نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۱
۱۱ |
۴
شادی گل مهدی عبدی؛ ماشین‌سازی - پرسپولیس
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نوید مظفری کارشناس داوری فوتبال گفت: گل دوم پرسپولیس به ماشین‌سازی که توسط مهدی عبدی به ثمر رسید، آفساید نبود.

نوید مطفری درباره صحنه‌های داوری دیدار پرسپولیس - ماشین‌سازی تبریز در چار چوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با توجه به اینکه تصویربرداری این دیدار بسیار ضعیف بود و خیلی از قسمت‌های زمین از طریق تلویزیون قابل دید نبود، در خیلی از موارد کار را برای تشخیص دقیق کارشناسی سخت کرده بود.

وی اشاره کرد: در دقیقه ۲ بازی که پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند مدافع ماشین‌سازی، مهدی عبدی را در محوطه جریمه سرنگون کرد و داور مسابقه باید اعلام پنالتی می‌کرد، این صحنه به هیچ عنوان پنالتی نبود و کار داور در این صحنه درست بود. همچنین گل دوم پرسپولیس که توسط مهدی عبدی در دقیقه ۲۰ بازی به ثمر رسید آفساید نبود و کار کمک داور در این صحنه خیلی عالی بود.

این کارشناس داوری عنوان کرد: در کل، تیم داوری این بازی کار راحتی داشت و در اعلام خطاها و استفاده از کارت زرد نیز به درستی عمل کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خلیج همیشه فارس IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    عیدی مدافعان ماشین سازی به پرسپولیس،چهار از پنج گل پرسپولیس روی اشتباهات مضحک مدافعان ماشین رخ داد.
    • زامبی کش 2021 IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      خرگوش کوچولو...فرش کی بودی تا حالا...همه گلها روی اشتباه مدافعانه اما این قدرت بی نظیر سرورتونه که حریف رو به اشتباه میندازه..شماها بس که عادت کردین داور براتون گل بزنه ازین مسایل فنی چیزی حالیتون نمیشه...گوگولی..
    • mm IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      ماشین تا قبل از بازی با پرسپولیس تو ۲۷ بازی ۴۰ گل خورده داشت ، یعنی به طور متوسط تو هر بازی یک و نیم گل. به عبارتی اینکه از تیم های پایین جدول صفر و از تیم های بالای جدول حداقل ۳ گل دریافت کرده. بنابراین عجیب نیست که ماشین سازی از تیم صدر جدول و مقتدرترین تیم چهار سال اخیر پنج گل بخوره. ضمن اینکه تا اشتباهی رخ نده گلی زده نمیشه. و همچنین گل هایی که پرسپولیس و سایر تیم ها خوردن هم با اشتباه مدافعان و دروازه بانان بوده. طبیعت فوتبال همینه دوست عزیز .... منطقی باش و از فوتبال لذت ببر ...
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    تو فوتبال تا کسی اشتباه نکنه هیچ تیمی نمیتونه گل بزنه.... گلات در پیشه...
  • ناشناس IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    تبانی و پاداشای کیسه و ساکت ملعون هدر رفته و دارن ببش از پیش میسوزن..شب تا صبح نخوابیدن بعد از طوفان سرخب که ماشین رو تو خونه خودش ناکار کرد دویست دفعه فیلم بازی رو تماشا کردن تا شاید بهونه ای چیزی توش پیدا شه واسه محرومیت جدید..اما بهت اخطار میدیم خادم حروم لفمه کیسه کش حواست بخودت خیییلی باشه...اگه قراره بخاطر صدای تو یه فیلم کسی محروم بشه ما کلی ازین فیلما داریم که به هیچ کدوم رسیدگی نشده و دلایل و مدارک محکمتری هم داربم پس واسه خودت دردسر درست نکن
  • هوادار پرسپولیس IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    اصلاً هم آفساید نبود این رو هر کوری ، میفهمید
  • امیر IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    پاداش ساکت رو جرأت نکردن بدن چون خانواده با غیرت پرسپولیس از اون طرف آبها براشون پیام فرستاد که ممکنه چه مدارکی رو بشه برای کنفدراسیون فوتبال آسیا. اون دوستان هم که به عربها و هندی ها مشاوره الکی دادند ببینند وکیل های با شرف پرسپولیسی چطوری راهنمایی میکنند تا شاکیان حقشون رو از استقلال بگیرند. برای هر ۱ مورد براتون ۸-۹ تا رو کردیم
    • 4444 US ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
      خانواده با غیرت پرسپولیس؟ غیرتتون کجا بود با جعل قرارداد آقای گل قهرمانی مفتی بدست آوردین کدوم غیرت داشتین مرد و مردونه میجنگیدین نه پشت وزیر..... قائم میشدین پول مفت وزیر مخابرات هم به مذاقتون خوش اومد اونطرف هم وزیر ورزش ....زمین تمرین مناسب با یه هیات مدیره تماما لنگی هواتون رو داشته باشه و این طرف بقیه تیمها رو تضعیف بکنند باغیرت ؟
  • رسول IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    جالبه پرسپولیسی ها به همه ارکان نظام انتقاد دارند و شعار روحت شاد رضا شاه میدن ولی طرفدار وزیر ورزش فاسد حسن کلید ساز هستند !!!!!!!!!!
  • سپاهان IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    ازاین گلها وتبانی ها تواین چندسال لنگ کم نداشته ولی سال آخره حکومته لنگه مگراینکه وزیربعدی هم لنگی باشه
  • راز IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    فقط ... از فوتبال لنگ لذت می برند.هنوز نفهمیدند که عربها و هندیها و کل دنیا با چهارتا ایمیل شکایت نمی کنند‌..اگر اینجور بود که ایمیل ها ی شما زودتر بهشون می رسه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی