نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اسماعیل حلالی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس به خبرورزشی گفت: نمی‌دانم موضوع پاداش‌ها چقدر درست است ولی حتی اگر سند اصفهان را هم به نام بازیکنان ماشین سازی کنند پرسپولیس باید این تیم را ببرد.

با اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم بعد از شکست در دربی و ادامه لیگ گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

قبول دارید پرسپولیس در دربی آن تیم همیشگی نبود؟

بله کاملا موافقم. البته من پیشبینی می‌کردم به دلیل حساسیت بالای بازی در جام حذفی دو تیم محتاط بازی کنند.پرسپولیس به نظرم روز خوبی نداشت و ترسو بازی کرد. اگر نمایشی که در لیگ از پرسپولیس دیده بودیم را در دربی می‌دیدیم راحت برنده بازی بودیم و اصلا کار به وقت اضافه و ضربات پنالتی نمی‌کشید. بازی کاملا بدون موقعیت و کسل کننده بود و کیفیت بالایی نداشت. در ضربات پنالتی هم شانس دخیل است و به هرحال شرایط طوری رقم خورد که استقلال برنده دربی شود.

نحوه شادی استقلالی‌ها به نحوی بود که خیلی‌ها تعجب کردند. نظر شما چیست؟

خب آن‌ها در سال‌های اخیر نتوانستند پرسپولیس را ببرند. استقلال در چند سال اخیر دوبار در دربی برنده شده که در ضربات پنالتی این اتفاق افتاد و آن‌ها نتوانستند در جریان بازی برنده شوند. به نظرم خودشان هم باور نمی‌کردند بتوانند پرسپولیس را شکست دهند و این شادی‌های عجیب و غریب به دلیل همین موضوع بود.

هواداران پرسپولیس بعد از باخت در دربی نگران ادامه لیگ هستند. به نظر شما این شکست تاثیری در روند خوب پرسپولیس در لیگ ایجاد خواهد کرد؟

من فکر نمی‌کنم به این شکل باشد. پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی باکیفیت و باتجربه ای دارد و آن‌ها می‌دانند در این مواقع اوضاع را چطور مدیریت کند و روحیه از دست رفته را به تیم برگردانند. بچه‌ها باید همه تمرکزشان را روی ۳ دیدار باقی مانده بگذارند تا صدرنشینی از دست نرود.

طی روزهای اخیر شایعه شد سپاهان برای متوقف کردن پرسپولیس قصد دارد پاداش خوبی به بازیکنان ماشین سازی دهد. هرچند خود سپاهانی‌ها این موضوع را تکذیب کردند. 

متاسفم که ماشین سازی سقوط کرد ولی کیفیت فنی پرسپولیس به مراتب بالاتر از این تیم است و من فکر نمی‌کنم تیم ما مشکلی برای بردن ماشین سازی داشته باشد. نمی‌دانم موضوع پاداش‌ها چقدر درست است ولی حتی اگر سند اصفهان را هم به نام بازیکنان ماشین سازی کنند پرسپولیس باید این تیم را ببرد. پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است و به حواشی نباید کاری داشته باشد. مطمئنم بچه‌ها با تمام وجود ۳ دیدار باقی مانده را بازی خواهند کرد و با کسب ۹ امتیاز قهرمانی خود را قطعی خواهند کرد.

بعد از دربی به دلیل آنچه توهین نژادی به محمدحسین کنعانی‌زادگان اعلام شد باشگاه پرسپولیس از ارسلان مطهری شکایت کرد. نظر شما چیست؟

مگر ارسلان مطهری چه کاری انجام داد؟

در فضای مجازی گویش کنعانی زادگان را مسخره کرد...

واقعا نمی‌دانم چه بگویم. مگر فوتبال چقدر ارزش دارد که به نژاد یا گویش یک نفر توهین شود. فکر می‌کنم خود مطهری هم بچه شهرستان باشد ولی نمی‌دانم چرا چنین کاری انجام داد. به هرحال اگر توهینی انجام شده باید این بازیکن را محروم و جریمه کنند تا دیگر به خودش اجازه ندهد به کسی توهین کند.

قضاوت فغانی در دربی چطور بود؟

به نظرم بسیار خوب داوری کرد و مشکلی نداشت. خیلی‌ها می‌گویند باید به مطهری کارت قرمز نشان می‌داد ولی فکر می‌کنم خطای شدید نبود و کارت زرد کفایت می‌کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    یه جوری میگی مطهری انگار نه انگار همین مطهری سه گل با لباس استقلال و یک گل با لباس نفت تهران به پیروزی زده
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      صفر ایرانپاک ۷ تا گل به الدوچرخه زده ، ایمون زائد ۱۰ ثانیه لمس توپ و زدن ۳ گل در ۱۰ دقیقه
    • صیادسلیمی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      این کیسه کیش خیلی حقیرندتوهم میزنن بچه ۶ساله هم فهمیددستور بود پرسپولیس مردانگی کنه کیسه کش رانبره وگرنه همه ایران میدونن ذخیره های پرسپولیس هم میتونستن ۶تا به کیسه گل بزنن مرام پرسپولیس کبیر همینه به ضعیفا روحیه میده آخه فرزانه جون گناه داره
    • ایمان IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      سپاهان به تیم رقیب پاداش میده، لنگ به کمیته داوران. برای همین تو 8 بازی اخیر 11 امتیاز از داوری گرفتن! خوب بیشرف دربی رفت و برگشت اگه داور دخالت نکرده بود که دقایق ابتدایی هر دوبازی گل خورده بودید و با خط حمله استقلال سوراخ میشدید! دربی حذفی چون داور خودی نبود و گوش به فرمان آقایان، یحی 120 دقیقه اتوبوس چیده بود و دلش به ضد حمله خوش بود، وقتهای اضافه هم که بازیکناتون سینه خیز میرفتن تا کار به پنالتی بکشه. 120 دقیقه یک شوت در چارچوب نداشتید یک کرنر هم نداشتید
    • مجید IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      خوب که چی این مطهری 4تا گل زده بخاطر چهار تا گلی که زده باید شعور خانوادگیش نشان بدهد با تمام وجودم از این آدم نفرت دارم فقط بخاطری که کنعانی زدگان را بخاطر ضعف زبانش را تمسخر گرفت مردک شغال اگر بدترین حرف ها را می‌زد واسم مهم نبود ولی از نقطع صعف دیگران نباید استفاده می‌کرد امیدوارم مطهری هم مثله پادوانی شود بازی بعدی بتوانیم به بهتراین شکل برایش کری بخونم مردک منفور
    • نادر IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      هنوز داری می سوزی که نمیتونی اسم سرورت پرسپولیس رو به زبون بیاری
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    با 4 امتیازی که به پرسپولیس در بازی با مس رفسنجان و گل گهر هدیه شد اون هم در کورس قهرمانی با سپاهان، تکلیف قهرمانی جعلی پرسپولیس تثبیت شد. تا اینجای فصل 21 امتیاز مهندسی شده تقدیم پرسپولیسی ها شده که با این 21 امتیاز قهرمان جعلی لیگ میشن. اگه همین دو بازی آخر هم در نظر بگیریم و یک امتیاز سپاهان به خاطر گل آفساید ازش کم کنیم سپاهان الان با 55 امتیاز اول بود و پرسپولیس با 54 امتیاز دوم. اصلا بازی با ماشین سازی ته جدولی و سقوط که دیگه کاری نداره اینهمه هوچی گری می کنید. مگه قراره اصفهان رو به نامشون بزنن. مثلا اگه اصفهان رو به نامشون بزنن قدرت ماشین سازی ته جدولی 1000 برابر میشه؟ دست از این هوچی گری بردارید. پرسپولیس با داوری تا اینجا تونسته صدر جدول باشه
    • ... IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      تو خسته نمیشی انقدر رو این موضوع آزاداسلامی غلط پافشاری میکنی. خب دربی رو که بردید الحمولله نصف مشکلت حل شد یه جور دیگه خودتو راضی و قانع کن حرف بیربط چرا میزنی.
    • کیسه سوز IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      خسته نشدی کیسه کش از اینهمه توهم و خزعبلات،؟؟؟؟؟ با متر و معیار تو اگه بازیای کیسه منفور رو بخایم بررسی کنیم که کیسه باید برگرده به جایگاهی که بهش تعلق داره ینی همون دسته سه........ در مورد مطهری هم خداییش اون مقصر نیس،،آدم یه چیزارو توی خونواده یاد میگیره،خب بنده خدا خونواده نداشته که یادش بدن،،،خیلی بهش سخت نگیرید.....
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      نوید مظفری: در این صحنه دو بازیکن سپاهان در مسیر توپ قرار دارند و گل مردود است. حسین عسگری: به نظر من این صحنه آفساید است چون اگرچه بازیکن ضربه نزده اما در مسیر حضور داشته و حتی یکی تلاش کرد که به توپ ضربه بزند. رسول فروغی: در این صحنه سه بازیکن در منطقه آفساید قرار دارند و دو تا می‌توانند در توپ اثر بگذارند که یکی تلاش می‌کند به توپ ضربه بزند و آفساید است. بابک داوری: بازیکن سپاهان که گل را به ثمر رساند موقع ضربه به توپ توسط همدسته در وضعیت آفساید بوده و گل مردود می‌باشد. نوذر رودنیل: گل کاملا آفساید است و داور باید این گل را مردود اعلام می‌کرد. حیدر سلیمانی: بازیکن سپاهان کاملا جلوتر از آخرین بازیکن پیکان بود و این مصداق آفساید است . داوران سپاهان را در کورس قهرماتی نگه داشتند
    • ... IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      موضوع اساساً غلط.
    • پرسپولیس قهرمان IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      دوست نا گرامی چند دلیل منطقی و از روی آمار میارم که پرسپولیس بهتره. اولا تعداد بازیکن های پرسپولیس در تیم ملی بیشتر از بقیه تیم هاست. دوما رتبه پرسپولیس در جهان ۹۳ هست و استقلال ۲۱۸ سپاهان هم که نا پیداست. سوما در سال های اخیر پرسپولیس دوبار رفته فینال آسیا ولی بقیه تیم ها خیلی زود در آسیا حذف شدن. همه این هایی که گفتمو میتونی سرچ کنی و بفهمی. از سپاهان هم نگو که کارنامه سیاهی داره از سرباز احمدی تا حمله به اتوبوس و بازی نکردن و رفتن در رختکن...
  • افشين فرشچي IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    مرد مومن يك چيزي بگو كه بگنجه!! استقلال با تمام اوضاع اسفبار در زمان بابا مسعودتان، هنوز در تعداد برد، جام حذفي، حضور در آسيا و از همه مهمتر، چيزي كه هرگز به آن نخواهيد رسيد يعني ( 2 بارقهــــــرماني در آسيا ) و ... از شما جلو است، آنوقت جنابعالي ترهات افاضه مي فرماييد؟! مثل دروازه بان گاگول‌تان جناب قليچ افاضه نفرما كه رسواي خاص و عام مي شويد!
    • شاهرخ US ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      خخخخخخح دمت گرم کلی خندیدم قهرمان اسیا نگو بابا برو تحقیق کن چند تیم بودن و چه تیمای بعد بیا صحبت اسیا کن الان بیا جز 4تبم بعد حرف میزنیم تو لیگ خودمون رنگ جام ندیدید چند ساله الان چند چندیم
  • کامی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    به عنوانه یه هواداره استقلال واقعا متاسفم از این شادیه بعد از برد.اخه بردن لنگ توپنالتی این همممممممهههههه خوشحالی داره .با این کارا شخصیته تیمیه استقلالو کوچیک میکنین از او طرف پرسپولیسو گندش میکنین.
    • علی احمدی IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      داداش بردن همین بقول خودت کوچولو شده رویاتون بدبخت
  • مهری IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    مطهری اصلا هویتی ندارد که معلوم شود تهرانی است یا شهرستانی چون ایشان یک بچه پرورشگاهی است. وزیرنظر خانواده بزرگ نشده است. وتربیت خانوادگی واصالت ندارد. وکارهای که میکند طبیعی است بیشتر کارهایش شبی بچه های پیش فعال است مثلا آوردن گیتاردرورزشگاه که چه شود مثل دختران که عروسک دوران کودکی خودرا به دانشگاه میبرند. حتما این بچه پرورشگاهی شبها هم باگیتارش میخوابد. بهدهرحال بایداورادرک کرد تاشاید درآینده بزرگ شود. درپایان باعرض معذرت ازبچه های پرورشگاهی قصدتوهین نداشته وندارم. فقط جهت اطلاع گفتم.
    • بی مهری IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      بچه های پرورشگاهی با قلب های آبی که زیر نظر و بدون تربیت پدر و مادر خود بزرگ شده‌اند اگر از همتایان خود در سایر تیم ها در شعور و معرفت بیشتری نداشته باشند ، شعور کمتری هم ندارند ، چه بسا می شود در پرورشگاه بزرگ شد و به موفقیت رسید و چه بسیارند فرزندانی که در این سرزمین تحت نظر پدر و مادران خود به اشراری در سطوح مختلف جامعه تبدیل شده اند که به دور از رفتاری در شان جایگاه و شخصیت خود در استفاده از انواع الفاظ زشت در صحبت های روزانه خود هیچ خوف و خجالتی ندارند و...
    • علی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      آفرین بر مطهری ...بازیکن متعصب و وفادار به باشگاه بزرگ استقلال این حرفهای بیخود هیچ تاثیری در ارادت ما نسبت به شما نخواهد داشت. اینها یه عمر در کابوس ۴ باخت متوالی و دو ستاره استقلال خواهند ماند. گیرم ۴ بار هم قهرمان شده باشند
    • علی US ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      آنچه که شما گفتی بیشتر شبیه عقده گشایی بود تا واقعیت. مطهری یک بازیکن با کیفیت و با اخلاق بوده و هست. خیلی دوست دارم بدونم شمایی که به مطهری هزار انگ میچسبونی در مورد موجودی مثل کنعانی زادگان که به هوادارا تیم مقابل فحاشی میکنه نظرت چیه؟
    • محمد IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      اگر مطهری بچه پرورشگاهی بازیکنای لنگ بچه کجات که این همه شخصت دارن و تربیتشون خوبه
  • امير IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    تو الان داري به شهرستاني ها توهين ميكني،چون اصلا ربطي به گويش نداشت.دوما شما بهتره به مسائل خانوادگي خودت بپردازي،شيث و ميندازي خونه همش بيروني،خيلي ازت شاكيه
  • مجهول الهویه IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    نه دیگه جناب حلالی توهین نژادی و قومی رو فقط ال کثیر انجام داد و به جماعت مظلوم چشم بادامی توهین کرد. به این آقا باید مدال شجاعت بدن بخاطر مسخره گویش یک قوم.
    • لنگ خاص IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      مطهری کار خیلی اشتباهی کردکه اون کار رو کردودراین مورد بحثی نیست وباید معذرت خواهی کند وباهاش برخورد بشه،ولی چرا در مورد حرکات دلقک گونه وفحاشی همین جناب کنعانی به استقلالی هاو حرکت زشت آل کثیر چیزی نمیگی،مگر کل استقلالی ها بقول شما درمحروم کردنش نقش داشتند،شما که فقط یک طرفه وبنفع تیم خودتان مسائل رو میبینی
  • گرگانی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    مثل هنیشه اخر فصل هوادارای ارتش تاس رو می‌فرستیم سراغ بهانه ه خاله زنکی. فصل گفتم اگه پرسپولیس قهرمان نشه از چهار طبقه خودمو ميندازم پایین چقد خوش خیال هستن اونیکه فک میکنه پرس قهرمان نمیشه. پرسپولیس ماشبن و چهار چرخ و میزنه و قبل بازی اخر قهرمانی رو مسجل میکنه ولی کیسه قهرمان حذفی نمیشه حالا ببینین لب خند جعلی رو لب کیسه کشا چقد طول میکشه ولی ما با قهرمانی پنجم حماسه بزرگ خلق میکنم که صد سال دیگه هم هیچ تیمی نمیتونه حلق کنه .
    • فرهاد IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      گرگانی تورابه چه فوتبال اصلاتاحالاتوپ روازنزدیک دیدی؟؟؟ توبرو یابو سواریتابکن ازکورس پاییزه عقب نمونی
    • فرشاد IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      حالاکه فعالا حسرت قهرمانی اسیابراتونداره 100ساله میشه خخخخخ قهرمانی اسنپی چیمیگی قبل دوره سلطانی فرکجاجدول بودید؟؟؟همش استقلال و سپاهان توکورس بودنداصلاتواسیاتیمی به اسم پرسپولیس میشناختند؟؟؟هنوزبایدنون بخورید
    • علی احمدی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      فرشاد وفرهاد دواسم شبیه وهم وزن هم ولی هردو خالی از شعور شخصیت ،چون گفتن تا مرد سخن نگفته باشد ،،،،عیب وهنرش نهفته باسد پس دهنتون رو ببندید
    • پرسپولیس قهرمان IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      آقا فرشاد از زمان مغول ها و پنجاه شصت سال پیش حرف نزن که. حال رو دریاب. شما تو آرزوی برد یه نیم نهایی و یک هشتم در آسیا موندین.دوست نا گرامی چند دلیل منطقی و از روی آمار میارم که پرسپولیس بهتره. اولا تعداد بازیکن های پرسپولیس در تیم ملی بیشتر از بقیه تیم هاست. دوما رتبه پرسپولیس در جهان ۹۳ هست و استقلال ۲۱۸ سپاهان هم که نا پیداست. سوما در سال های اخیر پرسپولیس دوبار رفته فینال آسیا ولی بقیه تیم ها خیلی زود در آسیا حذف شدن. همه این هایی که گفتمو میتونی سرچ کنی و بفهمی. از سپاهان هم نگو که کارنامه سیاهی داره از سرباز احمدی تا حمله به اتوبوس و بازی نکردن و رفتن در رختکن...
    • گرگانی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      تو عمرت گرگان امدی چرت و پرت میگی شهر ما همه فوتبالی ات استان ما با افتخار هفتاد درصد فوتبالی ها پرسپولیسی ان و سی درصد استقلالی به کوری چشم خیلیا .تو عمرت گرگان نیامدی تنها اطلاعات از استان گلستان سردار آزمون هست اونم مال قسمت ترکمن نشینه گنبد هست همون ترکمن ها هم پر پرسپولیسی استقلالی هست قابل توجه بگم شمال خانه اول پرسپولیس هست امدی شمال بپرس از جوانا ببینی چقد پرسپدلیس هودار اینحا داره .با این مغز کوچیکت بیشتر بدرد سبزی پاک کردن میخوری تا کارشناسی فوتبال
    • پاسخ فرشاد IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      حالا حالا با همون قهرمانی چهار جانبه سی چهل سال قبل تون خوش باشین .وقتی هوذار تیمی واسه کری مجبور هست برگرده به سی چهل سال قبل بدونین تیمش هیلی وقته گند زده. ببینم اون قهرمانی سی سال قبل تون تا کی خوشحال نگه می‌داره شما .شواهد نشون میده هیجی تاثیری روی شما نداره روز به روز کیسه کشا افسرده تر میشن این برد هم ارزش یه آب نبات چوبی داره که به بچه ای میدن که داره گریه میکنه
  • صادق باوی US ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    به مطهری به عنوان یک فو تبا لیست نمی شه حساب کرد آون از کارته بازیش واین هم مسخره کردن گویش دیگران تربیت این بابا از خانواده بر می گردد. عقده سراسر وجود ش را گرفته
  • حجازي IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    همه ميدونن تيم حكومتي پرسپوليس چطوري ميبره بازياشو
    • 4444 IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      لنگ دو بازی بدون ضربه در چهار چوب. اینا اگر داوری و وزیر رو نداشتن هنوز هم باید برای بقا سجده شکر میرفتن
  • Ss IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    کی حذفتون کرد ؟سرورتون
  • عاشق لنگ IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    هواداران لنگ ، بعد از رفتن بابامسعود و مامان آذر و از فصل بعد معلوم میشه چقدر قهرمان هستید ، تو هر بازی ای که داور باوجدان بود سریع بادتون خوابید ، حیف که خبرورزشی خودش لنگیه وگرنه یک مقایسه بین اشتباهات داوری !!! نشان میده چقدر امتیاز ناحق برای لنگ واریز شده
  • Kh0srov khan perspolisi IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    آقای مافیای فوتبال ایران که یک انشا برای خودت نوشتی اگه ساکت باشی کسی نمیگه لالی لطفا خاموش باش
  • سعید IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    سلام. ببینید چطور دو تیم خوب و دوست داشتنی و هواداران با معرفت و با مرام دو تیم را به جان هم میاندازند. حالا چند نفر در دوتیم اشتباه کرده باشند باید بقیه بازیکنان خوب چوبش را بخورند. هر دوتیم خوبند. زنده باد تیم فجر شهید سپاسی که به امید خدا امشب جشن پیروزی و ورود به لیگ را بگیرد
  • حمید IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    انسان ،در چند چیز دخیل نبوده و نبایستی بابت آن ،مورد سرزنش قرار گیرد.مثل جنسیت ،شکل ،لهجه،و.... ،پس مورد تمسخر قرار دادن خصوصیات انتصابی، اوج بی فرهنگی است. مراقب باشیم .
  • مسعود IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    مطمئن باشید اگه پرسپولیس می تونست تهاجمی بازی می کرد اتفاقا یحیی گلمحمدی با حساب کتاب برنامه ریزی کرد اگه پرسپولیس می خواست ریسک کنه فضا برای مهدی قائدی و مطهری باز می شد و معلوم نبود چه بلایی سر پرسپولیس میومد .
  • محمد IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    جناب شاهرخ . اگر استقلال بین ۴ تیم به گفته شما درجه چندمی قهرمان آسیا شد . چرا شما در طول اینهمه سال خودتون رو کشتی نتونستین یکبار هم قهرمان بشین؟ فکر کن بعد حرف بزن پسر
  • ایرانی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    خدا صد و بیست دقیقه نتونی یه کرنر بگیری یا یک شوت به دروازه بزنی چطور حرف میزنید بازیکنان درجه سه کارشناس شده
  • شهروز IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    همه قبول دارند که این تیم پرسپولیس قوی ترین تیم تاریخ پرسپولیس است و آمار ها هم بر این ادعا صحه می گذارند اما ببینید همین بهترین تیم تاریخ قرمزها نتوانست مقابل ضیف ترین تیم تاریخ آبی ها ، یک شوت به دروازه یا یک کرنز بزند
  • امیر IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    خدایی اعتماد بنفس رویی که این الاستقلالیون دارن سنگ پای قزوین نداره،من اگر خدایی ناکرده طرفدار یه همچین تیمی بوده میرفتم تو غار پنهان میشدم.الاستقلال الریاض.
  • ح م IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    یعنی قشقایی بایدباورکندپرسپولیس زمان برانکورابرده بعدش ماباورنکنیم پرسپولیس زمان یحیی رابردیم استقلال تنتهاپرسپولیس رانبربلکه اول وزیروریی جمهور ومدیرعامل خودش رابردوبعدپرسپولیس راواگردرست تربگویم حرصپولیس
    • رادین IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      پرسپولیس اسم یونانی تخت جمشید است که فاتحان یونانی(جانشینان اسکندر= سلوکیان ) بمنظور تحقیر ایران بکار می بردند. عجب حالا بضی ها به این اسامی افتخار می کنند- حتماً اسم بچه هاتونو هم چنگیز و تیمور و اسکندر و اشرف( افغان) می گذارید !!!
    • یاسر IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      رادین جان دلبندم رسما گند زدی به تاریخ، در این باره حرف نمیزدی کسی بهت ایراد نمیگرفت، پرسپولیس شهر تخت جمشید بوده که بعد از حمله اسکندر و حکومت سلوکیان رسما هیچ چیزی ازش باقی نمونده بوده و کسی توش سکونت نداشته یعنی عملا پرسپولیس چیزی جز یه خرابه نبوده پس حرفت بی سند و فقط برای شانتاژه، بعد هم کلمه پرس که همین پارس ازش میاد اصلا یونانی نیست دلبندم یونانیها پارس رو به این سبک تلفظ میکنن که اگر بخوای بگی این کلمه یونانیه خاک بر سر ما که حتی اسم ملیتمون رو هم یونانیها برامون انتخاب کردن، یونانیا یک کلمه پولیس به معنی شهر چسبوندن پشتش و این همون شهر پارسی ها معنی میده، بخاطر هواداری و بی سوادی خودمون رسما به گذشته و تاریخ خودمون توهین نکنیم، درضمن اینکه این کلمه خارجیه رو اوایل همین حکومت خیلی از آدمای دگم زدن و حتی یادمه خاتمی هم همینو گفت ولی کلمه ای که بیش از ۲۰۰۰ سال استفاده شده رو دیگه نمیشه خارجی دونست، مثل این میمونه یکی بیاد بگه استقلال لغت فارسی نیست، خوب داره چرت میگه دیگه شاید ریشه‌اش عربی باشه ولی الآن جزئی از زبان فارسی و خیلی از زبونهای دیگه هم هست 2و لغت بدی هم نیست
    • شاهرخ خان: IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      پرسپولیس یعنی شهر ایرانی (پارسی). مثل ایندیاناپولیس (شهر هندی) یا مینیاپولیس. اون موقع یونانیها به پایتخت هخامنشیان میگفتن پرسپولیس. همونطور که اسامی علی و محمد و اصغر و اکبر ایرادی ندارن اسامی چنگیز و تیمور و اسکندر هم ایرادی ندارن. حالا اینکه ما صلیب سرخ رو کردیم هلال احمر که عربیه به نظرت ایرادی نداره. تو خودت اصلا اسمت رادینه. حالا درسته ما بیاییم بهت بگیم برو بکنش عبدالصمد. نه درست نیست. لطفا دنبال زیر بغل مار نگرد چون مار زیر بغل نداره.
  • لنگی سوز IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    بازی دربی نشون داد تیم لنگ بدون کمک داوران هیچ کاری نمیتونه بکنه و هرچی تلاش کرد به در بسته خورد برا من استقلالی این برد جای تعجب داشت چون لنگی ها اول چشمشون به داوری است که دستشون بگیره مثل بچه کوچیک تاتی تاتی راه رفتن یادشون بده ولی درکمال تعجب بدون کمک داور بازی رو واگذار کردن با داوری تونستن از سپاهان تساوی بگیرن و داور پنالتی سپاهان نبینه از استقلال برد بگیرن و داور پنالتی دقیقه۳ روی قائدی نبینه از گلگهر برد بگیرن و با هوچی گری مربی شون پنالتی گلگهر رو به خطا پشت محوطه تبدیل کنن شما لنگی ها تمام افتخاراتون از صدقه سری داورا هستش لنگی تیمتون معروفه به تیم هیئت داوران وابسته به وزارت ورزش
  • سعید IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    ارسلان جایی کجایی بیای نظرات این لنگیا رو بخونی دمت گرم به هدفت رسیدی و این خرهای سرخ رو به آتیش کشیدی وقتی خود بازیکنی لنگ حقیر (رداوشوویچ) از مطهری به عنوان یک مهاجم خطرناک نام میبره شما هوادارای گوزو لنگی کی هستین که بخواین درباره مهاجمی که تو یک سال بد آتیش تون زده نظر بدین
  • احمد IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    دم استقلال گرم ۱۲۰دقیقه تیم لنگ رو لوله کرده بود که از نیمه زمین جلوتر نمی امدن
  • تاج ایران IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    پزوفسورمگه مطهری به شهرستانی توهین کرده. خوب چسبوندین به شهر ستانیهاکه شلوغش کنید. جواب فحش بی ادبی بنام کنعانی روداده فحش ناموس میداد کنعانی کدوم گوری بودیدالان پیداتون شده
  • تاج ایران IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    چقدرهوچیگرن لنگی جماعت. ارسلان کی به شهرستانیهاتوهین کرد اسماعیل. دارید جومیدین. کنعانی بی ادبی کرد جوابش روشنید. الکی مثل مربیتون شلوغ نکنیدمردم گاگول نیستن. فقط جواب یک آدم بی ادبروداد دمش گرم. به هیچ شهرستانی توهین نکرد هوجیگرجان
  • سعید IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    آقای هللالی مثل اینکه یادتون رفته همین چندوقت پیش توبازی لیگ همون بازی کذایی باداور مزدورتون وقتی مثلا بردیدچجوری بازیکناتون توزمین مثل بز بپربپرمیکردن آره؟ ماتوی بردن شماکه استادیم ولی بردن تیمی که معافیای لجنی مثل وزارت وفدراسیون وحکومت پشتشه خب باورکردنی نیست حق داشتن بیچاره ها.میخوام بدونم اگه همین فغانی هنوز تولیگ خودمون بودو اینجوربیطرف داوری میکردالان چیکارمیکردین؟ به خدابابامسعودتون به سولابه ش میکشید.
  • مسعود اذر IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    مگه شهرستانیا به یورو میگن یویو. گیتایمو با خودت نبی لهجه شهرستانی بوده ما نمیدونیم. خود بی شعور تو داری به کل شهرستانیا توهین میکنی که بجا ارسلان. حلال ماه بره اونجای ادم دیوغگو
  • شفی IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    خخخ حلال خان یه جوری میگی استقلالیا از برد پیروزی خیلی خوشحال شدن انگار پیروزی ۹۰دقیقه رو دروازه استقلال بوده و استقلال یه گل شانسی زده،مرد مومن پیروزی حتی یه کرنر هم نداشت،پیروزی حتی یه شوت در ۴چوب نداشت پیروزی دفاع میکرد، حلالی خودتم به لطف خدا اسمی تو فوتبال درآوردی وگرنه فوتبال که هیچ،تو پیاده روی هم نباید حضور میداشتی،برو هرروز نمازشکر بجابیار براابن سرنوشتت
  • Farhad IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    مکتب لنگ کلابرپایه هوچیگری وبی بندوباری وبی منطقی .....بناشده.شمافحاشی اون یارو به دهها میلیون تاجی رو نمی بینین اما صحبت مطهری رواینقده بزرگش کردین؟واقعا که!اصالت خریدنی نیست.
  • حمیدعشق۶ IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    خاک عالم برسرهردوطرف بدبخت های بینوا برید نگاه کنید مهدی قاعدی هنوز سیبیل درنیاورده یک حلقه نهصد میلیونی برای نامزدش میخره بعدش مصاحبه میکنه نون نداریم پولی بما نمیدن واقعا برای مردم ایران و ورزش این کشور متأسفم دارن جواب های شما بدبخت هارومیخونن وبه ریشتون میخندن
  • ی ادم IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    دوستان لطفاً من اصلا مطهری رو مقصر نمی‌دونم!! چرا چون وقتی اون مهدی …..آل کثیر رو مسخره می‌کنه زمانی که بهزاد غلامپور عین چی وارد زمین میشه میزنه بازیکن مارو وقتی فرهاد مجیدی پروشون کرده و به خاطر اینکه به روی مدیر عامل دران از جیب پول میده این آقا زمین فوتبال رو با تاتامی اشتباه میگیره آخرشم با گذاشتن این استوری ها مکتب خراسانی مشخص میشه
  • ایرانی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    چه بر ادب این سرزمین گذشته که تمام نوشته ها شده توهین و تهمت
  • پیمان IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    آقایون وخانمهای محترم با همه طرفدارها هستم اگرتوخونواده بزرگ شدین وسایه انسان برسرتون بوده حق ندارین وقتی باکسی بحث میکنید بقیه طرفدارهاروخطاب بگیرید.یعنی چی توحرفهاتون جمع میبندیدهر چرت وپرتی که شایسته خودتونوخونوادهاتونه به بقیه نسبت میدید.اگرهم توانسان بزرگ نشدید که طرف حرفهای من نیستید چون شما مشتی انسان نماهستیدکه ادای انسانیت رو درمیارید.
  • امیر IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    استقلال دسته سه هم که بوده باشه با تلاش خودش برگشته ،نه با خرید امتیاز تیم منحل شده شاهین خدا رحمت کنه پیشکسوت خودتون آقای ابراهیم آشتیانی رو
  • بردیا IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    چرا‌پرسپولیسیها‌از‌گیتار‌زدن‌ارسلان‌ناراحت شدن.بابا وقتی کنعانی رقاص خوبی‌هست‌نمیشه که بدون‌گیتارو آهنگ برقصه
  • سارا IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    اگرتیم استقلال تعجب کرده بازیکن شما چرا گریه کرده بازیکنا دلداریش دادن؟اگراستقلال تیم کوچیکیه تیم بزرگ پرسپولیسو برده پس خیلی شما بدبخت تشریف دارید به تیم های کوچیک میبازید ..نه اینکه شماها یواشکی خوشحالی میکنید استقلال رو میبرید یه چیز بگید در مغز بگنجه ...فدای فرهادجون که جنم داره جیگرداره به بازیکناش حال میده و پاداش میده دمش گرم گرم کمتر کسی پیدا میشه ازجیب پول بده
  • عباس IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    عزت و ذلت دست خداست.صد سال هم بگذره دو قهرمانی آسیا خاری در چشمان بدخواهان استقلال خواهد.والسلام...
  • هامین IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    چطوری کیسه کش بازی با سپاهان باید شیش تا بخوری تا گلات نکنیم ما
    • جواب هامین IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      تو دیگه از منتها الیه وجودت سوختی. تو رو چه به سپاهان،لنگی. لابد از سپاهان هم باختنی ،پیام می دی :وقتی استقلال بردتون...... خدایا اینهمه سوزش!خخخخخ
  • وادک IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    لنگی ها فراموش نکنید همین کنعانی بی شعور به میلیونها استقلالی فحش داد چرا در مورد اون نمیگید. دم ارسلان گدم
  • داوود IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    باباخطرناکها،۵۰سال حسرت ستاره،استقلال بدون بازیکنان اصلی هم باهفت ملی پوشتون حذفتون کرد،،چقدررودارین،،،سوبله چوبله دردناکه
  • Pesare Taji IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    جوری پیاز داغ یه چیزی رو زیاد میکنید و آبو تاب میدید انگار چی شده آخه اون محروم بشه یا جریمه سنگین بشه تو جیب تو یا امثال تو چیزی میره نهایت برای خودشیرینیت یه نهار بهت میدن میگن هرری....بعدشم آقای حلالی مثلا پیشکسوت دربی لیگ رو بردین یادت میاد ۱۰ شبانه روز ادا اطفار درآوردید...این بازی ام خودتون شروع کردید با رقصیدن همون کنهانی زادگان دلقک...اینهمه بازیکن رفتن پنالتی زدن این مرتیکه جلف دلقک بازی درآورد خوب ارسلانم رید به هیکلش...عادت کرده زیادگوه خوری میکنه باید یکی جلوشو بگیره یانه؟؟؟پرسپولیس که بزرگتر نداره داشته باشه ام ازشون بیشتراز این نمیشه توقع داشت...
  • سیاوس IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    باید حرف را با میخ چکش بکنی تو سر این لنگیا هرچقدر به این لنیگا میگی بابا جان شماهادر حدتاج نیستین بس بکنین بازم بس فوتبال میکنن بابا جان من یکم برین تاریخچه باشگاه تاج ورق بزنین یکم مطالعه کنین افتخارکنین به داداش بزرگتون همیشه همه جا سرتون را به خاطر تاج عزیز بالا بگیرین
  • Shayan GB ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    مطهری بچه گرمسار یکی از شهرهای استان سمنان اونم با رانت آمد تو فوتبال چون عموش رئیس یگان ویژه تهران و هم اکنون تو مجلس هست در ضمن شما کیسه کشا خیلی رو دارید چند سال رنگ جام ندیدید بخاطر ستاره های جعلی کیسه ام باید قدردان تیمسار خسروانی باشید و همینطور چند برد و جامی که به ناحق از پرسپولیس گرفته شد و تقدیم به تیم حکومتی زمان شاه و الان شده بابا مسعود که واسه شما فعلا داره یقه پاره میکنه که شبانه جلسه اضطراری میذارن که به مشکلات و بدهی کیسه برسند که خدا نکرده نانازیا بابا مسعود ناراحت نشوند خدایی خیلی حقیر هستید خودتونم میدونید بازیکنان میلیاردی شما دارند به ریشتون می‌خندند
  • حسین 021 IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    میگن قسم حضرت عباس تو باور کنیم یا دم خروس رو...!!!! میگه لنگ ترسو بازی کرد بعد میاد میگه... هنوز یکسال نشده فرهاد با نصف این تیم لنگ و حذف کرد دروغگو البته کم حافظه س، بازی لیگ؟؟؟ دربی برگشت و ببین و خجالت بکش کاملا با داوری با یه موقعیت بزور و ضرب و سفارش بابا مسعود بردین، شادی استقلالی ها نه از برد لنگ حقیر بود بلکه بقول فرهاد ما یه جریان رو بردیم نه فقط لنگ و... از شکست دو وزارتخونه با تمام خدم و حشم و پیمانکارهاش، از مدیرعامل خائن خودمون تا اسپانسر خائنترمون،و در اخر حرکت ارسلان کجاش نژادی بود؟؟؟ گویش زمانی مطرح میشه که یه لهجه یا یک زبان یا یک فرهنگ مورد تمسخر قرار بگیره که فراتر از شخص هست،شوخی ارسلان کاملا شخصی بود در جواب کنعانی پس از دربی،حالا لنگ مظلوم نمایی میکنه و سعی در ارتشا داره بحثش جداست،ارسلان نوع گفتار کنعانی مسخره کرده که به لحاظ قانون اساسی کشور شوخی با تمام شخصیت های جامعه در غالب فکاهی بجز رهبری و مراجع عظام تقلید جایز و قانونی است
  • Shayan GB ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    خداوکیلی کیسه کشا دگ در مورد داوری حرف نزنید که کلا هروقت مقابل سرورتون تو گل گیر میکنید مثل..... فغانی میارید درتون بیاره فغانی هروقت داور دربی بوده بازی براتون درآورده اخراج ارسلان و همچنین حسینی که زودتر از سوت حرکت میکرد فصل قبل با نا داوری تیم پارس رفت لیگ یک و همچنین تو این فصل که نصف امتیازات شما داور با پیگیری بابا مسعود و الطاف تمام نشدنی حکومت به کیسه تقدیم شده ولی بازم خیلی زیرین خوتون پاره ام کنید بازم حق به حق دار میرسه کیسه کش
  • علیرضا IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    این کیسه کش جماعت دیگه شعورشون شخصیتشون تاهمین حد هستش ونباید حرفاشونو به دل گرفت به نظر من درشان یک پرسپولیسی نیس با این بی شخصیت ها دهن به دهن بشن
    • پاسخ علیرضا IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      شعور و شخصیت رو از بازیکنانی لنگ باید یاد گرفت،خیییییلیییییی با شخصیتن،امثال شیث،نصرتی،آل کثیر و آخری هم لک که توپ جمع کن فحاشی کرد.در مورد دزد فرش که قسم دروغ در روز روشن می خوره که حرفی نمی مونه.از طرفداراتون هم میشه ژاله رو مثال زد.خدایا این همه شخصیت آخه!!
    • پاسخ علیرضا IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      شخصیت رو باید از بازیکنا و پیشکسوت ها و طرفدارای لنگ آموخت.امثال شیث رضایی که تو کل دنیا آبرو مونو برد.یا آل کثیر یا اخیرا فحاشی لک به توپ جمع کن.درمورد فرش دزد که در ملا عام راحت قسم دروغ میگه و اون طرفدار شون ،ژاله. اصلا کلکسیون شخصیت ،تیم تون!!
  • ماهان IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    آقا دربی رو بردیم تمام‌.چرا دارید میسوزید
  • افشین IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    این دیگه ناراحتی نداره .باختید. ما هم با شما باخت داریم . سال ۸۳تا۸۶ حتماً یادتونه هواداراتون رو سکوها گریه می کردن چرا همیشه ما باید ببازیم ۱بار۲بار ۳بار چهار که اخرش دوبله سوبله و چوبله راه افتاد الان هم چرخ گردون چرخید و شما دارین میبرین .فقط گریه هوادارای پیروزی را تو اینترنت سرچ کن حال کن باهاش
  • ک.م IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    میگه چند سال است استقلال پرسپولیس را نبرده!!!! مگه یادتون رفته جام حذفی قبل هم شما رو ۶ تابی کردیم و هدایتتون کردیم تو باقالی ها. از شدت فشار روحی دچار فراموشی شده. اگه امتیازات ناحق شما نبود الان استقلال با فاصله ، اول بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی