نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
نفت مسجد سلیمان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال روند رو به رشدی دارد و در آخرین بازی با شکست پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد. طبیعتا هدف استقلال این است به این روند در بازی‌های لیگ برتر هم ادامه دهد.

مصاف استقلال در هفته بیست و هشتم با تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود. تیمی که برای ماندن در جدول بازی‌ها تلاش می‌کند. محمود فکری در بازی پیشین برخی از بازیکنان تیمش را متهم به کم کاری کرد و به همین بهانه باشگاه سه بازیکن تیم را کنار گذاشت؛ بدون شک بازیکنانی که در ترکیب تیم حضور دارند برای اثبات این مسئله که به دنبال کم کاری نیستند با همه توان در برابر استقلال بازی خواهند کرد. نه فقط بازیکنان نفت مسجد سلیمان بلکه همه تیم‌ها سعی می‌کنند در برابر استقلال و پرسپولیس بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند. 

این بازی هم چنین مصاف محمود فکری با تیم سابقش است؛ استقلال که حضورش در این تیم به یک فصل هم نرسید! و در میانه‌های راه اخراج شد تا جای خود را به فرهاد مجیدی دهد، محمود فکری بعد از جدایی از استقلال بارها و بارها متذکر شد در این تیم فرصت کافی به او داده نشد و سنگ اندازی‌هایی صورت گرفت تا مجبور به ترک استقلال شود. گذشته‌ها سپری شده و فکری که تا چند وقت پیش با استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگید اکنون باید به همراه نفت مسجد سلیمان برای ماندن در جمع تیم‌های لیگ برتری تلاش کند. 

به نظر می‌رسد تیم استقلال برای پیروزی در این دیدار کار سختی را پیش رو خواهد داشت به این خاطر که محمود فکری رعایت اصول دفاعی و استفاده از ضد حملات را به خوبی بلد است و در انتقال داده هم به شاگردانش خوب عمل می‌کند. البته این نمایش در نفت مسجد سلیمان گاهی احساسی است اما شاگردانش در نساجی این شیوه را به خوبی به نمایش می‌گذاشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایوبی US ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    بخشی از جنجال این هفتهء فرهاد مجیدی و یارانش گریز از بار سنگین شکست احتمالی مقابل محمود فکری است که برای دیدار با استقلال بدنبال اثبات شایستگی های خود و اینکه به او مجال کافی داده نشد است.فرهاد مجیدی از خواب هایی که فکری برایش دیده مطلع است و با شلوغکاری های هفتگی خود و هواداران نوجوان مجازی قصد دارد بار شکست احتمالی را بر دوش مددی و باشگاه گذارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی