نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تعطیلات رونالدو و مسی
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

تابستان شده و تقریباً همه فوتبالیست‌ها مشغول استراحت هستند، هرکدام هم یک مقصد که معمولاً کنار دریا است را برای گذراندن این روزها انتخاب کرده‌اند.

زندگی فوتبالیست‌های حرفه‌ای که درآمدهای بالایی دارند با خوشگذرانی در بهترین نقاط دنیا همراه است. آنها البته فرصت کمی برای تعطیلات دارند، اما وقتی این فرصت نصیب‌شان شود به چهار گوشته دنیا سفر می‌کنند و در لوکس‌ترین نقاط تفریحی جهان به استراحت می‌پردازند. 

آنها هر کجا که می‌روند بهترین امکانات را می‌خواهند و کسانی که در صنعت گردشگری هستند همیشه دنبال این هستند که رابطه‌ای با ستاره‌های برتر ورزش و به ویژه فوتبال دنیا برقرار کنند و با مهیا کردن امکانات سفر آنها، پول هنگفتی را به دست بیاورند چون می‌دانند که فوتبالیست‌های ثروتمند برای خوشگذرانی خودشان و خانواده‌شان حاضرند هر هزینه‌ای را انجام دهند و در پول خرج کردن در این موارد اصلاً خسیس نیستند. 

لیونل مسی – ایبیزا

فوق‌ستاره آرژانتینی کلاً آدمی است که عادت به انجام کارهایی مشابه دارد و زیاد اهل تغییر و تحول نیست. این را می‌شود از انتخاب تیم او نیز فهمید، جایی که از سال ۲۰۰۱ که به تیم آکادمی بارسلونا ملحق شد تا حالا همچنان تیم خود را عوض نکرده و به تازگی نیز قراردادی ۵ ساله با این تیم بست تا خداحافظی از فوتبال را نیز با بارسلونا انجام دهد. همین اتفاق در مورد مکان مورد علاقه او برای تفریحات نیز رخ داده است و در اکثر مواقع و تقریباً همه سالهای گذشته تعطیلات خود را در مناطقی مثل فرمنترا، ایبیزا و سیتگس گذرانده است. از میان این مکان‌ها البته مسی، ایبیزا را ترجیح می‌دهد و اکثر اوقات به این منطقه خوش آب و هوا می‌رود. جولای سال ۲۰۲۰ مسی همراه با خانواده خود و هم تیمی سابقش لوئیس سوارس، یک کشتی تفریحی در این منطقه اجاره کرده بود. حضور در کنار دریای مدیترانه محیطی ایده‌آل را برای آرامش مسی و آماده‌سازی او برای فصل جدید لالیگا در هر تابستان فراهم می‌کند. 

الکسیس سانچس – ماربیا 

سانچس بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ با درخشش در تیم‌های اودینزه و بارسلونا در دنیای فوتبال مشهور شد. این ستاره شیلیایی البته به لیگ برتر انگلیس هم آمد و بازی در منچستریونایتد و آرسنال را تجربه کرد که چندان خاطره خوبی را برای او رقم نزد. بعد از این مدت او به اینتر رفت و با این تیم به قهرمانی ایتالیا رسید. اما او برای تفریح همچنان ترجیح می‌دهد که اسپانیا را انتخاب کند و به نظر می‌رسد که از بین این سه کشور، به کشور اسپانیا بیشتر علاقه‌مند است. بعد از قهرمانی آرسنال در جام حذفی سال ۲۰۱۷، سانچس به منطقه ماربیا سفر کرد و یک کشتی تفریحی را اجاره کرده بود که در آن افراد زیادی حضور داشتند، از جمله سگ‌های معروف او که همیشه در عکس‌ها کنارش هستند. ماربیا در جنوب اسپانیا قرار دارد، شهری که سال‌هاست مقصدی جذاب برای گردشگران به حساب می‌آید. ماربیا برای سواحل و زندگی شبانه‌ای که دارد مشهور شده و البته همه نوع امکانات تفریحی که یک فوتبالیست درجه یک جهان را راضی کند را نیز در خود دارد. 

کریستیانو رونالدو – فرنچ ریویه‌را 

کریستیانو رونالدو که بعد از سال‌ها درخشش در رئال مادرید، تصمیم به جدایی از این تیم و رفتن به اسپانیا گفت، مثل الکسیس سانچس ترجیح می‌دهد که تعطیلات خود و استراحت خود را کنار ساحل بگذراند. در سال‌های گذشته فوق ستاره پرتغالی اغلب به لاس‌وگاس در آمریکا می‌رفت. اما حالا چند سالی است که ترجیح می‌دهد برای تفریح و استراحت بعد از پایان هر فصل به نقاطعی دیگر برود. روزنامه انگلیسی مترو در گزارشی در این مورد نوشت که ستاره ۳۶ ساله پرتغالی و نامزدش جورجینا رودریگس، تابستان خود را در یک کشتی تفریحی فوق‌العاده مجلل در منطقه فرنچ ریویرا گذرانده‌اند که البته چهار فرزند خودشان را نیز در کنارشان داشته‌اند. نام دیگر این منطقه هم کوت‌دازور است که در جنوب فرانسه و سواحل مدیترانه زیبایی‌های فوق‌العاده‌ای همراه با امکانات عالی برای تفریح دارد. تعجیب ندارد که فوق ستاره‌ای مثل رونالدو به دنبال آن باشد که در بهترین سواحل دنیا به تفریح بپردازد.

وین رونی – یونان 

در سال ۲۰۱۷ وین رونی برای تعطیلات تابستان همراه با همسرش کالین و دو پسرشان به منطقه باربادوس رفت. او در این سفر پدر و مادر همسر خود را نیز به همراه داشت و عکس‌های زیادی از آنها در آن سفر منتشر شد. چند هفته بعد، وین و کالین، ترجیح دادند دو نفری به منطقه‌ای آرام بروند و برای این کار منطقه میکونوس در یونان را انتخاب کردند. میکونوس یکی از زیباترین و البته گران‌ترین نقاط تفریحی جهان به حساب می‌آید. البته وین و همسرش به اینجا هم راضی نشدند و یک هفته بعد از آن به دریاچه کومو در ایتالیا رفتند که در آنجا در مراسم ازدواج کریس اسمالینگ بازیکن سابق منچستریونایتد هم شرکت کردند. رونی البته معمولاً در اکثر سالهای اخیر به یونان و منطقه میکونوس سفر کرده و آنجا را مکانی ایده‌آل برای استراحت و آرامش خود و خانواده‌اش می‌داند. 


دله الی، گریلیش، سانچو، مدیسون – ایبیزا 

در سال ۲۰۲۰، بعد از اینکه کمی از شرایط حاد ویروس کرونا کاسته شد ستاره‌های انگلیسی مثل دله الی، جک گریلیش، جیدن سانچو و جیمز مدیرسون ترجیح دادند که به ایبیزا بروند و در آنجا به تفریح بپردازند. الی ستاره تاتنهام گریلیش ستاره استون‌ویلا و تیم ملی انگلیس عکس‌هایی را از خود منتشر کردند که در آن به تفریح و خوردن نوشیدنی‌های مختلف و البته غیرالکلی به گفته خودشان می‌پرداختند. سانچو هم به طور جداگانه به این منطقه سفر کرده و عکس‌های زیادی از او در یک کشتی تفریحی مجلل همراه با چند نفر دیگر منتشر شد. سانچو که خرید جدید منچستریونایتد است، تابستان امسال هم به این منطقه رفته و برای اینکه آمادگی خود را بعد از جام ملت‌های اروپا نیز حفظ کند، هر روز ورزش می‌کند و در طول سفر از آمادگی بدنی خود غافل نیست. 

رونالدو برزیلی – اسپانیا 

اسطوره برزیلی فوتبال جهان که سابقه بازی در هر دو تیم بارسلونا و رئال‌مادرید را دارد، ترجیح می‌دهد که با نامزد خود سلینا لاکس در کشتی تفریحی در اسپانیا باشد و از آفتاب این کشور لذت ببرد. آنها منطقه فورمنترا که یکی از کوچکترین جزایر کشور اسپانیا به حساب می‌آید را برای این منظور انتخاب کرده‌اند. رونالدو که در سال ۲۰۱۱ از فوتبال خداحافظی کرد و اضافه وزن شدیدی نیز پیدا کرده بود، این بار با عکس‌هایی که از او منتشر شد نشان داد که شرایط سلامتی خود را تا حد زیادی به دست آورده چون بدن او به مراتب لاغرتر و آماده‌تر از قبل به نظر می‌رسید. او گفته مدتی است که رژیم غذایی سفت و سختی را زیر نظر پزشک در پیش گرفته و حتی هنگام تعطیلات نیز از این رژیم غذایی دست نمی‌کشد. 

جان تری – پرتغال 

ستاره سابق تیم ملی انگلیس و چلسی، معمولاً دبی را به عنوان مقصد تفریحی خود انتخاب می‌کرد اما امسال، دبی خیلی گرم است و جی‌تی و همسرش تونی ترجیح داده‌اند به پرتغال بروند. آنها با یک هواپیمای اختصاصی به منطقه الگاوره در پرتغال رفته‌اند و ظاهرا برای این سفر مجوزهای لازم را هم گرفته‌اند تا در مورد پروتکل‌های مربوط به کرونا دچار مشکل نشوند. این زوج، هر روز ورزش می‌کنند و در دوران تفریح نیز از ورزش روزانه و رژیم غذایی سلامت خود دست برنمی‌دارند و حتی در بهترین رستوران‌های سواحل الگاوره نیز مراقب غذاهایی که می‌خورند هستند. 

دریا، مقصد ایده‌آل

گرچه هرکدام از این ستاره های فوتبال ترجیح می‌دهند در نقطه‌ای از جهان به تفریح و استراحت بپردازند اما به نظر می‌رسد که تفریح در کنار سواحل دریا و به ویژه در کشتی‌های تفریحی اختصاصی، سلیقه مشترک اکثر آنها به حساب می‌آید. از فرانسه تا اسپانیا و پرتغال، ستاره مشهور فوتبال در کنار دریا به آرامش می‌رسند و از جنجالهای روزانه خودشان را دور می‌کنند تا بتوانند برای شروع یک فصل جدید و پرهیاهو به آرامش برسند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی