نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۵
دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
۵ |
۴
پیشنهاد سردار آزمون از ایتالیا تأیید شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر ورزشی سابق باشگاه زنیت سنت پترزبورگ پیشنهاد باشگاه ناپولی ایتالیا به سردار آزمون را تایید کرد.

هر ساله در فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا خبرهایی از پیشنهاد باشگاه‌های مختلف به سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و تیم زنیت روسیه منتشر می‌شود.

سال گذشته در همین روزها خبرهای زیادی از علاقه باشگاه ناپولی ایتالیا به آزمون در رسانه‌های این کشور منتشر می‌شد اما باشگاه زنیت این پیشنهادات را تکذیب می‌کرد.

آزمون که این فصل قراردادش با زنیت تمام می‌شود، احتمالاً در نقل و انتقالات زمستانی به تیم دیگری می‌رود تا علاوه بر کمک به زنیت تا حداکثر زمان ممکن برای قهرمانی، به درآمدزایی این باشگاه از طریق ترانسفر هم کمک کند.

«خاویر ریبالتا» فصل گذشته مدیر ورزشی باشگاه زنیت بود و نقل و انتقالات باشگاه زیر نظر او انجام می‌شد. او که اخیراً از زنیت جدا شده است، در گفتگویی به بحث پیشنهاد باشگاه ناپولی به آزمون در سال گذشته واکنش نشان داد.

ریبالتا در این خصوص به رادیو ناپولی گفت: زمانی که در زنیت بودم، یک بار با من تماس گرفته شد؛ حتی از یک ایجنت اما باشگاه به توافق نرسیدیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    زحمت کشیدن پیشنهاد یه سال پیشو الان تاید می کنن و شما هم پوشش میدید |:
  • ققنوس IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    والا من تو ترانسفر مارکت که چک میکردم با پول ازمون هر باشگاه اروپایی بدون در نظر گرفتن محدودیات های گرفتن بازیکنای غیر اروپایی میتونن بازیکنایی مثل پابلو سارابیا (اسپانیا) کریم بنزما( فرانسه) اوبامیانگ ( فورواارد ارسنال که گذرنامه اروپایی داره) و اون مهاجم جوونه میلان رافائل لیائو رو تو پست ازمون بگیره ......بماند بازیکنایی مثل سوویچ و رگیلونو کالابریا و اینکای ویلیامز و لوکاس مورا بازیکن برزیلیه تاتنهام .... تازه اینا بازیکنا ۲۵ ملیونی هستن و با کمتر از اینا میشه کای بازیکنای اسمی و با تجربه گرفت .... نمیفهمم با چه امیدی خبر ترانسفر ازمونو با این قیمت میرین....آزمون خوبه ولی اولا اسیاییه که میشه یکی از ستا سهمیه غیر اروپایی دومن ۲۶سالس ک چندان جوون نیست ......من که فکر میکنم فوتبالشو یا تو روسیه بگذرونه یا فوقش بره کشورا عربی ...اونم میدونه همونجارو چسبیده
    • ترکمن FI ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      ببخشید جناب مگر سردار مهاجم معمولیه؟ فکر کنم زیاد بازی های باشگاهیشو ندیدین بعدش اینکه سردار با آلمانی ها توافق کرد
  • مازيار IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    اگر دلار بشه ١٠٠٠ تومن ازمون هم از روسيه تكون ميخوره الكي خبرهاي كذب و دروغ ، دورتموند ميخوادش ناپولي ميخوادش ميلان ميخوادش اخرش هم چهار ساله با زنيت تمديد ميكنه سطحش در اندازه ليگ روسيه هست
  • ۷ IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    اگه دلار بشه 100ریال من حتما میخرمش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی