تمرین استقلال (25 تیر 1400)
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تغییر و تحولات مدیریتی همواره در راستای بهتر شدن اوضاع صورت می‌گیرد در استقلال اما با رفتن اعضای سابق هیئت مدیره و روی کار آمدن اعضای جدید شرایط نه تنها بهتر نشده است بلکه به مراتب اوضاع بغرنج‌تراز گذشته به نظر می‌رسد.

تغییر و تحولات مدیریتی همواره در راستای بهتر شدن اوضاع صورت می‌گیرد در استقلال اما نه تنها بارفتن اعضای سابق هیئت مدیره و روی کار آمدن اعضای جدید شرایط بهتر نشده است بلکه به مراتب اوضاع بغرنج‌تر از گذشته به نظر می‌رسد و معلوم نیست آبی‌پوشان چه زمانی رنگ ثبات و خوشبختی را خواهند دید.

معمولاً رسم بر این است در روزهای سخت فوتبالی تمامی ارکان یک باشگاه برای پشت سر گذاشتن روزهای سخت یکدل و متحد می‌شوند تا بتوانند موانع را از پیش روی بردارند. در استقلال اما نه تنها اینگونه نیست بلکه دقیقا ماجرایی برعکس آن در حال شکل‌گیری است. با توجه به در پیش بودن بازی الهلال عربستان و همچنین دیدار نیمه نهایی جام حذفی که تنها امید آبی پوشان برای پشت سر گذاشتن فصلی موفق است عقل و منطق حکم می‌کند این روزها بیش از هر زمان دیگری تمامی ارکان باشگاه به دنبال عبوری با درایت از چالشهای پیش رو باشند اما آنچه شاهد هستیم علنی‌تر شدن مجادلات سرمربی و بازیکنان مقابل کادر مدیریتی باشگاه است و با ادامه این روند معلوم نیست پایان فصل استقلال با چه اتفاقاتی همراه خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس قهرمان IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    دربی را با شانس پنالتی و داوری بردند توهم زدند و الان افتادند به جون هم. بعد می گویند وزیر، وکیل و عالم نمی گذارند. مشکل خودتون هستید چرا به دیگران گیر می دهید.
    • ایمان IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      شما از داوری نگو که 8 بازی اخیرتون 11 امتیاز با کمک داوری رفته تو جیبتون دربی رفت و برگشتم دقیقه 10 و 4 باید گل مخوردید و در ادامه سوراخ میشدید که داوران بابا مسعود نزاشتن
  • حسین 021 IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    خیانت وزیر فقط اونجا که خلیل زاده رو بعد از 21 روز از حکم دادگستری روط قبل دربی میبرن، خیانت یعنی اینکه مدیرعامل تیم سر 8 تا از بازیهای حساس تیم برای بازیکنان کلیدی و ترکیب اصلی تیم فراخوان کمیته انضباطی باشگاه صادر میکنه، خیانت یعنی اینکه مدیرعامل تیم نتونه بازیکن و ببزه کمیته انضباطی باشگاه بعد بزه دادگستری شکایت کنه، خیانت یعنی اینکه مدیرعامل تیم علیرغم بیکفایتی های مداوم و بی بدیل خودش بجای استعفا بمونه تا تمامی ارکان و ساختار باشگاه رو یکی یکی از بین ببره، بقول فرهاد حرف میزنیم میگن بذا دولت عوض بشه، وقتی بخاطر یه طارمی شخص اول مملکت با کشور همسایه رایزنی میکته یعنی رانت دولتی، وقتی معلوم میشه لنگ با پولهای دزدی هدایتی قهرمان شده، وقتی سرمربی رقیب مدیرعامل اخراج میکته ولی اینور وزیر به هر زوری که شده تمامی اعضای دلسوز تبم و اخراج میکته تا سوگلی تخریب چی ش تو تیم بمونه وقتی.... انسانم ارزوست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی