حسین حسینی؛ پرسپولیس - استقلال (دربی تهران - جام حذفی)
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خاطره بد ستاره این روزهای استقلال از دیدار رفت مقابل نفت مسجد سلیمان قطعاً انگیزه‌های او برای رویارویی با این حریف را بیشتر می‌کند.

خبرورزشی - یکی از معدود دیدارهای دور رفت تیم استقلال که سید حسین حسینی دستکش‌های دروازه‌بانی تیمش را بر دست کرده و ۹۰ دقیقه در ترکیب آبی‌پوشان به میدان رفت بازی مقابل نفت مسجد سلیمان بود. دیداری که در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

استقلال در آن دیدار با گل به خودی سیدحسین حسینی در دقیقه ۳۲، چهل دقیقه از حریف خود عقب بود و تلاش می‌کرد تا نتیجه را به تساوی بکشاند.

عکس| خاطره بد ستاره دربی از نفت مسجد سلیمان
لحظه به ثمر رسیدن گل به خودی دیدار رفت استقلال - نفت مسجد سلیمان

محمود فکری سرمربی وقت استقلال در آن بازی با وارد کردن بابک مرادی به زمین مسابقه به جای محمد نادری (مشابه تعویضی که مجیدی در دربی جام حذفی انجام داد) با ایجاد تحرک بیشتر در جناح چپ استقلال باعث شد تا در نهایت این وینگر چپ جوان با یک ارسال، وریا غفوری را در دقیقه ۷۰ صاحب موقعیت گلزنی کرده و استقلال با یک امتیاز از مسجدسلیمان به تهران برگردد.

سید حسین حسینی که در دیدار دربی جام حذفی اخیر (در تاریخ ۲۴ تیرماه) با مهار پنالتی مهدی عبدی سند صعود استقلال به نیمه نهایی را امضا کرد و به نوعی ستاره تیمش لقب گرفت قطعاً برای دیدار امشب با نفت مسجد سلیمان انگیزه های زیادی دارد تا ضمن جبران گل به خودی دیدار رفت کلین شیت هشتم این فصلش در لیگ و جام حذفی را هم تجربه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی