و آل کثیر محروم شود و ایرانی بودنش را زیر پا گذاشت چه انتظاری دارید اصلا مگر صدا جیرجیرکها مهم بوده تا وقتی شیر سلطان هست معلومه که جیر جیرکها در جاهای تاریک و پنهان صدای جیرجیر میدن اصل آن است که کسی جرآت عرض اندام جلوی شیر را ندارد و دیگه اینکه تا ببینی چرا طرف از آل کثیر اینقدر بدش میاد احتمالا .....
  • x IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    این وکیل جدیدمون آدم خوب و پیگیری عه، اون قبلی عه که اصلا افتضاح محض بود همه میومدن پرسپولیس رو تیکه و پاره میکردن هیچی نمیگفت.
  • اس اس کبیر IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    به نظرمن بایدازاقای فرهادمجیدی شکایت کنن.چه معنی داره جلوتیم حکومتی این طورمردانه بازی کنی که تمام ارکان فدراسیون ووزارت ورزش وکمیته انظباطی وکمیته داوران ووزیراطلاعات رااشفته بکنی همه اش تقصیرشاه فرهاده.به نظرمن اصلا اعدامش کنیدتادرس عبرتی برای دیگرمربیان باشد.
  • هوچیگر IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    شاه فرهاد شاه فرهاد.من نمیدونم کدوم شاه مرده که فرهاد شاه شده.بخدا کافیه یک بازی ببازه بازمیاد تمام کشور رو بهم میریزه که دروازه کج بود داور پنالتی نگرف وزیر گل نزدو...ماطرفداراهم الکی طرفو به اندازه گواردیولا میبریم بالا.بابا اجازه بدیم یه جامی بیاره بعدلقبش بدیم.زشته بخدا.پرسپولیس با۹بازیکن رفت فینال آسیا کسی به برانکو لقبی نداد ولی این آقا که انگار ازهمه طلبکاره با زیرآب زنی سرمربی شد و هرروزم توهم میزنه که میخوان منو بردارن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی