نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
فرهاد مجیدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام رسمی کانال رسمی باشگاه استقلال سرمربی و دستیاران این تیم در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان شرکت نمی‌کنند.

پیرو مصاحبه‌های تند سرمربی و بازیکنان تیم استقلال در حاشیه تمرین عصر روز یکشنبه بیست و هفتم تیرماه کانال رسمی باشگاه استقلال درباره برنامه نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان اعلام کرد فرهاد مجیدی و هیچ یک از دستیارانش در نشست خبری شرکت می‌کنند و دلیل این موضوع را شرایط فعلی باشگاه عنوان کردند.

در همین باره با برخی از مسئولان سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات تماس گرفتیم تا در این باره بپرسیم که چه اتفاقی قرار است رخ بدهد. یکی از نزدیکان به سازمان لیگ در این باره به خبرورزشی گفت: قطعاً فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم استقلال از این بابت جریمه خواهد شد، اما میزان جریمه هنوز از سوی هیئت‌رئیسه سازمان تصویب نشده است و به محض تعیین آن را اعلام می‌کنند. حضور سرمربی در نشست خبری قبل و بعد از بازی به اندازه‌ای مهم است که تنها یک دلیل برای عدم حضور در این نشست‌های خبری قابل توجیه است و آن سکته قلبی سرمربی است. در غیر اینصورت سرمربی تحت هر شرایط روحی و جسمی باید در نشست خبری حضور پیدا کند. این گفته مدرسان فیفاست و مشخص می‌کند که حضور سرمربیان در کنفرانس‌های خبری قبل و بعد از بازی تا چه اندازه اهمیت دارد.

طبق اعلام سازمان لیگ قرار است از این پس برای سرمربیان که در نشست خبری حضور پیدا نکنند جریمه سنگین نقدی در نظر گرفته شود و با تکرار این غیبت‌ها این جرایم به صورت تصاعدی افزایش پیدا کند.

فرهاد مجیدی باید ساعت ۱۷ امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در سازمان لیگ شرکت می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    امیدوارم ک این اتفاق بیافته امیدوارم این ادم کثیف و قانون گریز جریمه بشه با این حال ک فدراسیون کیسه کشه و احتمال هست جریمه ای بزنن ک بجای فرهاد بچه اش پرداختش کنه در این حد
  • صمدقلی CZ ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    یکجوری حرف می زنید که انگار ما همین امروز به دنیا اومدیم دارید در مورد کسی حرف می زنید که مامور نظامی این مملکت را مورد هتک حیثیت قرار داد و با افتخار فیلمش را پخش کرد و کسی جرات نکرد بگوید بالای چشمت ابرو است . ایشون به وزیر امنیتی مملکت فحاشی کرد کسی جرات نکرد بهش بگوید تو . حالا ایشون را از جریمه سازمان لیگ می ترسونی . کاری نکینید بهتون بخندند . ایشون خدا را بنده نیست و به زمین و زمان تعرض می کند .
  • الدوچرخه چی IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    از قدیم گفتن پیرزن را از چیز ضخیم میترسونید!خاله فرناز رو از جریمه!اینقدر صدقه سر دریافت ارز۴۲۰۰ پول زیاد هست که میلیارد میلیارد پاداش برای بازیکنان کیسه خرج میشه .اونم بازیکنانی که سنگین ترین قراردها را نسبت به کل تیمهای لیگ بسته اند!این جریمه ها برای فرناز ودارودسته اش هیچی بحساب نمیاد .حالا خوبه یک دهه ست کیسه هیچ رقمه درامدی هم نداشته . حساب کنید اگه مثل سرورش پرسپولیس این همه قهرمانی وجام داشت با پاداشها واون ارزهای ۴۲۰۰ که فرناز گرفت و ازاد فروخت الان کیسه به اندازه ی رئال مادرید درامدزایی داشت!
  • مصطفی US ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    خدایی کیف میکنم وقتی میبینم فرهاد مجیدی تا این حد لنگی رو میسوزنه بسوزید لنگی ها بسوزید
    • کیسه کش IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      اگه منظورت همین پنالتی هاس که پرسپولیس توپنالتی همیشه باخته چون مث شما شانس ازاونجاش نداره به قشقایی.دوبار به کیسه به سپاهان.به خیلی تیم ها. که پس شماروچن نفر میسوزونه .برانکو کالدرون یحیی .ایمون زائد. ۹تاجام اخیر.گلات ..کدومش
  • ناشناس IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    خبر ورزشی از ریز و درشت اخبار مربوط به باشگاه استقلال برای ایجاد حاشیه استفاده می کنی پیشنهاد می کنم بعنوان یک رسانه متعادل تر رفتار کن تا مخاطب بیشتری جذب کنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی