نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ورزشگاه آزادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زمان سفر نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به تهران مشخص شده است و این موضوع به اطلاع فدراسیون فوتبال رسیده است.

فدراسیون فوتبال ایران استادیوم آزادی را به عنوان میزبان بازی‌های تیم ملی به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده است و حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در تهران به همین منظور است و آنها از این ورزشگاه بازدید خواهند کرد. 

در صورتی که اعطای میزبانی به تهران نهایی شود فدراسیون فوتبال ایران تا شروع بازی‌ها با کمک کنفدراسیون فوتبال آسیا باید استادیوم آزادی را مجهز به کمک داور ویدیویی کند. البته فدراسیون فوتبال آسیا هنوز تصمیم نهایی را برای چگونگی برگزاری بازی‌های دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ نگرفته است.

در صورتی که قرار باشد بازی‌ها به صورت متمرکز برگزار شود شانس اعطای میزبانی به تهران با توجه به تعداد استادیوم ‌ها و هم چنین کووید ۱۹ اندک است. اسپانسرها تاکید  دارند بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار شود و هر کشوری در پایتخت خود از حریفان پذیرایی کند. البته عراق و سوریه با توجه به شرایط خاص کشور خود باید در کشورهای همجوار به میدان بروند که سوریه در اردن به میدان می‌آید. عراقی‌ها هم بیشتر مایل هستند در استادیوم تازه تاسیس بصره از حریفان پذیرایی کنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    یه بار دولتی سر پرسپولیس و به برکت حضور آنالیز استادیوم آزادی سر و سامانی گرفت امیدوارم این هم بهانه ای باشه برای فیلمبرداری اصولی و تجهیز وار و بعد از اون همه استادیوم‌ها. البته اگه نارنجک بذاره.
  • مرتضی US ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    سلام. مطمئن نیستم که تا چه حد ممکنه در تصمیم نمایندگان AFC به نفع میزبانی ایران تاثیر گذار باشد، ولی حضور و همراهی اشخاصی مثل آقایان علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و علیرضا فغانی در هنگام بازدید نمایندگان AFC شاید عقیده بدی نباشه. البته AFC روی مساله کووید و VAR خیلی حساس هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی