نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حمله معاون باشگاه استقلال به عضو سابق هیئت‌مدیره/ چرا رادیو ورزش با شما مصاحبه کرد؟/ بهتر است سکوت کنی!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: حجت نظری عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال چه دستاوردی برای این باشگاه داشته است که امروز در نقش منتقد ظاهر شده است؟!

 ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های حجت نظری عضو پیشین هیئت مدیره این باشگاه در رادیو ورزش علیه کادر مدیریتی استقلال گفت: شما در انتخابات شورای شهر رد صلاحیت شدید و حالا با دور ماندن از صندلی‌های سیاسی که به شما اعتبار بخشیده بودند، گویا پیش از پایان کار شورای شهر تهران، وقت زیادی برای اظهارنظر کردن درباره استقلال و رصد فعالیت‌های باشگاه دارید. ای کاش در دوران حضور خود در باشگاه نیز چنین رویکردی را دنبال می‌کردید و بیش از آنکه به دنبال توطئه‌چینی، انتخاب نیروهای مختلف در تمامی سمت‌های باشگاه برای نفوذ به باشگاه و موضوعاتی از این دست باشید، یک مقدار از بار روی دوش باشگاه را بر می‌داشتید.

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده درباره ورزشگاه امام رضا (ع) افزود: اگر شما دلسوز باشگاه استقلال بودید، چرا به دنبال فریب باشگاه بودید تا مجموعه ورزشی امام رضا (ع) از باشگاه پس گرفته شود و محلی که امید نوباوگان، نونهالان، نوجوانان و جوانان فوتبال ایران است را، نابود کنید؟ دروغ‌های شما در ماجرای آکادمی تا آنجا پیش رفت که حتی بخشی از زمین چمن مجموعه را نیز دوستان شما جمع کردند و بردند و اگر ورود به موقع باشگاه نبود، اکنون مجموعه امام رضا (ع) حتی زمین چمن نیز نداشت. این مجموعه پایگاه بازیکن‌سازی باشگاه استقلال است و نتایج درخشانی در این مجموعه با تلاش و زحمات کادر فنی، بازیکنان و حمایت‌های مدیرعامل به دست آمد و شما به دنبال نابودی آن بودید، چرا که عقده‌ها و خواسته‌های شخصی را در کارهای اجرایی باشگاه وارد می‌کردید.

معاون اجرایی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: برای من جای تعجب دارد که چرا رادیو ورزش از شما به‌عنوان سخنگوی باشگاه دعوت به حضور روی خط برنامه کرده است. به عقیده بنده بهتر است شما با کارنامه‌ای که به جا گذاشته‌اید، سکوت کنید و در مسائل مربوط به استقلال دخالت نکنید.

فریادشیران با انتقاد از عملکرد نظری در دوران حضورش در استقلال، تصریح کرد: شما در مدت زمان حضور در استقلال به‌عنوان عضو هیئت مدیره چه دستاوردی داشتید؟ شما باید پاسخگوی مشکلات استقلال باشید، اما حالا که نزدیک به یک ماه است از باشگاه جدا شده‌اید، به‌عنوان مخالف و منتقد صحبت می‌کنید؟ در تمام مدت حضور در استقلال به دنبال تحمیل دوستان خود در عناوین مختلف بودید و البته که حاشیه‌های زیادی برای استقلال ساختید و در کشور عربستان و در جریان لیگ قهرمانان آسیا باعث خشم و ناراحتی سرمربی محترم تیم نیز شدید.

وی در پایان گفت: آقای نظری! به عنوان کلام پایانی به یاد داشته باشید، برنده این فضاسازی‌ها و صحبت‌ها، قطعاً شما نخواهید بود، اما مطمئناً استقلال از حضور شما و رفتار شما بعد از جدایی از باشگاه صدمه‌های زیادی دیده است و خواهد دید.

بیشتر بخوانید:

غلامپور: باید در گینس ثبت شود که سرمربی استقلال به جای مدیر باشگاه پاداش می‌دهد/ بعد از کنار گذاشتن دایی حالا دنبال برکناری مجیدی هستند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    یک برد شانسی آوردن، توهم بهشان دست داده و الان دارن بهم می پرن
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    استاد احتمالا حالا حالا وقت داری برای هوچی گری!خیلی زود شروع کردی برای .......گیری!یادت بیاد چقدر اب میبردی برا مایلی که یوقت استاد بی اب نمونه !حالا پشت میز نشین شدی وهمه شدن بد.
  • رضا IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    آقا فرافکنی نکن.اگر حرفی داری جواب مجیدی را بده که خودت و رییست کرد سکه یک پول.
  • فرشاد IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    مگر دستاور خود تو در آکادمی باشگاه چیزی جز فساد و زدو بند بوده که از ایشان دستاورد میخوای
  • شمسعلی. AE ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    این باشگاه با اصالت چه شیر تو شیریه
    • مهرداد ..سعادت آباد IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      بله یقینا این نیم با اصالته که چهل ساله دارتد براش توطئه میکنند ولی باز هم سرپاست ولی تیمی رو میشناسم به رغم تمام حمایتها و پولها سجده بقا به جا آورد و با زور میخوان براش اصالت بخرند با اسنپ و قوانین مت درآوردی ولی اصالت خریدنی نیست
    • مردم تاج سرنگون کردند US ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      باید دید مردم چه کردند ؟
  • مجهول الهویه IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    نفرمایید جناب فریادشیران. چه کارنامه ای بالاتر و وزین تر و مفیدتر از اختراع طعنه "جام اسنپی". اینهمه به کارتون اومد. ناسپاس نباشید.
  • لنگ خاص IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    این داداشمون هم که فقط حمله میکنه
  • علی IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    دعوا نکنید به همتون میرسه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی