نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
علیرضا اکبرپور؛ ماشین‌سازی - پرسپولیس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علیرضا اکبرپور سرمربی تیم ماشین‌سازی به خاطر شکست سنگین تیمش مقابل پرسپولیس از فوتبالدوستان تبریزی عذرخواهی کرد.

علیرضا اکبرپور پس از شکست ۵ بر صفر ماشین‌سازی مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: از مردم خوب و فوتبالدوستان آذربایحان و به ویژه هواداران ماشین‌سازی عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره دلیل شکست ماشین‌سازی توضیح داد:‌ خیلی مسائل است که اکنون نمی خواهم حرف بزنم و وقتش نیست. درست نیست الان حرف بزنم. بماند برای بعد تا این دو بازی تمام شود. درباره دیدار با پرسپولیس باید بگویم که با تیمی بازی داشتیم که صدر جدول و یکی از بهترین تیم‌های کشور و لیگ برتر است. دیدار مقابل چنین تیمی به مراتب برای تیمی مثل ماشین‌سازی که بیشتر بازیکنانش یا جوان هستند یا تجربه کافی ندارند، سخت است.

مربی ماشین‌سازی اضافه کرد: از ابتدای بازی دیدید که موقعیت‌هایی داشتیم و در نیمه اول سه موقعیت به دست آوردیم. اگر همان لحظات ابتدای بازی فرصت‌هایمان به گل تبدیل می‌شد شرایط خیلی فرق می‌کرد و خیلی چیزها پیش می‌آمد. اما وقتی گل نشد طبیعی است اگر گل نزنید گل می‌خورید. واقعیت این است اخراج منصور باقری با سخت‌گیری داور انجام شد. در کارت زرد اول بازیکن پرسپولیس پس از رد شدن از بازیکن ما جوری خودش را پرت کرد که داور احساس کرد باقری روی وی خطا کرده است. باید فیلم را ببینیم مشخص شود واقعاً آن خطا کارت زرد داشت یا خیر.

اکبرپور گفت:‌ در کارت زرد دوم بازیکن ما اصلاً مدافع پرسپولیس را ندید اما کارت زرد گرفت و اخراج شد. پس از آن شیرازه تیم ما به هم ریخت. می‌دانید تیمی که چنین شرایطی دارد با ۱۰ نفره شدن در شرایطی که ۲ گل هم عقب است وضعیتش سخت‌تر می‌شود. همه سعی کردیم جابه‌جایی‌هایی انجام دهیم تا هم گل نخوریم تا هم اگر موقعیت به دست آوردیم گل بزنیم. اما واقعاً بازی برای بازیکنانم سخت شد. حدود ۷۰ دقیقه و شاید هم بیشتر ۱۰ نفره بازی کردیم. ماشین‌سازی بازیکن کم دارد و برای تعویض هم نفراتی داشتیم که همگی بازیکنان امید بودند. دست ما خالی بود اما ن می‌خواهم بهانه بیاورم.

سرمربی ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: فوتبال همین است و برد و باخت دارد. یک روز خوب است و یک روز بد؛ اما امروز برای ماشین‌سازی روز بد فوتبال را دیدیم. اگر گل‌مان به ثمر می‌رسید شاید شرایط خیلی فرق می‌کرد اما نشد. به هیچکس انگ نمی‌زنم و نه می‌گویم کسی کم‌کاری کرده به داور هم کاری نداریم اما ان‌شاءالله کارت‌هایی که داد و سوت‌هایی که زد درست باشد. اما داور کنار توپ‌هایی که مقابل من بیرون می‌رفت اصلاً‌ نمی‌دید یا وقتی گردن بهمن سالاری را گرفته و روی هوا چرخاندند کمک‌داور دید اما پرچم نزد و به داور وسط کمک نکرد.

اکبرپور ادامه داد: این مسائل گذشت اما نتیجه بدی گرفتیم باز هم از فوتبال‌دوستان تبریز و هواداران‌ ماشین‌سازی عذرخواهی می‌کنم. گفتم شرایطی هست که اکنون نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم شاید خیلی‌ها می‌دانند اما الان درباره آن صحبت کردن درست نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین 021 IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    هرکول جیبی شرافت و معنی کردی با این مدل حرف زدنت دمت گرم مردونه جنگیدی،ولی امان از مهندسی لیگ،تا امروز صبح نقل قول 2 میلیارد پاداش کل ایران و گرفته بود ولی ظهر یهو 6 تا بازیکن تیم هتل رو ترک می‌کنند بعد چند ساعت مونده به بازی برمیگردن!!! خدا میدونه این چند ساعت این چنتا بازیکن کجا بودند و بخاطر چه جیزی تطمیع و برگشتن به هتل، برگرفته از کتاب پرسپولیس قهرمان اسیا شد و الاغها پرواز میکنند
    • شیرازی IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      اون تیمی ک داره از جیب نامداری ها خرج میکنه و ادای بی پولا را در میاره و هوچیگری میکنه در حالی ک بیست میلیارد از صدقه سر آذرجهرمی داره میاد تو حسابش ولی بازم دست از دروغ و توهم برنمیداره کسی نیست جز عروس عربا متخصص آسیا البته تو شیش تا خوردن . کیسه کشا فریاد نمیزنن هیسسسسسسسسسسسسسسسسسسس .... برگرفته از کتاب هوچیگران تاریخ هیچگاه فینال واقعی آسیا را نخواهند دید مگر زمانی ک ماهی ها پرواز کنند الاغ ها در حمایت کیسه کشا وارد ورزشگاه شوند
    • پویا IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      برای شناخت استقلالیها و هوچیگریشون کافیه به این جمله دقت کنید " وقتی گردن بهمن سالاری را گرفته و روی هوا چرخاندند کمک‌داور دید اما پرچم نزد و .."
    • کتک خوران فرودگاه IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      الان کیسه بازی اخر جلوی شله زرد محکم بازی می کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط یادتون باشه موقع شل کردن جلوی سکه لای گز های اضفهان یه اب رو ریزی دیگه راه نندازین مثلا مثل اسطوره تون علی لطیفی تو بازی اکسین شیش هفت تا بخوره بگه هوا گرم بود عادل پرسپولیس ی پور هستش .خخخخخخخخخخخ .شل کردن جلوی شله زرد تا دندان مسلح یه حقارت ابدی براتون یادگار خواهد گذاشت و البته مانع گلات ما نخواهد شد
    • گرگانی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      با این طرز فکرت باید سبزی پاک کنی نه قضاوت فوتبال
  • شیرازی IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    اخی عزیزم , از پاداش سپاهانیا چ خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخیییییییییییییییییییییییییییییییییی ولی بازم عیبی یخ
  • شله زرد + كيسه كش IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    راستى پادش ٢ ميلياردى ماشين سازى چى شد!!!!!!
  • الدوچرخه چی IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    تو اولین واخرین کیسه کشی نیستی که وقتی جلوی سرورش مجبور به کرنش وتعظیم میشه شروع به بهانه گیری وفرافکنی میکنه!وجالبیه کل یوم کیسه جماعتی که جلوی پرسپولیس دولا وشکسته میشن همینه که خوب بهانه گیری وتوجیه میکنند وهزاران دلیل نامربوط برای شکست وتحقیر خود از هزار جای خود در می اورند اما در اخر جمله ی خود میگویند نمی خواهم برای شکست و خفت وخواری خود بهانه بیاورم!!!البته از این بگذریم که قبل از رویارویی با پرسپولیس انواع واقسام رجز خوانیهای به سبک کیسه جماعت را انجام میدهند وبعد از شکست ومفتضح شدن ادامه ی سناریوی خود را اجرا میکنند.این نوع رفتار وفرهنگ در کل یوم کیسه جات نهادینه شده است وبا خود بگور خواهند برد.
  • شیرازی IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    آقا من باختم بدم باختم پاداش ها را ب فنا دادم فقط بذارید برم مننننننننننننننننننننن
    • محسن IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      اتفاقا پاداش رو هم تضمین کردن البته گرای اشتباه داده بودن و پاداش بابت باخت پرگل بوده نه برد!
  • شله زرد + كيسه كش IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    آقا محسن عزيز! كه بابت نزديك شدن گلات سرورت پرسپوليس دارى مى سوزى! اينو بدون اگه يه مربى كه سابقه يه روز عضويت تو تيم كيسه رو داشته باشه حاضره به غير از پرسپوليس به همه تيم هاى ليگ ببازه تا از قهرمانى هاى هر ساله پرسپوليس جلوگيرى كنه. اما هوادران پرسپوليس در پنجمين قهرمانى متوالى تيم محبوب خود هيچ ترديدى ندارند. حتى اگه تو بازى هفته آخر كيسه كشا دروازه شون به روى شله زرد باز كنند و بگن بيا بزن توش تا تفاضل گل شله زرد بالا بره! بازهم پرسپوليس قهرمان خواهد شد و اين قهرمانى ادامه خواهد داشت...
  • هموطن IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    با این کیسه کش ها و شله زردی ها چرا بحث می کنید شماها؟؟؟ فقط بخندید بهشون. خخخخخ. اینها بیشتر می سوزند
  • مجهول الهویه IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    آقای اکبرپور اصلا منظورتون رو از اخراج سختگیرانه نمفهمم‌ مگه شما مربی لیگ برتری نیستید؟ پس چرا مثل یه هوادار ده ساله بی منطق حرف می‌زنید.!
  • گچساران ،بام نفت ایران IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    جالبه،اون از تکواندوی عرسلان شون،این هم از این که تمام دندان های نعمتی را درآوردند آخر سر هم،یه جمله بی مغز و کلیشه ای،که بازیکن را اصلا ندید و برخورد انجام شد خدایا خودت ،این جماعت هوچی گر ،کیسه کش مفلوک را یه کاریش بکن ،،،،
  • بهنام IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    بنطر من اکبرپور واقعا مربی تاثیر گذاریه چون اگه این تیم مربی نداشت کمتر گل می‌خورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی